@ Silvia, he bah! Hopelijk is de kleine snel weer opgeknapt! Succes en laat je snel wat horen! Heb net ff op hyves wat aug. baby's zitten bewonderen, het zijn allemaal snoepies he
Ik geef je groot gelijk met de kringloopwinkel, mijn moeder vertelde over een tweedehandskledingzaak in Pijnacker, ga ik binnenkort ook eens naartoe. Ik heb een hoop kleertjes maat 50 die ze nog niet eens aan heeft gehad zo snel groeit ze eruit. enne succes met je test, het zal waarschijnlijk wel loslopen maar je zal de eerste niet zijn hihi en o ja, we wonen inderdaad dicht bij elkaar. Roos is ook in Rotterdam geboren omdat we hier geen zieknhuis hebben
Silvia ik hoop dat het allemaal een beetje meevalt en dat het snel beter gaat. Ik ga in elk geval voor je duimen want vind het echt rot voor je dat Matthijs zich niet lekker voelt, bah
Sylvia, ik hoop dat Matthijs snel opgeknapt is! En kringloopwinkel moet je gewoon doen als je prettig bij vindt, kleren groeien snel uit idd, daarom heb ik niet veel kleren gekocht tijdens zwangerschap en ik let ook op uitverkoop en bij Hennes hebben ze ook niet zo dure kleren bij babyafdeling.
Silvia wat vervelend zeg dat je kleine zich zo voelt... Ik ben vanmorgen even langs mijn school geweest met wat vragen... helaas pakt het voor mij toch niet zo gunstig uit als ik had gehoopt en ben ik waarschijnlijk langer bezig.... helaas maar niks aan te doen... straks nog even langs ikea... en boodschappen doen en dan lekker me bed weer in...
hey duster, succes met de LD! hoop dat t meevalt en matthijs snel weer goed gaat drinken! liefs, lauwie
Duster, succes meid! Dit is echt heel vervelend! Wat een mooie foto's van mooie schatjes heb ik gezien zeg! Schatje, leuk je haar zo! Ik moet ook hoognodig Danique had gisteravond weer geen zin om in bed te liggen. Ik heb ontdekt dat er volgens mij een patroon in zit. Voed ik haar om 7 uur op haar kamertje en leg haar er dan in, dan slaapt ze. Maar gisteren voedde ik haar buiten, ze kijkt dan rond en is denk ik te druk en wil gewoon gezelligheid. En dan huilt ze gewoon door. Dus vanavond weer proberen of ze gaat slapen als ik haar rustig boven op haar kamer voed! Ze is te nieuwsgierig volgens mij Nu slaapt ze weer heerlijk, maar ja ik alleen in de kamer en dan voeden en naar boven. Geen visite of niets. Als er visite is slaapt ze ook veel slechter. Ik ga het eens in de gaten houden!
Bedankt voor jullie lieve woorden. De LD is net geweest. Ze denkt dat Matthijs geen krampjes heeft, maar gewoon elke keer honger. Moet hem nu minimaal om de 2uur aanleggen ivm kans op uitdroging (voel me echt net een melkkoe). Omdat hij erg veel slaapt en ook slijm mee spuugt vindt ze het toch verstandig om hem na te laten kijken door de kinderarts. We moeten er om 14u zijn. Groetjes Silvia
oeh hopelijk gaat het snel beter silvia! succes vanmiddag! dikke knuffel voor jou en matthijs! liefs rebbel
Duster bah wat naar zeg. Zal flink vermoeiend wezen elke 2 uur voeden. Maar beter dan wanneer hij kans heeft op uitdroging. Goed dat je zo snel bij de kinderarts terecht kunt. Hopelijk weet hij snel de oorzaak op te lossen!
Duster succes bij de kinderarts. Nou Laureen heeft net 45 minuten in haar eigen bedje geslapen! Joepie we gaan vooruit. ha ha Ze was om 12:00 op het schoolplein in slaap gevalllen en heb haar om 12:30 slapend in haar bedje gelegd. Nu is ze na 10 minuten huilen weer beneden (lees:bij mij op de arm) weer gaan slapen. Ach het scheelt dat ze zo'n schatje is, dan mag dat allemaal. @Sjudith: Laureen houd echt niet van afdrogen, als ze weer een luier voor heeft is ze weer rustig.