@ Miranda: Oh, geweldig daar moet ik zo om lachen. Zo hebben ze ruzie en zo zitten ze weer met elkaar te spelen. Ik zit me af te vragen hoe dat er bij jongens aan toe gaat... @ Delilah: Ik zie mijn buurman ook altijd boodschappen doen, mijn broer doet dat trouwens ook en die kookt dan ook nog eens. @ Sjorsje: Dat wordt een spannend weekje voor je in februari. Echo, operatie... Jeroen moest van zijn ex elke zaterdag het huis schoonmaken en ze moesten boodschappen doen en hij heeft daar zo'n hekel aan gekregen. Volgens zijn moeder was zijn kamer thuis altijd het netste van allemaal, dus die snapte er helemaal niks van totdat ze het verhaal van zijn ex hoorde (wist ze niet). Die ex heeft het dus lekker verziekt voor mij, de doos! Ik heb de strijk weg, een wasje opgehangen en een nieuwe erin gedaan, weer wat dingetjes ingepakt om te versturen (lang leve mp!) en nu zit ik weer aan de thee en op zp. Ik zit op m'n praatstoel vandaag Sorry voor de meiden die bij moeten lezen
Linka: zeker leuk dat ze op hyves vriendjes zijn. Nu maar afwachten wanneer het eerste berichtje volgt. Marleen: ik weet niet of het bij jongens ook zo gaat. Volgens mij zijn die daar wat makkelijker in. Meiden onderling zijn echte katjes.
Laureen ligt met een boxskleed op de grond in de woonkamer en nu heeft ze volgens mij het idee dat ze in een ander huis is. Ze ligt alles héél aandachtig te bekijken hier. ha ha Er grappig gezicht.
En ik ben ook weer uit mijn bedje en kom toch ook nog maar weer even kletsen. Miranda, die meiden die zovaak ruzie hebben met vriendinnetjes. Geweldig. Ik zie het op school en altijd komt de opmerking ; Jij mag niet op mijn kinderfeestje komen' Maar als je nog eventjes wacht dan spelen ze weer samen verder tot het volgende conflict. Jongens zijn veel en veel duidelijker. Die slaan elkaar op de bek en klaar is kees. Mannen en de was. Ik kan er wel een boek over schrijven. Alles op 1 stapel, of op de gang, of op de trap naar zolder, of in de douche, de logeerkamer of naast het bed. overal vind ik was. 1 x in de week ga ik een rondje huis en ja hoor ik kan het hele weekend weer wassen. Nu ligt dus alles stil omdat ik ziek ben. Kon echt de puf niet opbrengen. Er staat dus een tas met was opgevouwen en al en meneer leeft gewoon uit die tas. Denkt er niet overna om het misschien eens in de kast te leggen. Ik ga dus straks zelf maar proberen om het te gaan doen. Weet nu al dat ik het daarna duur moet betalen met fikse duizeligheid. Maar oke. Morgenvroeg komen mijn ouders gelukkig om me even te helpen wassen en het huis beetje schoon te maken. Zo lief he Sjorsje, nog even wachten dus op de volgende echo. Je moeder dus toch voor een operatie. Hebben ze erbij gezegd hoeveel risico en hoeveel slagingskans het heeft? Hoe is het eigenlij met je vader? Oh ja en ik las vanmorgen nog over scheve hoofdje. Nou die dochter van mij ook hoor. Natuurlijk eerst die voorkeurshouding. Niet zo ernstig volgens cb. Hoefde nergens naartoe. En niets te doen (ja veel op de buik leggen) Heb dus zelf zijlig kussen gekocht en werkte goed. Gebruik hem nu een tijdje al niet meer. Mag in elk geval na 6 maanden niet meer, maar het ging ook goed. We zagen haar aan 2 kanten slapen. Maar nu de laatste week gaat het weer veel minder. En ik zie haar hoofdje ook echt afgeplat. Leg haar maar weer heel veel op de buik te spelen en ze zit veel rechtop. Weet ook niet wat ik nog meer kan doen. Vraag me wel af wat cb gaat zeggen, maar moet pas 27-2 er weer naartoe.
Zo! Wat goed weer van mij, de was is gevouwen! Nu thee en chocolade.... @ Alieke, dus het gaat nog niet zo? laat die was toch lekker staan. Laat meneer het zelf maar uitzoeken. Hij kan toch wel even een wasmachine aanzetten! Ik blijf er over zeuren bij iedereen, maar mijn tip: ga op zoek naar een goede manueel therapeut. Die verrichten echt wonderen en je bent nu nog mooi op tijd. Op deze site staan een lijst met manueel therapeuten: www.kiss-kinderen.nl @ Miranda, hihi meiden! @ Marleen, nou lekker zo'n ex die je vent verknoeid! @ Sjorsje, spannend! Veel sterkte! En hopelijk een prachtige echo! @ Denice, jeetje wat goed van Emy. Ik wacht nog steeds op Silke d'r eerste keer omdraaien! Hilbrand doet ook altijd de boodschappen, maar dat is gewoon omdat ik het niet kan. Normaal deed ik het door de week altijd. Maar ik moet wel een briefje maken. Hij zal nooit spontaan iets lekkers meenemen, hij houdt zich strikt aan het briefje! Issie alweer een uitzondering hihi!
Nog steeds ziek, beterschap Alieke. Sjorsje, toch wel, pff, spannend allemaal! Marleen, nou moe die ex he! Miranda, ben ik ook benieuwd naar.... ! Ze had afgelopen weekend veel foto's gezet van haar vader en zijn vrouw, pff toen ze bij hun was. Ach als Myrna leuk vind prima toch Jeslyn slaapt nog en ga haar zo wakker maken en Myrna halen en dan naar bieb om dvd terug te brengen. Mijn moeder was op koffie, had myrna gehaald en gebracht. Vriendin van broer van Jeroen gaat bij hem weg........... Kinderwens heeft zij heel erg (3 jaar lang) maar hij wil nog steeds niet of nooit.... Dillema voor hun. Mijn oom is vanmorgen voor vele keer geopereerd aan zijn hersenen en is goed gegaan hoorde ik, tsja hij is al inmiddels 75 jaar.
@ Alieke: Zo werkt het dus bij jongens Praat me niet over platte hoofdjes... Als je Jasper ziet... De voorkant maakt het wel helemaal weer goed gelukkig @ Miranda: Ik leg Jasper tegenwoordig ook vaak op de grond zodat Thomas met m kan spelen (de box zakt me iets te ver door namelijk) en dan is het net alsof er weer een wereld voor Jasper open gaat.
Marleen en Miranda, Jeslyn leg ik ook vaak op grond of wipstoel bij Myrna, vind ze prachtig, ze kan niet zonder Myrna.....
Setteke, Jeroen WIL niet alleen boodschappen doen, in supermarkt neemt hij kinderwagen en ik boodschappen kar, tjeetje! Haha, nu gaat het veel beter hij begin het al aardig te wennen....
@miranda: haha op de grond nou dat hoeven we hier niet te proberen, dan word hij helemaal afgelebberd door twee grote honden. @sjorsje: schoonmaker? wat heerlijk, ok moet ze het wel goed doen natuurlijk haha
Goed afgericht Ik zat vanmorgen nog te denken dat het straks weleens huilen kan worden als Myrna naar haar vader gaat en Jeslyn thuis blijft... Hoe bedoel je ik denk teveel na...
Zojuist in bad. Kon hij eindelijk eens met het lepeltje spelen, normaal pakt Thomas dat altijd af met de woorden van mij...!