Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Juud, geen probleem joh!

@ Lique, dat is inderdaad soms jammer. Maar goed, ben allang blij dat we het weer gezellig hebben samen!

@ Jenny, tjakka! :confused: Hopelijk heeft ie er geen last van verder!

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

@mik wat grapig dat je vandaag ook een taart aan het maken ben. ik ook. alleen nog niet met marsepein want dat moet ik nog bestelend.
    en spannend vandaag sucess

@juud veel plezier het wiekend

@chantico waar zit je meisje nu dan? als ik vragen mag

@sjorsje is lianna nog ziek dan?

@jenny ach arme hondje. wordt het een halve jongen :( ben je blij met je ander wagen. wij willen die mischien ook. heb nu ook de zapp voor bootschapen en hij rijd heerlijk. heb nog niet echt last gehad dat ie om valt als me hand tas er aan hangt. wel meer tassen. maar ik heb ook een bootschapen netje er onder. maar wil er eigelijk een die kan liggen

Nou de taart staat in de oven hmmmm

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Vanmorgen heerlijk uit kunnen slapen tot 8.15u en ik kreeg zowaar een bakkie koffie op bed en kwam er om 9u eens uit. Hij is vast aan het goed maken dat hij zometeen naar Hamburg vertrekt denk ik :)

Vannacht om 4.15 begon Thomas om drinken te roepen en ik was niet van plan erop in te gaan, maar om 4.40u was ik het zat en heb ik maar een beetje water in z'n fles gedaan. Jasper werdom 6.15u wakker en ik kreeg een vette glimlach maar toen zijn speen in zijn mond zat en zijn kroeldoekje naast zijn gezichtje lag was ie weer vertrokken.

@ Rebbel: Ik denk dat die angst blijft en dat je dat nu hebt maar over een aantal jaren nog. Het is gewoon niet iets wat je vergeet.

@ Lauwie: Ik heb vaak dat als ik net een aardig ritme heb dat Jasper besluit om het om te gooien. Jasper was eerst eind van de middag wakker, maar valt nu vaak eind van de middag in diepe slaap en dan moet ik wakker maken voor zijn laatste fles en daar baal ik altijd zo van. Gelukkig valt hij daarna altijd snel weer in slaap, maar ideaal is het niet. Ik heb ook geen goede tip voor je. Vaak zijn ze na het kdv ook zo vreselijk moe en is het thuis toch anders. En dan nog de sprongetjes, het krijgen van tandjes, etc. Telkens verandert er wel weer wat.

@ Delilah: Jeroen doet het vaak wel, maar ik moet het altijd vragen. Het lijkt mij ook wel wat als ie uit zichzelf zegt ga jij maar lekker een boek lezen dan doe ik het wel. Dat kan ik maar beter uit m'n hoofd zetten, dan kan het ook niet meer tegen vallen ;) :)

@ Sjorsje: Lianna is met hoektanden bezig toch? Thomas kon dan 's nachts ook zo spoken. Toen hij een aantal nachten zo onrustig was geweest heb ik m toen een keer een zetpil gegeven voor het slapen gaan en toen heeft ie heerlijk geslapen. Ik ben daar eigenlijk niet zo'n voorstander van maar ik had zoiets van een goed nachtrust is ook belangrijk.

@ Mik: Gezien het feit dat je nu een tevreden meisje hebt denk ik dat de uitslag wel al bekend is. Maar ja het zou toch wel mooi zijn als je de voeding vergoed krijgt.

@ Bumba: Gisterenavond vroeg ik me nog af waar je was en wilde ik vanmorgen naar je vragen, maar je was er weer. Soms valt het ook niet mee om hier te reageren met al dat geklets ;)

@ Juudje: 4 dgn :confused:

----------------------------------------------------------------------------------

Nou dit was ff mijn bijdrage. Ik hoop dat ik de komende dagen gewoon lekker mee kan kletsen, maar gezien het feit dat ik het alleen moet doen en ook nog een verjaardag heb... :( Daarnaast nog lekker veel wasgoed heb liggen en alweer een nieuwe strijk en een badkamer die wel een beurt kan gebruiken... BLEH!

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jenny, hakkie weg zakkie!

Nou vanmorgen myrna snel gebracht, ja verslapen he, daarna naar apotheek, maar blijkbaar ben ik voor niks gekomen, is verplaatst naar dichterbij ons huis, nou ja! Haha! Niet erg hoor lekker buiten, jeroen weer aan het werk, tot 10 uur, valt wel mee.

Ben benieuwd hoe ik op de pil zal reageren, normaal kan ik neit tegen ivm hormonen misschien is wel veranderd, duimen dan maar! Kreeg wel goedkopere pil van mirg 20 ipv Lovette (die heb ik jaren geslikt ivm hormonen, dus beter hele lichte pil) ik wilde niet dus ik wilde gewoon Lovette, die zei dat wel duurder is en vroeg hoeveel kost, nou ja 3 euro verschil, dus kies ik liever Lovette, me vriendin had ook last van toen ze ook zo kreeg en hormonen veranderd enzovoort, dus doe ik liever niet.

Juud, fijne vakantie en wie gaat ook nou op vakantie? Nou ook fijne dagen!

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, stuur je ook even een stukje naar Hoofddorp? Lekker hoor!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, hahahaha... Misschien wil ik inderdaad wel teveel en is het bijna onmogelijk om te verwachten dat ze uit zichzelf zoiets aanbieden ;) maar wel fijn dat jij een ieder geval een goed begin van de dag hebt gehad!

Hopelijk heb je een lekker weekend en valt het allemaal mee ondanks dat je er alleen voor staat!

Bij ons begon Wesley om 05.00 uur, ik begreep er niks van aangezien ik 'm al een tijdje moest wakker maken 'smorgens maar goed... Eerst sprong mijn man uit bed :confused: en ging 'm een aaitje geven en z'n muziekbeertje aan doen maar hij was op een gegeven moment echt aan het mopperen dus ik z'n kamer op, waren de rolluiken niet naar beneden :rolleyes: was mijn hubbie gister vergeten toen hij Wesley naar bed deed (ik lag er vroeg in) dus dat was Wesley niet gewend, normaal is het stikdonker op z'n kamer hahahaha.... Dus ik legde 'm even tussen ons in en toen snurkte hij weer verder tot 06.45 uur. Letterlijk snurken, hij en m'n man dus mama lag wakker :D

7. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

GGRRR, nou dat goeie begin is helaas alweer ten einde! Komen jullie mannen nu ook zo slecht afspraken na of ligt dat aan Jeroen?

We hadden afgesproken dat hij vandaag tussen 13 en 14u zou vertrekken. Ik denk nou dat is mooi, kan hier iedereen ff in bad en aangekleed worden enzo en kan ik ff m'n crosstrainer verder in elkaar zetten.

Gaan ze ineens zometeen al weg! Jeroen is nog ff naar de kapper en dan gaan ze weg... Ik word daar zo moe van. Altijd als we wat afspreken verandert het op het laatste moment weer. Ik moet vanmiddag naar een verjaardag en we blijven daar eten, daarna moeten de mannetjes naar bed en ben ik waarschijnlijk bekaf en ga ik niet meer dat ding elkaar zetten. Morgen overdag wordt het ook niks want met al die schroefjes en dingetjes kan ik Thomas er echt niet bij hebben.

Het is misschien wel een beetje kinderachtig van mij, maar ik baal er gewoon van dat het dan ineens weer anders moet zoals dan dat we hadden afgsproken!

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    En al je je poot stijf houdt Marleen? Hij is toch niet de baas?

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Grenzen aan houden!

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @delilah: ja we hopen dat hij wat minder dominant word, gister dook hij op een blinde dove hond die hij al 2 jaar kent. hij bijt niet maar duikt er wel boven op en gaat dan grommen. eikel

@binna: mietje word het haha, ach mijn andere is er ook al eentje. de wagen word opgestuurd en ben erg benieuwd. hij is exact als de zapp maar dan luxer en meer mogelijkheden. heb waarschijnlijk mijn Zapp ook verkocht op marktplaats dus dat is mooi.

@linka: oh lijkt me lastig als je niet alle pillen kan slikken, maar gelukkig toch eentje waar je tegen kan anders elke keer met condoom is ook niet grappig

@marleen heb je verhaal even gemist, maar blijkbaar iets irritant. adem in adem uit adem uit haha

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, ik snap je wel hoor! Ik kan er ook slecht tegen als het zo loopt terwijl mjin man denkt 'wat maakt het nou uit' maar ik denk dat wij zo zijn dat we van alles plannen en dan op ze rekenen terwijl hun daar helemaal niet bij stil staan! Vervelend is dat ja! Dus ik snap je wel!

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Jenny, dat hoop ik ook voor je maar dat is toch eigenlijk altijd wel het geval dat een stuk rustiger worden?

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    bij sommige helpt het niets helaas, dus maar even duimen. wij hebben normaal onze honden los en heb hem sinds een paar maanden vast en vind dat eigenlijk niet leuk, maar ja andere vinden het ook niet leuk als hij zo dom doet tegen hun honden.

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgem meiden!

de kindertjes zijn weer bij de oppas en mama heeft even lekker gepoetst. normaal doen Hilbrand en ik het samen op zaterdag, maar we gaan morgen naar lelystad dus dan word het weer zo snel snel snel en ik mag altijd graag een schoon huis hebben voor ik op vakantie ga.

@ Juud, veel plezier meid! Giulia heeft het vast ook super bij oma!

@ marleen, oh nee he, is hij weer dwars? Het zijn soms net peuters he? ikke, ikke, ikke. Ik zou mijn poot stijf houden. Afspraak is afspraak. Hij snapt toch ook wel dat het een pittig weekend gaat worden voor jou? Oh enne, jij bent niet kinderachtig, Jeroen is kinderachtig!

@ Delilah, hihi, dat zou Hilbrand nou ook echt kunnen vergeten!

@ Linka, ik heb ook jaren getobt met pillen en heb nu de Mercilon. Ook een hele lichte en die bevalt goed!

@ Binna, oh maak me gek! Wat voor taart heb je? Hoe is het met Silver?

@ Lique, ik heb ook gekeken naar apothekersassistente, maar ik was op de opleiding verzorgende IG al heel erg slecht in verpleegkundig rekenen. Ook scheikunde is niet mijn ding, dus denk dat dat te pittig voor me is. het is wel een dure opleiding, hij kost 345 euro per maand gedureden 12 maanden, maar normaal zijn ze bijna 900 euro aan loonkosten aan me kwijt, dus dan is dit toch een schijntje, lijkt me!

@ arri, ik denk dat wij vanaf volgende week maar eens gaan beginnen met goente om 16 uur geven voor de fles en als dat goed gaat ga ik ook 6 mnd potjes geven. Ze is toch bijna een 1/2 jaar, die paar dagen maken ook niet zoveel uit lijkt me.

@ Lauwie, nee geen idee waar je die slabben in de winkel kunt kopen. Misschien bij een babyspeciaalzaak? Ik weet wel een webadres maar daar heb je niks aan!

@ rebbel, spannend! Ik herken jouw gevoelens wel hoor. Ik had het ook als ik naar dat kleine baby-tje keek met al die slangetjes enzo. Maar met 11 maanden had ik zoiets van, hij doet het supergoed, we kunnen er best nog 1 bij hebben. ik denk dat die knop vanzelf om gaat en dan ineens ben je er wel weer aan toe!

@ Bumba, ja babyblauw is wel mooi. Maar je ziet er alles op hoor! Ik heb een aquablauwe wagen en dat is niet handig met knoeiende peuters.

@ Mik, spannend! Succes!

@ Alieke, hoe is het met jou? griep bijna over?

@ Jennys, ach gut, nou is 'ie straks een jeweetwelhond....

Ik kreeg net foto's van Silke met haar aanstaande... Zal zo even 1 in mijn album zetten. wel tijdelijk, want misschien vindt die vriendin van mij het niet zo leuk als ik haar zoon zo oop het internet zet...

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jenny, ja idd, ik vind allemaal zo vervelend, Nuvaring kan ik even niet gebruiken want die zakt toch wel doorheen netals tampon, gedverderrie, dus dan maar allerlichtse pil, want ik wil geen spiraal.

Dan wordt ik niet zo meer hevig ongestelt, hoera, hahaha!

Nou afwachten....

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hij staat erin. Overigens voor de dames die mij niet kennen, dat ben ik niet met die twee op schoot....

17. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Zo daar ben ik weer even.
    Ben gelukkig al weer een heel end opgeknapt.Gisteren ook weer wezen werken. Kan ik het weekend tenminste gewoon doen wat ik wil.
    Ben nog wel erg snel benauwd, maar daar heb ik pufjes voor.

Verder gaat het met Janna goed gelukkig. Ze is erg vrolijk en eten gaat ook goed. Al dagen niet meer gespuugd. Nou wat willen we nog meer!

Sorry dat ik verder op niemand reageer, maar het gaat me even te snel. Hoop snel weer wat beter mee te kunnen doen.

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    setteke: ja jij wilt een halfbloedje als kleinkind later hè hihi

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Jenny, snap best dat andere dat niet waarderen nee hahahaha.... We gaan gewoon voor een positieve uitkomst!

@ Setteke, wat lekker dat jullie dat poetsen altijd samen doen :D en nog beter dat je het nu al gedaan hebt voor een deel! Heerlijk joh, vakantie!

20. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden(kan nog net he ;) )
    Ik heb niet veel te melden,heb het hartstikke druk gehad met poetsen en de was maar nu is de was allemaal weg,joehoe!
    Gister de kids naar oma gebracht zodat ik kon poetsen en dat merk ik nu wel hoor,oei mn arme rugje...

@Juud,heel veel plezier en geniet ervan!

@Binna,mmm jammie lekker hoor,wat voor taart?

@Linka,hoe is het met jullie?

@Marleen,je moet maar zo denken,je zo druk maken heeft weinig zin,zeg gewoon tegen Jeroen hoe je erover denkt?

@Jenny,ach wat sneu zeg.
    Marja moet ie ook maar niet zo dominant zijn,scheelt dat veel straks?
    Ow ik lees het al,bij sommige helpt het niet,afwachten dus.

@Setteke,ach wat een knap stel.

@Lauwie,mn moeder heeft van die slabben bij de Wibra gekocht,ideaal!

@Mik,nou spannend zeg!

@Happy,fijn dat het zo goed gaat met jullie!

Deel Deze Pagina