Nou lekker toch. Eerste wilde ik wel iedere avond, maar ik kreeg telkens de opmerking dat ik alleen maar ging voor kwantiteit ipv kwaliteit en dat ik oversext was. Dus nu doe ik vaak of ik niet meer wil en in het begin werkte dat, maar nu dus ook niet meer.
@ Delilah...proest... @ Mar, ik kan me dat gewoon niet voorstellen hahaha, ik had hem denk ik aangerand
@ Sjorsje...toen ik net zwanger was was ik echt niet te houden en ik werd gewoon boos als Angelo een keertje niet wilde, of niet 2 x op een dag wilde
Ik zou ook niet klagen hoor Juud! Ze zeggen altijd dat mannen vaker willen, nou in onze vriendenkring liggen de verhoudingen echt wel anders. Hoeveel meiden er niet meer sex willen als hun vent....
Even een vraagje wat niks met dit forum te maken heeft: Wij willen graag een australische herder kopen. Heeft iemand van jullie misschien ervaring met dit hondenras? Ze komen in Ned. volgens mij niet zo vaak voor Groetjes Silvia
Hihihihi, bij ons was het ook andersom hoor! Maar net wat Marleen zegt, als het niet lekker loopt komt dat er ook niet van! Mijn hubbie wilde op het laatst in de zwangerschap niet meer, vond hij maar een raar idee! @ Juud, als wij thuis weer wat gezelliger zijn hoop ik weer op jou gemiddelde uit te komen hahahhaha... @ Marleen, ik had worteltjes gehaald voor Wesley maar ik heb ze bijna zelf allemaal op gemaakt, lekker gezond toch! Compenseerd die punt bananenvlaai van vanmiddag een beetje, pffff
Duster: Heb dit gevonden....geen makkie denk ik Het ras werd voor hard herderswerk gefokt. De honden zijn zeer actief en behoren in handen van actieve baasjes. Enkel fysieke inspanningen zijn voor deze honden niet voldoende. Dat de hond niet het slachtoffer van verveling wordt is het aangewezen met deze hond een hondensport te beoefenen zoals agility. De honden zijn zeer waakzaam en hebben een goed herdersinstinct. Desalniettemin is het geen klassieke waakhond, maar wordt hij door de overheid vaak als zoekhond gebruikt (drugs e.a.). De honden zijn in het algemeen vriendelijk.
Ik heb echt helemaal geen verstand van honden, sorry. Een vriendin van mij had een kruising tussen een Mechelse herder en een Husky en van haar weet ik dat hij best een pittig beest was, maar verder heb ik er echt geen verstand van!
Zul je altijd zien, heeft mijn man papadag slaapt Wesley de helft van de tijd terwijl hij bji mij heel huilerig was steeds de afg. dagen...
Ja dat ken ik! Pas geleden was Jeroen op woe middag thuis. Ik was om 13.15u de deur uit gegaan en de kids lagen allebei te slapen. Kom ik om 16.15u ongeveer terug en sliepen ze allebei nog en werden ze rond 16.45u eens wakker!
Vanochtend weer gezwommen en het ging al een stuk beter. Niet dat Matthijs er echt van genoot, maar hij hoefde iig niet te huilen. Ga nou weer terug lezen....... Lees trouwens net snel over het laatste onderwerp. Wij doen het als we elkaar tegenkomen in bed en dat is helaas niet zo veel ivm Dirk zijn onregelmatige diensten. Hij werkt 's avonds (dan is hij om 00u30 thuis en dan lig ik al in bed) of 's nachts . Gelukkig heeft hij nu 2 weken vakantie, kunnen we de schade een beetje inhalen
@ Marleen, apart is dat he! Mijn man werkt thuis dus voor hem is het wel fijn dat hij niet met een huilende Wesley zit. Hij had ook de afg. dagen verhoging dus misschien is dat over en haalt hij was slaap in nu
Nou Thomas heeft niet geslapen en loopt alweer even beneden, maar ook Jasper is wakker.... Het is weer over met de rust. Gelukkig komt Jeroen zo al naar huis... Maar die zal wel naar boven naar kantoor vertrekken dit ik me net te bedenken, dus waarschijnlijk schiet ik er niet veel mee op.
@ Delilah: Ik vind het altijd wel heel toevallig Nou ja! Thomas gaat net gewoon bovenop Jasper zitten terwijl dat mannetje lekker in de box ligt ! Oh het is echt hoog tijd dat Thomas naar de psz gaat!
Sex wat is dat, bij ons gaat slecht met sex, dus kan niet mee erover praten, wij doen hooguit 2 keer per maand
@ Linka, hier is het ook geen feest op dat gebied hoor! Toen het eindelijk weer op gang kwam na de zwangerschap begonnen de strubbelingen weer! Ach komt wel weer denk ik dan maar!