@setteke: jaaa wat gaat het hard! ik hoop dat de link het nu wel doet! http://nl.youtube.com/watch?v=5P6UU6m3cqk
Ha Juud, fijn dat het binnen is. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Nou je vroeg groot, dit is groot, haha! En ook van babykleertjes niet het mooiste, maar wel bruikbaar denk ik... Ik hoor het wel. Decepino, ik heb ook last gehad vanBI tijdens mijn zwangerschap. Maar gelukkig is het nu zo goed als over. Een week na de bevalling was ik al een ander mens, gelukkig! Sjorsje, ja Sam zit ook met haar hoektanden, vorige week gewoon 1,5 dag boven de 40 koorts gehad door die rotdingen.
gatverdamme, wat een idiote kerel zeg. daar ben je lekker mee. jammer dat het er nog steeds bij een aantal zo aan toe gaat, want het is helaas geen uitzondering. maar gelukkig gaat het ook heel vaak anders. vervelend ook dat die over straf praat, kinderen krijgen is een zegen, een grote rijkdom, en als je geloofd dan moet je niet denken aan straf, maar aan het vertrouwen dat je krijgt dat jou dit kindje word toevertrouwd maar goed, ik heb hier eventueel nog wel een positieblouse, maar het is wel een kleine maat, 34, en ik weet niet of dat past. plus dat het korte mouwen is en van dunne stof. de rest heb ik of verkocht, en ikheb veel kleding wat ik ook niet zwanger dragen kan. lief juud dat je dit trouwens doet!
dag meiden, ben weer terug. op het cb was alles prima! goed gegroeid, ontwikkeling prima. ze weegt nu 6535 gram! netjes he? ze volgt helemaal mooi haar lijntje! ook bij de huisarts geweest. nog geen ontsteking. moet het wel in de gaten houden. nu waarschijnlijk nog een verstopt melkkanaaltje. verder droeg ze me op om rust te nemen, aan mezelf te denken en er samen eens tussenuit te gaan! vond ik wel heel lief van haar. maar het is alleen zo moeilijk! het lukt me gewoon niet! mijn hele hoofd loopt soms over. het zit stampvol. met allerlei zorgen, zorgjes en andere dingen. ben het soms zo zat.moest net weer even huilen... :S zit hier met hoofdpijn, opzien tegen van alles en nog wat, zere rug, en moeheid... sorry, meiden. ik heb vandaag wel alles meegelezen. maar reageerde nauwelijks! Sjorsje, heel veel sterkte in deze moeilijkheden! wat enorm nare situatie! succes! zet m op! bijzonder fotos met die scheve koppies. nog nooit echt zo gezien. wel heel apart hoor! liefs, Arri
knuffel arri sjorsje jij ook een knuffel, wat een heftige periode, begreep ik nu dat ze opereren willen proberen? whipple? hier drukke dagen gehad, werken, en zaterdag naar thaiboks gala geweest hier in de stad. erg leuk aangezien we voor najib amhali zaten, en uiteindelijk zaten we allemaal gezellig met mekaar aan de tafel anissa begint overigens eindelijk een beetje door te krijgen hoe ze eten moet. eerst viel alles meer uit haar mond. maar nu begint ze toch wat hap bewegingen te maken.
@ Lique, het is lekker ruim idd En de kleertjes zijn prima! Zeker als je niks hebt @ Noura, ja helaas heeft zij het niet getroffen met die vent...wat een zak zeg :/
@Sjorsje,jee meis klinkt zeer ernstig,bah! Heel veel sterkte met je moeder maar ook met je vader. Kan je het zelf ook nog allemaal handelen? @Juud,ik lees het nu pas,erg lief wat je doet zeg! Zal je collega erg blij mee zijn,ik kan je helaas niet helpen.. @Arri,knuff meis... @Noura,klinkt gezellig met Najib Go Anissa! @Rebbel,pff gaat echt hard zeg,alweer 7 maanden!Hoera! @Sjorsje,das idd raar. Je hebt nu wel een sterkere reuk nu je zwanger benat maar als je man het ook ruikt Krijg je wel zin in lekkere trek,mmm appelflappen,jammie!
aaah judith die foto is mooi, ik wil ook zo`n foto daisy het was heel gezellig met najib. ach ja het is ook maar een gewoon mens toch. judith wat een zak idd ikga maar eens aardappels schillen, zie ineens de tijd
@ Setteke: erg duidelijke foto's van het hoofdje van Tymen. Joëlle heeft haar achterhoofd ook nog steeds een beetje scheef maar door haar dikke bos haar zie je er niks meer van.
Judith, leuke foto weer zeg! supergaaf! Ik zal zo ook eens even een foto zoeken van het hoofdje van Danique. Soms denk ik wel, het is heel erg en een ander moment denk ik weer je ziet het bijna niet. Ben zelf gewoon zo onzeker. Danique doet het zo goed de laatste dagen, heerlijk! Vannacht hele nacht doorgeslapen, eindelijk weer! Toen vanmorgen nog tot 10 uur, vanmiddag van 12 tot 2 en nu van kwart voor 4 tot kwart voor 5. En nu ligt ze weer heerlijk te spelen in de box. Geweldig! Ik begin me gelukkig ook ietsje beter te voelen. Ik ben nog wel erg aan het hoesten, maar wordt wat minder duizelig en draaierig. Blijf deze week nog lekker thuis hoor. Even goed uitzieken! Miranda, hoe is het met Joëlle en haar vriendinnetje? Hebben ze het alweer goed gemaakt?
Oh ja, wij hebben trouwens een camping uitgezocht voor de vakantie. Het wordt vakantiecentrum t Hout in Bakkeveen (Friesland). Iemand wel eens wat daarover gehoord? En wat gaan jullie doen deze zomer?
owh ik ben zooooo woest he. Nou heb ik dus precies om kwart voor 5 mijn eten klaar omdat me vriend dat thuis komt. is hij nogsteeds niet thuis bel ik net op van jah waar blijf je. zegt hij ja ik moet overwerken. KON HIJ DAT NIET EVENTJES MELDEN ! shit sooi me hele eten naar de klote ik ga het weg gooien ...
Dat ken ik wel ja, en het moet heel leuk zijn, ook voor de kindertjes. Er is een heel speelgebeuren bij. Ik heb er ooit zelf met een schoolreisje gekampeerd, maar dan hebben we het over jaren geleden. Het is een erg mooie omgeving daar in de bossen. Mijn broertje woont er vlakbij in Wijnjewoude. Misschien heb je hem al maar hierbij het internetadres: http://www.thout.nl/ @ Denice, soo hé, wat een rotstreek! En wat eet jij nou dan?