Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Juud: Als je iets met chocolade wil geven zou ik inderdaad vla doen, want van echte chocolade kunnen ze hele erge allergische reacties krijgen omdat er vaak pinda's e.d. in verwerkt zijn. Dus geen chocoladerepen, chocoladepasta enzo voor m'n schoondochter!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Bij ons is het qua zorg voor de kindjes haast omgedraaid. Bij Lianna deed ik bijna alles zelf, ik werkte ook niet zoveel. En nu doet Ard bijna alles heb ik het idee. 4 dagen in de week zorgt hij dat de kindjes 's morgens eten en aangekleed zijn, zodat hij ze naar het kdv kan brengen. 's Avonds haalt hij ze daar weer op en kookt dan. Lianna laten eten doen we allebei. Vervolgens brengt hij ze vaak naar bed of doet ze nog even in bad.
    Maar ik moet ook wel zeggen dat ik nu ik weer zwanger ben én 4 dagen werk, ik echt extreem moe ben.

3. Marleen2109

@ Sjorsje: Jij hebt je man zo te horen lekker afgericht :), ik ben er nog mee bezig :)

Nee hoor grapje. Sommige mannen zien het allemaal wel, zonder dat je al teveel hoeft te zeggen. Zoals de man van onze gastmoeder en bij mijn broer. Maar het overgrote deel van de mannen ziet het gewoon echt niet. Daarvan is er ook weer een gedeelte die het uiteindelijk wel leren en je hebt ook nog een gedeelte wat het gewoon domweg nooit leert. Jeroen valt in de laatste 2 categorieen... Hij weet het wel en doet het ook, maar alleen als hij zin heeft... :)

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    hahah denken jullie nu echt dat ik hele repen/marsen geef hahaha :p

5. Marleen2109

Ja hoor, dat zie ik je rustig doen...

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
  7. Marleen2109

8. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    nee hoor, dat dacht ik niet. maar ik verbaas me er ook over dat je chocoladevla geeft! :rolleyes:

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik denk mss 5 hapjes :p

10. Marleen2109

Ik heb net Jeroen aan de tel. Hij heeft een super grote klus binnen gehaald en dat wilde hij ff vertellen en de mensen waar hij nu bezig is waren ook weer helemaal happy met de tuin, dus zijn ego is weer gestreeld :). Toen ik vertelde over Thomas zijn schoenen en mijn tas was zijn eerst reactie jezus het lijkt wel of je weer zwanger bent. Ik heb maar niet gezegd dat ik al 2 ochtenden misselijk ben...

11. Marleen2109

Ik ben aan mijn 2e stripje van de pil bezig en dan is ie toch gewoon veilig toch?

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chocoladevla?

Waarom niet mag, suiker en vet.... zoals Noura zei. Ik heb Myrna pas gegeven toen ze rond 2 a 3 jaar was.....

Idd, iedere eigen ding.

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nope, eerste 3 maanden niet veilig.....

14. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    mee eens!

15. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    en nooit 100 % toch?
    waarom doe je geen test als je er bang voor bent... Dat weet je het gelijk zeker en ben je van de onzekerheid af!

16. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Oo Mar wanneer ga je testen :rolleyes:

17. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ik heb weer een vraag!
    wij moeten vanavond weg. Hanne kan niet mee.
    Is het dan voor de hand liggend dat er iemand hier op komt passen of dat we haar weg brengen en dat haar rond 10 uur daar uit bed plukken? om vervolgens naar huis te gaan?
    Zit namelijk met een dilemma!

18. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ik ben vandaag wel van de zp zeg!
    lang geleden! maar ook wel weer eens gezellig! :D

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Arri, kan geen kwaad ;) Dus je kan gewoon vanavond haar ophalen.

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Arri, dat deden wij ook wel met Tymen hoor. ergens anders op bed leggen en dan later uit bed plukken. Sliep altijd gewoon door. Ik zou het wel pas doen als je een goed ritme hebt en ze 's avonds altijd lekker slaapt. Als ze nog een laatste voeding krijgt is het helemaal geen probleem, dan zorg je dat je op tijd thuis bent om haar de laatste te geven en dan weer lekker in eigen bed.

Deel Deze Pagina