Hey! Austin: Die Lodger hebben wij ook--->Superhandig! Marleen: Fijn dat Thomas het zo leuk vond op PSZ. Lijkt me ook raar om hem voor het eerst daar naartoe te brengen. Ik schreeuwde vroeger zelf de boel bij elkaar Alieke: Fijn dat je je beter voelt vandaag, wel kalm aan doen hoor! Ik heb er zeker ook nog een week last van gehad... Setteke: Ja, ik heb ook zo'n zak gehad. Moet nog even kijken of we daar nog heen gaan omdat ik ook naar de 9 maanden beurs ga. Maar de kroting loopt zo lekker op! Sjorsje: Balen dat je zo moe bent! Vanavond weer vroeg naar bed? Denice: Knap hoor afvallen ondanks taart eten! Hoe doe je dat? Vanmorgen lekker met Olivier op stap geweest in het dorp. Met de vrieskou moet ik 's morgens vroeg al naar onze pony om zijn waterbak ijsvrij te maken en dan doen we daarna gelijk wat boodschapjes. Olivier is al 2 dagen erg humeurig en huilerig, denk zijn 6 maanden sprong....Ik ga een broodje eten, heb onderhand wel trek in iets!
@Marleen, Lianna heeft dat op het kdv ook, zodra ze er is, is ze papa al vergeten. En 's avonds wil ze nog doorspelen.
@Puck, dat wordt idd weer vanavond vroeg naar bed. Oh, ik heb zo'n zin in appeltaart dat ik 'm gewoon kan ruiken. Zometeen maar eventjes alles in huis halen voor een heerlijke zelfgemaakte.
Ik ben er wel blij om hoor dat ie niet de boel bijelkaar krijst, volgens mij ga je dan echt niet lekker weg. Het lijkt vandaag wel of Thomas zichzelf in de weg zit, om de haverklap huilen. Hij is doodmoe, maar wil niet slapen. Hij ging net helemaal door het lint, ik heb m gekalmeerd, maar toen ik weer weggng begon hij weer, nu laat ik het hem even zelf regelen. Oh nou ja, terwijl ik zit te typen is ie stil, waarschijnlijk in slaap gevallen. Ik ga zo wel even kijken voor de zekerheid. M'n crosstrainer is er al! Ik ga zo eens kijken of ik handig ben... Jeroen loopt namelijk net de deur uit naar een nieuwe klant, dus daar heb ik weer niks aan... @ Denice: De WII fit lijkt mij ook erg leuk, maar aangezien ik al verslaafd ben aan m'n laptop zou dat nog een verslaving worden ben ik bang! Ik had vroeger weleens last van pukkeltjes maar met de pil bijna niks en nu ineens heb ik 3 kraters! Eentje valt weg onder m'n haar, eentje zit bij m'n oor en zie je ook niet, maar de 3e is echt een rooie bult op m'n voorhoofd waarvan ik bijna voorover val! Ik vind dit heerlijk weer om te wandelen alleen komt het er telkens niet van. Ze moeten slapen of eten en als het wel lukt dan ren ik vaak alleen maar achter Thomas aan.... Met Thomas alleen heb ik wat afgewandeld, heerlijk. Daarom kijk ik echt uit naar die 2 ochtenden dat Thomas naar de psz is. Ik zou me er bijna voor moeten schamen, maar ik word momenteel zo moe van dat ventje. Het kan een schat van een mannetje zijn hoor, maar dit is echt de 4e dag op rij dat er geen land mee te bezeilen valt.
zo stil hier ehm nou laatst stond er ergens dat je met t huishouden ook calorien verbrand. hihi en ik poets me eigen helemaal kapot hier en ik doe iedere dag een stuk wandelen maandag 3 uurtjes dinsdag 2 uurtjes woensdag naar de winkel gelopen met me moeder geen idee hoe lang dat was. en vanmiddag ga ik nog eventjes wandelen. Heel veel bewegen. is een mooi liedje op mtv hihi http://nl.youtube.com/watch?v=4aaoirqXN5Y ben ik nou helemaal alleen hier ?
Ik was er ook hoor Denice, maar ik ga je weer verlaten! Ik zat net te typen dat ik met Thomas ook zoveel wandelde. Misschien moet ik net als jou hysterisch gaan lopen schoonmaken Grapje hoor!
hahahahaha marleen ja moet je proberen hihi misschien helpt het wel ! ik had juist van de pil wel veel pukkels :S en ik had hem eigenlijk in het begin gekregen om dat minder te maken dan had ikniet willen weten hoe ik eruit had kunnen zien als ik die pil niet had gebruikt :S
Oja @ Austin: Hier gaat het zijn gangetje hoor. Ik ben aankomend weekend alleen met de kids, want Jeroen gaat naar Hamburg met vrienden. Ik hoop dat Thomas dan wat makkelijker is anders word ik gek denk ik! Hoe is het met jou meis? Druk?
volgens mij heb ik het al eens gevraagt maar toch nog eens ... wonen er eigenlijk hier ook van de augustus mama's in limburg ? of ben ik de enigste
Sorry meis, ik woon net onder Rotjeknor, dus niet in de buurt! Volgens mij wonen de meeste in de bovenste helft van het land!
@Snel weer een kindje Ja dat moet ieder voor zich weten. Nu ik er 2 zo snel op elkaar heb, denk ik. Je moet ook genieten van je kleintjes en nu is het vaak druk. Maar ze hebben nu al zoveel lol met elkaar en dat vind ik ook veel waard. En de voornaamste reden voor ons was, dat we niet weten of we klaar zijn met 2, dus er is nu nog zat tijd voor een mogelijke nr 3 (4). fequentie Nou die staat hier toch wel op 2-3 keer per week, al moet ik er ook soms om zeuren, haha!! Soms wordt hij er gek van. Na de bevalling kon ik ook echt niet lang wachten. Voelde me prima en was blij dat ik weer eens lekker tegen hem aan kon kruipen zonder die enorme buik. Dus na 3 weken was het alweer raak... tja sommige verklaarden me voor gek. Schatje, wel fijn dat jullie gelijk weer mogen beginnen. Sjorsje, hier loopt Sam ook zelf de (open) trap op naar boven. Je moet wel geduld hebben. En ik loop er ook nog zeker achter. Het is even oefenen, maar een beetje uitdaging kan geen kwaad toch? Setteke, ahh, dus lekker inkopen gedaan. Nou dacht ik op die zak gelezen te hebben dat die 15% niet op aanbiedingen was.. Ben ik in de bonen? aliekeleppink, waar heb je die test gedaan, wil ik ook wel weer eens doen. Goede score hoor!! Verder weinig te melden, gisteren weer eens flink gezwommen. 1 km, voor het eerst sinds maanden weer eens gesport. Nu volhouden en ook de sportschool weer eens in, want op deze manier gaan de kilo's er niet af. Oja en ik ben de BV nu ongeveer helemaal aan het afbouwen. Heb sinds gisterenavond niks meer gegeven of gekolfd en tot nu toe hou ik me goed.
@ Lique: Ik vind het ook helemaal super dat ze nu al naar elkaar toe trekken en wat dat betreft ben ik erg blij dat het bij Jasper al raak was! Maar op dagen als vandaag als Thomas zo dwars is baal ik weleens. Ik kan ze niet altijd de aandacht bieden die ze nodig hebben. Hoe vaak dat het niet gebeurt dat ze stereo huilen of iets. Ik wilde ook graag meer kindjes, maar als het er ooit van mag komen is het echt pas als Jasper een jaar of 4 is. Tegen die tijd is Jeroen 40 en ik denk niet dat hij dan nog wil. Hij wilde eerst zoiezo maar 1 kindje, maar hij was degene die zei stop maar weer met de pil hoor en toen schoot ie ook maar gelijk even raak...! Ik moet ook echt wat gaan doen om die kg's er af te krijgen want zo blijven ze lekker zitten! Oja trouwens Denice 66kg zou ik voor tekenen! Ik weeg er namelijk 10 zwaarder...
***zwaait*** Meiden ik heb niks bijgelezen, heeft er iemand een update van de laatse dagen? Hier gaat alles prima, ben aan het werk. Kom vanavond wel weer even spieken en wat uitgebreider vertellen hoe het gaat. ***zwaait***
Ja eigenlijk wel maar dan lees ik weer een nw bericht en dat wil ik nog reageren, erg he?! Dus nu even niks plaatsen dan kan ik mijn laptop tenminste achter laten
Denice 66 kg. Dat ben ik nog nooit van mijn leven geweest volgens mij. Ik weer er op dit moment 89 en ga voor de 75 kilo. Voor mijn zwangerschap woog ik 84,5, was toen volop aan het lijnen Marleen, wat heerlijk dat Thomas het zo leuk leek te hebben op de psz. Hoop voor je dat het een beetje rust geeft! En die arme Jasper, die moet verplicht 2x per week wandelen. Zit je crosstrainer al in elkaar? Setteke, leuk die zak heb ik ook. Maar ik kan nu de deur niet uit he. Wel handig voor mijn portemonnee. Danique heeft ook niets nodig en ga ook nog naar de 9 maandenbeurs dus ik koop niets Lique, helemaal stoppen dus met bv. Had je geen zin meer? Of lukte het niet meer? Met Djim nog alles goed? En pukkels ja die heb ik ook soms. Tijdens mijn zwangerschap iets meer. Maar na de bevalling gelukkig weer heel soms net als voor ik zwanger was. nou ik ga wat eten en dan eve lekker op bed met mijn ds
@ marleen dat is helemaal niets om je voor te schamen hoor meis, denk dat we allemaal weleens van die dagen hebben waarop we denken...GGGRRRR hahahaha! Maar wel lekker een weekendje voor jezelf of niet? zo lekker met de kids alleen? Hier op 't werk rustiger maar thuis druk! goed verkocht van je trouwens! Ik heb mijn kinderwagen ook op mp verkocht vanmorgen super! dus nu ga ik voor een handige buggy met slaapstand kijken, heb zo'n paarse lodger bunker gekocht voor Amber dus dat komt vast helemaal goed! ik moest dus ook gelijk een nieuwe maxi cosi kopen...heb maar gelijk een mooie roze gekocht hahahaha! paar weken na de zwangerschap elke dag een uur op de hometrainer gezeten of ge-tae-bo'd, niet gesnoept en zoveel mogelijk light producten gegeten en gedronken, ben in totaal 24.5 kilo afgevallen weeg nu 55.5 en daar hou ik het mooi bij anders word ik weer zo mager en het rare is dat ik volgens mij nog het meest was aangekomen tijdens de zwangerschap van alle meiden hier? xxx
Wil ik hier even lekker gaan lezen, is Olivier alweer wakker....Hij zit echt in een sprong! (Moet wel erg om hem lachen, ik hoor hem door de babyfoon...hij is in gesprek met zijn knuffel, hij kraait het uit van plezier!) Wil zo graag dat hij nog even slaapt, we moeten aan het begin van de avond nog even weg, opa gaat met pensioen, en dan gaat hij even mee...
mijn ervaring met lijnen is dat ik me er heel strak aan hou maar vervolgens dan in 2 dagen een vreet kick krijg en alles er weer aan snoep. Dus eigenlijk let ik gewoon goed op wat ik eet niet teveel snoepen. een keertje een stukje cake mag maar dan niet een halve cake opeten.