@ Linka: Zolang je nog geen 11 mnd zonder zit, mag je niet klagen @ Sjorsje: Bedoel je helemaal alleen de trap op? Of met begeleiding?
Al bedankt voor jullie antwoorden @Arri; Hij is niet erg groot, ongeveer net zo groot als een border collie (als je die kent). We hebben al een kruising tussen een tervurense herder en een fox (en een kat, 3 baardagamen en een slang) @Sjudith; Bedankt voor je uitgebreide info. We hebben thuis dus al een hond die erg veel beweging nodig heeft. We wandelen er niet zo veel mee, maar doordat we er in huis heel veel mee spelen, heeft hij toch voldoende beweging. En aangezien ik nu toch thuis kom te zitten, heb ik ruim voldoende tijd om er veel mee te wandelen . Behendigheid heb ik met onze huidige hond ook een tijdje gedaan. Is erg leuk om te doen Groetjes Silvia
@Marleen, wel dat ik er achteraan loop. Helemaal alleen hoeft ze van mij nog niet. Maar ik word er best wel moe van om bijna 11 kilo naar de zolder te slepen.
Lianna is nu 1,5 toch? Dan kun je het wel zelf gaan proberen hoor. oh, wacht even ze loopt toch nog niet zo heel erg lang of zit ik nu helemaal verkeerd?
Ik heb 'm hier toen verkleind via zp Marleen maar nu kan ik geen foto's meer verkleinen of plaatsen, snap ik ook geen bal van! Wanneer kan hij naar psz eigenlijk? Trouwens mijn hubbie gister zal ik vrijdag weer eens meegaan Wesley weg brengen naar het kdv vond hij wel leuk om weer eens te doen en te zien hoe dat gaat nu.... Over inititatieven gesproken laatst!
Ze loopt nu 'n maand of 4 zelfstandig, maar telkens als ik 'r op de trap zet trekt ze d'r beentjes in. Ze is wel makkelijk uitgevallen hoor.
@ Delilah: Nou, nou wat een initiatief! Belonen die man! Morgen is de intake en vanaf maandag mag hij 2 ochtenden in de week!
@ Sjorsje: Ze vind het waarschijnlijk wel prima zo. Ik zou een beetje met haar gaan oefenen nu hoor. Thomas vond die trap reuze interessant, ik werd er debiel van! Thomas is nu 2,5 en mag sinds een paar weken pas alleen de trap op en af, want hij deed echt veel te gevaarlijk. Zet haar lievelinsspeeltje of iets een tree te hoog en kijken of ze het wil proberen!
Olivier tukt zowaar nog! Dus hier maar weer even lezen... Wij geven ook nog niets anders te eten alleen echt "babyvoer" Waren laatst bij mijn schoonmoeder en ze had Olivier op schoot, nam ze een toastje met schimmelkaas, gaat ze met die kaas over zijn lipjes zitten vegen Mijn man en ik schoten allebei uit onze slof, haar enige reactie was dat hij alles moet proeven Ja dat vinden wij ook maar niet als hij nog zo jong is en dat regelen wij zelf wel Gezellig die "sextalk" zo midden op de middag! 8) Het is wel waar nu je een kindje hebt je blij bent dat je kunt gaan slapen! Dat merk ik aan ons allebei. Wij zijn erg gemiddeld denk ik, 3 a 4 x per week redden we niet maar er zit ook geen 11 maanden tussen (sorry Marleen!) Nu is hij weer wakker.....
Milan is dus niet de enige die zijn fles nog niet zelf vast houdt! en bij jeslyn was het toeval las ik! wel leuke foto hoor! @setteke: ja milan krijgt opvolgmelk, ik heb dat in het begin wat gemengd met de eerste en Milan heeft er geen problemen mee gehad. liefs rebbel
Mijn hubbie had een zak snoep gekocht van die zure beertjes, hield hij gister voor Wesley en ik wilde zeggen/schreeuwen NIET DOEENNNNNN! Maar Wesley ging er lekker op zuiggen, mijn man zat te wachten tot hij een zuur gezicht zou trekken maar hij vond het wel lekker volgens mij.... Hij vond het ook niet leuk toen mijn man 'm weer voor z'n neus weghaalde.... Ik hou niet zo van dat soort acties. En ik zou het ook echt niet leuk vinden als andere van alles zouden geven aan 'm!
11 maanden geen sex, sohee ik denk dat ik dan ga dromen snachts of ik zit niet zo lekker op mijn paard haha maareh 3 a 4 keer week dat is wel heel veel, maar geniet ervan ik ga voor kwaliteit ipv kwantiteit, OK het kan natuurlijk ook vaak heel goed haha
Ik ben best vroeg met bijvoeding begonnen, maar Jasper krijgt echt alleen babyvoeding. Ik merk wel dat ik al wat makkelijker ben als bij Thomas, maar echt niet dat iemand m zomaar iets moet geven.
Hij ligt nog even te spelen in bed... Wat lief Delilah dat je man Wesley weg wil brengen! Nadat ik mij van de week zo hard gestoten had en uiteindelijk bij de dokter zat, bood mijn man ook gelijk aan om thuis te komen werken. Was ook helemaal verbaasd! Oei traplopen daar moet ik nog niet aan denken! Wij hebben best een steile trap. Olivier moet tot hij 10 jaar is op zijn kontje naar beneden! Er zit beneden al een hekje voor de honden, als hij gaat kruipen komt er boven ook gelijk 1! Leuke hond Sylvia! Ja, als je er tijd voor hebt... doen! Zo te lezen weet je al meer van honden af en hoe er mee om te gaan dus... Ik ga hem maar naar beneden halen, kan hij weer lekker rollen op zijn kleed!
@ Jenny, of je zit juist wel prettig op je paard nee, 11mnd is wel erg lang idd... @ Puck, ja mijn man vroeg hoelaat ik nou moest opstan eigenlijk dus ik zei dat ik normaal gesproken om 07.15 in de auto zit als Wesley naar het kdv gaat en als hij naar m'n moeder gaat om 06.50. Dus toen vroeg hij waarom ik zo vroeg ging tja, omdat ik eigenlijk om 8 uur op mijn werk moet zijn maar als Wesley naar het kdv gaat kan ik op z'n vroegst pas om 08.30 uur op mijn werk zijn omdat het kdv pas om 07.30 uur open gaat, dus toen ik vertelde hoe het dan ging 'smorgens zei hij dat hij wel weer een keer mee wilde Wel fijn dat jou hubbie mee dacht toen je het nodig had!
ja het gaat hard! hij is ook in juni geboren ipv op de verwachtte datum in augustus! wij geven milan ook alleen nog babyvoeding en hebben het gelukkig nog niet mee gemaakt dat iemand hem wat anders geeft! daar zou ik het ook echt niet mee eens zijn! ik heb net potjes van friso gekocht en er stond spaghetti bij dus die heb ik gekocht was vanaf 6 maanden, maar nu lees ik wat er in zit: ui, paprikapoeder, witte peper! dat kan toch nooit goed zijn? liefs rebbel
@ Puck, bij mij zou mijn moeder eerder zoiets doen denk ik die zegt bij oma thuis gelden oma's regels maar dat is bij de kids van mijn broer die zijn groter maar goed... Ik zou het niet waarderen als ik er achter kwam! Toen Wesley een paar weken was en bv en kv kreeg zeiden ze ook elke keer "je moet het wat dikker maken, het is net water" Daar kon ik ook zo slecht tegen, er komt echt geen pap uit m'n borsten dus waarom zou ik de kv dikker moeten maken terwijl bv dat ook niet is?! @ all, mijn man belde net dat Wesley's temp weer richting 38 gaat... Zo gaat het nu al dagen overdag loopt het op en dan 'savonds heeft hij nu 2x een zetpil gekregen en dan zakt het in de nacht weer maar in de loop van de dag gaat ie weer omhoog... Moet ik nu naar de ha denken jullie? Of hebben kindjes dat gewoon wel eens?