Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Jennys, dat worden dan kwartbloedjes, want mijn aanstaande schoonzoon is halfbloed. Die meid die erbij staat op de foto is zijn mama.... Ze heeft nou haar haar donker, maar is van zichzelf hartstikke blond.

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hé dais, hoe is het je beeb in buik? En voelt mama zich een beetje goed?

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Happy, fijn dat je bent opgeknapt en dat het zo goed gaat!

@ Daisy, doe je wel een beetje rustig met je rug, die moet nog langer mee ;)

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: ook leuk ;) die worden zo heerlijk bruin met een beetje zon

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Ik voel me hartstikke goed,alleen niet teveel sjouwen ed,aangezien ik al last van rug/bekken had.
    Maar soms vergeet ik dat nog wel ns :oops:
    Volgende week voor de eerste keer naar vk,leuk!
    Met jullie ook alles goed?

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Kom ik weer met een ego bericht hoor sorry, maar ik ben in alle staten!

Jeroen had 1 van zijn vrienden aan de telefoon en ik hoorde dat ze afspraken om 12u te gaan rijden ipv tussen 13 en 14u. Jeroen ging gelijk door naar de kapper, dus ik kon niet eens wat zeggen. Toen hij terug kwam van de kapper zei ik gewoon heel eerlijk tegen hem dat ik het niet leuk vond dat hij zijn afspraken niet na kwam. Nou ik kreeg de wind van voren want ze hadden helemaal geen tijd afgesproken en ik stond onredelijk te doen omdat hij een weekendje wegging. Nou ik zat er bij en had toch echt gehoord dat ze om 12u zouden vertrekken. Nou ja niet waar dus, volgens Jeroen.

Laat nou om 5 voor 12 de deurbel gaan en staat zijn vriend voor de deur. Hij heeft dus gewoon glashard tegen me staan liegen en dan ook nog zeggen dat ik hem dat weekendje niet gun...

En gewoon gedag zeggen, zwaaien en leuk doen.
    Nou ik heb helemaal niks meer gezegd, niet gezwaaid helemaal niks. Alleen Thomas voor het raam gezet en hem heb ik verder compleet genegeerd. Ik ben witheet en echt in alle staten. Ik moet echt even kalmeren, want ik ben in staat om zijn spullen buiten te zetten en andere sloten te nemen. Ik ben zo vreselijk pissig!

7. Marleen2109

@ Jenny: Ach, raakt ie nou z'n mannelijkheid kwijt?! Vorig jaar hebben wij de katten laten doen en als ze dan nog wat suffig zijn van de narcose zijn ze helemaal zo zielig :)

@ Happy: Fijn dat het goed gaat met Janna!

@ Setteke: Uhm, ik heb nu ook een blauwe wagen... Dat wordt dus veel wassen als ik jou zo hoor...

@ Daisy: Happy zwanger dus! Wel een beetje aan jezelf denken he meis, je moet nog even!

@ Binna & Mik: Door al die verhalen over taart heb ik daar nu wel erg veel trek ik, zeker nu ik boos ben!

Sorry als ik ff wat vergeet hoor. Ik ga nu ff m'n mannen verschonen en kijken of ze willen slapen.

8. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @marleen: maar wel lekker rustig haha

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, meis doe even rustig.... Dat is wel heel laag van 'm zeg! Ik denk dat hij zich toch knap schuldig moet voelen als hij jou weer onder ogen komt straks :( daar zou ik ook bloedlink van worden!

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Daisy, hier gaat het lekker zijn gangetje. denk je wel om jezelf? bekkenpijn is verradelijk hoor! Ik ben te lang door gegaan en ben daardoor waar ik nu ben... Mooi dat je geniet. En leuk, naar de vk. Ben benieuwd!

@ Happy, fijn dat het goed met jullie gaat!

@ Marleen, oei dat had Hilbrand ook niet bij moeten doen. Ik was dan ook in staat geweest om al z'n troep op straat te flikkeren. Niet een oplossing, maar als je zoooo boos bent... Dat gaat knallen als hij terug komt, of niet! Probeer nu maar even niet meer aan hem te denken en lekker van je twee prachtige mannetjes genieten! Het is mooi weer, straks even lekker naar buiten met je schatties! Jij kunt je bekleding wassen toch/ Dat kan bij die van mij dus niet. sta je te schrobben in een teil met water.... :rolleyes:

Nou, kindjes zijn weer thuis. Silke was in slaap gevallen tijdens de wandeling naar huis dus die ligt nou heerlijk in de duowagen buiten te slapen. Het is zulk mooi weer en ik ga haar niet wakker maken om haar vervolgens weer in bed te leggen. Dus voor deze keer weer lekker buiten!

ik denk dat ik in de vakantie maar vast een begin ga maken met het laten vallen van de derde fles. Silke eet nu heel slecht groente. wanneer ik het ook geef. Dus dan maar om 16 uur voor de fles. Eens kijken wat ze dan doet. Over een dikke week is ze een half jaar, dus dan moet het toch.

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, dus Silke ligt weer lekker buiten :D moest zo lachen op hyves bij je foto's buiten -2 en dan ligt ze nog lekker buiten te slapen!

12. Marleen2109

Ik weet gewoon even niet wat ik er mee aan moet. Aan de ene kant ben ik zooooo boos en aan de andere kant zo vreselijk verdrietig en teleurgesteld. Zo doe je dit toch niet?

Ik weet al precies hoe het gaat hoor. Hij gaat straks beweren dat Mees gewoon voor de deur stond en dat het zijn schuld is. Nou dan had hij gewoon een vent moeten zijn en moeten zeggen dat hij nog niet weg kon.

Jeroen stond nog doodleuk te vertellen dat die crosstrainer echt wel inelkaar stond voordat hij wegging, nou hij ligt er nog net zo bij als gisteren.

Ik vind het gewoon zo erg dat hij gewoon glashard heeft staan liegen, mij verwijt dat ik hem dat weekendje niet gun en dan nog gewoon weggaan alsof er niks aan de hand is.

13. Marleen2109

Ik moet straks naar Jeroen's zus, haar man is jarig. Nou daar komt uiteraard ter sprake dat Jeroen naar Hamburg is. Ik heb er echt helemaal geen zin in!

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Snap ik helemaal Marleen. Maar probeer je woede even kwijt te raken zo lang hij er niet is. Dan hebben jij en de mannetjes in ieder geval een leuk weekend!

Silke is weer wakker, maar ligt mooi om haar heen te kijken in de wagen dus ik laat haar maar even.

15. Marleen2109

Ik ga ook maar eens lekker naar buiten denk ik. Thomas gaat toch niet slapen...

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, precies even op adem komen anders voelen de mannetjes zo jou frustratie en worden ze er ook niet gezelliger op misschien dan heb je helemaal een rotdag... Maar het is echt een rotstreek inderdaad! Als mijn man zoiets zou flikken zou ik ook echt pissig zijn en als ik pissig ben heb ik ook zo'n gevoel van "ik moet iets, ik moet 'm NU laten weten hoe ik over 'm denk" maar meestal schiet je daar niks mee op :(

17. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Oef, Marleen, lastig hoor. Ik zou ook pislink zijn. Man man man, zo doe je inderdaad niet. Maar probeer inderdaad even je woede kwijt te raken en dit weekend van je mannetjes te genieten. Kan je rustig nadenken hoe je dit aan gaat pakken met je man als hij weer thuis is. Voordat je ondoordacht uit je slof schiet maandag. Succes

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Lique, je quote me maar er staat geen tekst :rolleyes: :)

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    haha, het leek zoveel op mijn antwoord, haha
    Verders niks.....

DEnice: Ik denk dat ik ook voor het eerst ongie moet worden met spiraal, hier is het ook alles pukkels, grrr

Deel Deze Pagina