Goedemorgen! Wat een rust hier, maar ja wat wil je ook anders om 8 uur 's morgens. Wij hebben heerlijk geslapen vannacht. Danqiue werd wakker rond kwart over 5 en 6 uur en moest ik net om half 8 wakker maken. Gisteravond gign ik bij haar kijken toen ik naar bed ging, lag ze me gewoon wakker aan te kijken. Raar meisje. Ze was lekker aan het knuffelen en ging daarna zo weer verder slapen. LIEF! Judith, dus weer aan het werk vandaag. Succes! Miranda, ik moet er ook nog niet aan denken een 2e. Raymond zei laatste dat hij wel graag een 2e wilde als Danique ook 2 was. Dus dan rond Danique eerste verjaardag weer proberen. Nou ik weet het nog niet zo goed hoor. Als ik het gevoel heb ja nu lukt het wel met 2 kids vind ik het prima. Maar anders wachten we nog mooi even hoor Linka, zielig zeg je zwager met liefdesverdriet! Succes bij de mondhygienist Danique en Raymond zijn de deur uit, dus het huis voor mij alleen. Ik kruip nog even lekker terug mijn bedje in. Welterusten
zo nou ik ben er weer heel eventjes. Maar ik ga zo eventjes opruimen hier en afwassen en dan ff stukie wandelen mooi opkomend zonnetje hier hele lucht is rood emy is beetje aan het jengelen hier...
nou meisjes sorry maar 20 pagina's bijlezen gaat me ff te ver! hahahahahahaha heb het de laatste tijd zo druk dat ik er gewoon niet aan toekom! hier gisteren met donique naar de cb geweest en ze even verteld hoe ik erover dacht en ze gaf me groot gelijk! dus dat was wel fijn morgen naar het ziekenhuis voor de test kus
goedemorgen! hier ook nog even gauw voordat de stage weer begint! Ik moet even zeggen dat ik toch echt het liefste meisje heb van de hele wereld! Ik houd echt enorm veel van d'r! Ze is zo lief, vindt alles prima, zelfs gisteravond toen we haar uit bed haalden bij mijn schoonouders begon ze al weer te lachen en te sjanzen! ja, het is echt de liefste! schatje, sjonge pco dus weer. wat een teleurstelling zeg! ik zou zulke dingen denk ik ook geheim houden voor mijn ouders, maar aan de andere kant ook weerniet. het bezet toch je hele leven en dat wil je ook graag weer delen. dus tja, lastig! Wat vind je vriend ervan? mik, hoe gaan ze de test doen? judith, werkse vandaag! zet m op en misschien kan je iets eerder naar huis. en dan morgen: vakantie! geniet ervan! En wil je voortaan elke keer even melden hoe of wat.... linka, succes zometeen! wat gaat tie doen? doei! Arri
Arri, dat is fijn hoe je voelt he! Fijn hoor! En ja schoonmaken ene kant en volgende week andere kant, als het pijn doet krijg ik verdoving, maar daar heb ik geen zin in.
schatje ik zou gewoon vertellen tegen je moeder dat jullie graag een tweede willen hoor! je moeder hoeft toch niet voor de hummeltjes te zorgen ? is jou keuze hoor meid. ga er voor !
Dames, waar zijn jullie?! Marleen, waar ben je. Nu zit ik hier en ben jij nergens te bekennen! Niet leuk hoor Denice, ga wat doen jij haha. Nee hoor blijf maar lekker kletsen! Dames, ik voel me zowaar een stukkie beter vandaag. Heb even gedouched en ben niet eens helemaal kapot nu. Heb al even onze inkomsten en vooral onze uitgaven op een rijtje gezet. Nou we moeten geld genoeg over houden elke maand, maar waar blijft dat geld dan toch Ik ga zo even op zoek naar mijn tandartsrekeningen van afgelopen jaar. Kan ik die nogeven declareren. Scheelt alweer een klein beetje geld. En verder ga ik denk ik maar filmpjes bewerken van Danique ofzo. Heb echt even zin om wat te doen, al moet ik niet te hard van stapel lopen natuurlijk
Goeiemorgen meiden! Sorry ik was ver in dromenland en vanmorgen werd ik om 7.15u wakker geroepen door Thomas, en ik lag nog zo lekker....Ik heb bijna 10u geslapen en ben nog moe! Jasper heb ik om half 9 wakker gemaakt, maar die is niet eens goed wakker geweest of hij sliep alweer! Zometeen naar de psz, vind het best spannend! Ik liep vanmorgen te bedenken dat ik nu ook van die knoei en knutselwerkjes ga krijgen. Ik werd er gewoon een beetje emo van... Wat wordt ie groot! Ik werd weer misselijk wakker, maar ook me het gevoel dat ik elk moment ongi kan worden, bah! Laat het dan maar doorzetten hoor. Jullie heb trouwens nog lekker gekletst gisterenavond, mannen weer van huis he... @ Miranda: Jeroen is met zijn eigen zaak begonnen toen Thomas net geboren was. Het loopt hartstikke lekker, maar soms baal ik weleens van al die afspraken enzo hoor. Maar ja hij doet nu wel wat hij graag wil, dus ja... @ Schatje: Je moeder zegt zoiets alleen maar omdat ze denkt dat je er nog helemaal niet mee bezig bent. Zou je het niet fijn vinden om het er gewoon met je moeder over te kunnen hebben, dus gewoon vertellen? Wat een 2e betreft; Wat hebben sommige van jullie daar toch haast mee ! Het is hartstikke leuk, maar best pittig hoor. Thomas was 16 mnd toen ik zwanger werd van Jasper en eigenlijk was het mij iets te vroeg, maar uiteraard heel erg welkom. Ik heb er nu 2 in de luiers en ik vind het soms best zwaar. Ik heb ook echt bewondering voor Joyce, dat je een 3e nu al aandurft en Daisy met haar 2 meiden ook weer zwanger, ik zou het niet aan kunnen, dat geef ik heel eerlijk toe! Miranda d'r meiden zijn alweer ouder en zelfstandiger, maar die moet weer erg hebben in school, sport en feestjes enzo . Ik bedoel het trouwens niet als commentaar hoor!
Zo, ben terug van mondhygienste, as maandag weer samen met Myrna, ze moet naar de tandarts en ik opnieuw bij andere kant ipv woensdag en in maart onderkant. Tandvleesontsteking, pff heb al jaren lang last van, zou gek van worden. Toen ik thuis kwam hoorde i kvan Jeroen dat Jeslyn hele tijd zat te huilen, niet willen slapen enzovoort maar wel wiegen als hij liep, nou dacht ik meteen ze heeft honger, om half 8 a 8 uur heeft ze maar 100 cc gedronken, lijkt me ook logisch dat ze onwijs honger heeft, ik zei al tegen Jeroen, je wist toch als ze honger had dat ze door ging huilen en tijdens lopen niet, dus vind je gek? Hij wist het allang eigenlijk maar niet bewust, pff, ik fles gelijk gemaakt en nu ligt ze lekker te slapen in dr wipstoeltje.
Linka, mooi weer klaar dus voor vandaag! Marleen, je bent er weer! Lijkt mij ook heel zwaar hoor, 2 van die kleine blagen. Daarom wil ik denk ik ook maar iets langer wachten. Vind het zo moeilijk om nu te denken dan en dan wil ik nog graag een kindje. Als het gevoel er is stop ik weer met de pil. Hoeft van mij geen planning voor te komen Straks de psz, spannend hoor, maar ook wel weer heel erg leuk lijkt me! Hoop dat je een goed gevoel hebt bij de psz. Gaat Thomas alvast mee om te kijken? Hebben jullie keuze voor psz of is dit de enige mogelijkheid? Heb net de iq test gedaan online. En ja hoor, ik heb gewoon een iq van 133. Voel me nu wel heel slim. Had net mijn baas even aan de telefoon. Mooi rustig aan doen zei ze. En als het nog niet wil dan moet je zondag maar weerbellen. Maandag zouden we 10 minuten gesprekken hebben, die worden afgezegd, dus weer een zorg minder. De rapporten hoef ik dus ook niet overhaast te gaan schrijven het weekend! Heerlikj hoor!
pff wat een hoop pagina's weer...hou het niet bij, wil iemand me een update geven? nog ff een tip voor de dames die op zoek zijn naar een Lodger Bunker! nu bij www.babyjungle.nl is de Lodger Bunker in Nightblue te koop voor slechts 49.95! dikke xxx
Goedemorgen (kan nog net), Ik ben zo ontzettend moe, bah. Gisteren om half tien naar bed en vandaag om tien uur wakker. Hopelijk kan ik vanaf volgende week m'n werk weer gewoon oppakken. Kindjes doen het gelukkig wel goed. Alleen Yosyp met z'n nachtvoeding, maar volgens mij komt ie overdag echt een fruit- en groentehapje tekort. Morgen t/m zondag maar weer gaan oefenen. Groetjes Joyce
@Schatje, wel fijn dat je nu in ieder geval vooraf weet wat voor resultaat je kunt hebben met die medicijnen.
zo daar was ik weer heb even gepoetst weer. hihi moest eve krijg vanavond visite me vriend zn neef en zn vriendin . staat een marmer cake in de oven. heb nogsteeds niet gewandeld foei ikke maar heb wel ff op de wii staan steppen. was met de wii leeftijd 20 jaar en in totaal 10 uur gesport op dat ding sinds ik hem heb hihi. emy valt zo denk in slaap en dan is het ff mama rust tijd was iets over een tweede? n ou hier heel graag alleen geen goeie timing op t moment weet ik nu honderd procent zeker. alleen ja de wens is groot natuurlijk. alleen geen plaats hier in huis op dit moment en wil wel er klaar voor zijn met me huisje.
Goedemorgen dames (op de valreep) Zo even lekker uitgeslapen. Nu draait de wasmaxchine alweer en ga zo boven de bedden van de kids verschonen (Hilbrand heeft ons bed gistermiddag al even gedaan) en dan boven stofzuigen, want het is een apenbende! Gistermiddag nog even bij de Prenatal geweest. Hebben jullie ook zo'n tas gekregen bij de Prenatal voor 15 % korting? Alles was al afgeprijsd en nou kreeg ik nog 15 % korting extra. Kijk, dat is leuk winkelen! Ik heb nieuwe slaapzakken voor Silke gescoord, 70 cm wordt nou toch echt te krap, en pyamaatjes en sportschoentjes (hihi). Voor Tymen nog 2 broekjes. Hij valt momenteel overal gaten in, niet te geloven! Nog even en op elke broek zit zo'n opstrijksticker.... @ Sjudith, sinds gisteravond is ons gemiddelde naar twee keer per maand gegaan..... @ Schatje, wat fijn dat jullie zo goed geholpen hebben. En ik zou mijn moeder niets vertellen (maar die heeft altijd alles zelf in de gaten), het is jullie keuze toch? Mijn moeder riep voor Tymen altijd dat ze nog lang geen oma wilde worden. Dus ik ging met lood in mijn schoenen vertellen dat ik zwanger was. Ze was hysterisch, maar wist het ook al zei ze. Met Silke net zo, elke keer tegen Tymen zeggen dat hij nog geen brusje hoefde en toen ik weer met hartkloppingen zat te vertellen dat ik zwanger was, was ze weer hysterisch, hihi! (maar ook toen wist ze het al) Wat betreft tampons, dat gaat hier wel weer goed. Kan zelfs alweer een maatje kleiner hebben. ik heb wel veel last van de BI met tampons, maar ik vind het toch net wat frisser. Nu ik weer aan de pil ben ben ik maar amper ongi. raar! Nou, ik geloof niet dat ik nog iets belangrijks vergeten ben toch? En anders, sorry! Ik ga nu eerst weer even wat doen (denk ik...)
Wat een rust hier Nou Thomas had geen oog meer voor ons op de psz en uiteindelijk wilde hij ook niet mee naar huis.. . Maandag mogen wij iets later komen zodat het wat rustiger is en ik mag 3 kwartier blijven om te kijken, maar ik denk dat dat wat Thomas betreft niet hoeft, maar je weet maar nooit natuurlijk! Hij zit trouwens bij de leukste juffrouw, jippie! Die van de andere klas kan nogal streng en bot zijn. Ze stonden boeken te verkopen op de gang en toen deed ze de deur open; jullie zijn wel te vroeg door de deur gekomen hoor! Terwijl de moeders een brief hadden gehad dat ze eerder mochten komen voor die verkoop. En dan ook op zo'n lekker kattige manier zeggen he... Jeroen was mee en je had zijn gezicht moeten zien. Zegt ie tegen me hij zit toch niet bij haar he?! Nope! Jeroen werd helemaal gek van al die moeders en kinders . Hij is blij dat ik 2x per week daar naar toe ga en niet hij, WATJE! Nou Thomas zit al aan de boterham en voor Jasper ga ik zo de fles maken. En dan allebei naar bed! Tussen 14 en 17u komen ze m'n crosstrainer brengen, ben benieuwd of ik m inelkaar krijg . Hopelijk krijg ik met dat ding m'n figuur weer een beetje terug, want dat geblubber... Ik ben jaloers op de uitslapers onder ons... Ik had nog wel langer willen slapen vanmorgen, maar helaas. Ik keek vanmorgen in de spiegel en ik heb gewoon 3 pukkels (!) en niet de kleinste ook, ik lijk wel weer een puber BAH! Nou ik heb dus eigenlijk niet veel te melden.
marleen wonder boven wonder heb ik daar helemaal geen last meer van van pukkels terwijl heel veel mensen zeggen als ze een mirena hebben van ik lijk wel op een maanlandschap. heb ik nergens meer last van. ik heb hier dan de wii en ik moet zeggen dathet mij erg helpt. Ik vind een crosstrainer ook wel leuk maar ik heb geen idee waar ik dat ding zou moeten zetten. ik ben van de wee weer 1,5 g afgevallen en weeg nu 66 kg. ben heel erg blij ondanks dat i toch van de week 3 stukken appelcake op heb hihi...
@ marleen dat dillemma ken ik...sinds de bevalling heb ik dat ook! wel super dat het Thomas dus zo goed is bevallen! alles goed daar? xxx