Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    @Silvia: succes meid, hopelijk knapt hij snel weer op

@Schatje: mooi geworden hoor, hippe mama!

...ben de rest alweer vergeten :oops:

We zijn vanmorgen bij het cb geweest en ze is meer dan 900 gram aangekomen in 4 weken. Dus dat is netjes. Verder was alles ook helemaal goed, gelukkig.

Wat een rot-weer vandaag zeg. We zouden even de stad in om een cadeautje te kopen (voor mij, ik ben namelijk jarig vandaag :)) Maar als het zo blijft dan blijf ik lekker binnen.

O ik word geroepen door mijn meisje, die heeft honger...

liefs

Philly

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Philly, gefeliciteerd met je verjaardag.

Hier is het trouwens mooi weer, de zon schijnt.
    Het waait wel een beetje hard.

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hier regent het alleen maar! :(

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gefeliciteerd Philly!

Ja hier regent ook als een gootsteen! Zou gaan boodschappen doen, maar het regent nog :(

5. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    philly, gefeliciteerd met je verjaardag! maak er een leuke dag van!

Hier is het bewolkt, maar niet vreselijk naar weer of zo.

krijgen jullie ook nog steeds felicitatiekaarten binnen. Wij hebben er inmiddels ruim 150 en nog steeds komen er kaarten met de post. We hebben nog maar 3 dagen gehad dat er geen kaart bij was... Ik verbaas me er echt over! Maar wel helemaal geweldig! echt super, allemaal voor ons meisje!

Over dopen vroeg er iemand wanneer dat zou zijn: afgelopen zondag was het dopen bij ons, maar toen lukte het mij nog niet ivm opname in zh. en waarschijnlijk is het nu begin oktober weer.

Groetjes!

6. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Silvis, succes, al zal je dit niet meer lezen, voor dat je terug bent!

Vandaag weer wezen wegen. En ja hoor mevrouw is weer afgevallen. Zit nu weer 4 gram onder geboorte gewicht.
    Ga nu overstappen op FV. Zie het echt niet meer zitten zo!

Hopelijk gaat ze nu dan ook echt groeien! haha.

Verder gaat het hier wel goed. Ik dacht dus dat ze wel goed dronk, maar niet. Ze heeft wel genoeg plas en poep luiers. Dus dat vind ik dan wel weer raar.
    Maar ze slaapt verder wel goed en is als ze wakker is ook goed wakker. Ze slaapt snachts door. Moet haar echt om 6 uur wakker maken om te eten!

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hoe goed de nacht ging goe slecht het nu overdag gaat met slapen hier jeetje. in de nacht heeft ze van half 11 tot 4 uur geslapen en toen was ze uurtje gaan slapen daarna weer wakker om half 11 weer uurtjes slapen en nu pas is ze week halfuurtje aan het slapen :S

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Philly, gefeliciteerd met je verjaardag.

@Judith, weet je al iets meer?

Hier vanmiddag weer een spugerd. Z'n hele voeding heeft ie eruit gegooid en na 2 uur bleef ie aan het huilen. Van de honger denk ik, want nu slaapt ie lekker na het flesje.

9. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @philly gefeliciteerd!

10. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Sylvia succes vanmiddag!

Philly: gefeliciteerd met je verjaardag! Nog een gezellige dag toegewenst!

Judith: ben ook erg benieuwd naar de uitslag!

Olivier heeft gisteren zijn eerste prikjes gehad. Op wat verhoging na heeft hij er weinig last van gehad.

Hij is zo veranderd nu we hem eten geven met een fles van Difrax. Hij huilt niet meer, heeft eigenlijk geen last meer van krampjes, zo fijn!

Fijn weekend!

11. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hey meiden!

Ik zal toch maar eens wat gaan schrijven bij de mama's :oops:! We zijn nu toch echt allemaal mama, wat is dat hard gegaan pff!
    Ik was al vrij laat mee gaan schrijven bij het vorige topic, maar voor dit topic heb ik amper tijd! Ik ben de hele dag lekker bezig met m'n mannetjes, huishouden en de nodige kraamvisite. Ik moet echt m'n draai nog een beetje zien te vinden hoor. Waar halen jullie de tijd vandaan :)!

Jasper is de laatste dagen veel aan het spugen. Het komt er echt met golven uit, waardoor hij al snel weer om een volgende voeding ligt te huilen. Ik ben doodop. Misschien dat ik toch maar eens die speciale voeding ga halen of Johannesbroodpitmeel (of hoe dat ookal weer heet) toe ga voegen aan z'n fles, als het zo door gaat....

Verder ga ik toch maar proberen vanaf nu weer wat actiever mee te lezen en te schrijven, maar of ik de tijd heb om het allemaal terug te lezen... :confused: :( ...

Ik ga nog wel even spammen met m'n mannen uiteraard.

12. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Ik was net iets te laat... Thomas gaf Jasper een kusje. Lief he?

13. pipi2

pipi2 Lid

10 dec 2007
    36
    0
    0
    Heeel lang niet online geweest, dus vond het nu toch echt wel tijd om een berichtje te plaatsen.

Allereerst iedereen gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon/dochter.
    Toch wel een grappig idee dat er misschien wel op dezelfde dag/moment ook een andere moeder aan het bevallen is:)

Ik had gedacht dat ons kindje te vroeg zou worden geboren (omdat ik zelf, tussen twee en een halve maand en drie maand, te vroeg ben geboren) maar dat was bij onze zoon dus mooi niet het geval:)

23aug. is hij geboren en mooi niet dat ie ´gemiddeld´was!
    Handen als kolenschoppen en benen waar je u tegen zegt:)

Al met al een mooie bevalling en een super tevreden kind:)

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @Happy: goed van je dat je over stapt op flesvoeding.
    Het kan zijn dat Janna wel genoeg drinkt maar dat er te weinig voedingsstoffen in de melk zit.
    Ze gaat nu vast snel gaan groeien.

@ Marleen: mooie mannetjes hoor!

15. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    BUDDYNIEUWS!!!!

Ik kreeg net het volgende slechte nieuws van Duster :( :

Matthijs heeft een vernauwing tussen zijn maag en darm. Er komt zo dus geen voedsel in zijn darmen terecht. Morgen wordt hij overgebracht naar het ziekenhuis in Nijmegen, waar hij geopereerd wordt!

EINDE NIEUWS, IK HOU JULLIE OP DE HOOGTE!

En nu mijn eigen nieuws....ik heb de test gedaan en hij was onduidelijk :(, 1 paars streepje zoals het hoort en 1 witte? Of iig heeeel licht. Dus volgende week weer 1!

Mensen ik vind het zoooo naar voor Duster :cry:

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Oh wat zielig voor de kleine, hoop dat het snel verholpen is. zo klein, zo kwetsbaar.

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Jee wat vreselijk voor Duster. :(
    Goed dat ze niet hebben afgewacht en naar de kinderarts zijn gegaan.

Duster en familie HEEL VEEL STERKTE.

18. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ow wat een naar nieuws over Duster en dr kindje. Wat vreselijk spannend zeg! ik hoop echt dat de operatie zal slagen! Dat zoiets nu pas openbaar komt zeg.

En Judith, een streepje is toch een streepje? of zou er nog een heel klein beetje zw.hormoon van de vorige in je bloed kunnen zitten? spannend hoor, nu dus de volgende...
    HOe voel je je trouwens? voel je je ook zwanger?

Ik ben foto's aanhet plakken, dus ga nog gauw even verder!

nogmaals Duster: zet 'm op!

19. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Arri, ik weet het niet meer :(
    Ik had eerst totaal geen honger, na de ks, en toen ik zwanger was at ik alles wat los en vast zat! En met name chocoladeboter was niet aan te slepen!

Wederom, heb ik zin in chocoladeboter en ik heb honger als een paard!
    Ook mijn borsten "zeuren" terwijl ik geen bv geef. En ze dus eigenlijk zowat leeg zijn.
    En ik ben moe, moe ,moe, moe!

Pffff volgens mijn vriend is dat witte streepje gewoon dat het er zit omdat op die plek het paarse streepje komt!

Nou ja we zien wel weer!

En rot he voor Dster? Hoop zo dat het snel goed komt en ze echt kan genieten! Ze had ook al zo'n onwijs zware bevalling!

:(

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @sjudith: volgens mij zie je idd altijd een wit streepje! pfff.... ik zou er niet aan moeten denken, zo snel weer zwanger!

jeetje wat ontzettend naar voor duster en het kleine mannetje! ik hoop dat het snel goed komt!

liefs rebbel

Deel Deze Pagina