Weet niet zeker of je vraag aan mij was gesteld, maar Ise krijgt inderdaad een fles gekolfde bv voor het slapen. We hebben een tijd pap gegeven (vandaar de fles), maar die leek ze deze week niet meer lekker te vinden. En op alleen bv slaapt ze net zo goed, hebben we ontdekt. Met zo'n fles weet ik tenminste zeker dat ze veel drinkt, aan de borst is het toch harder werken. Delilah, snap heel goed dat je op sommige momenten even *&^% denkt! Gelukkig gaat het de laatste dagen lekkerder tussen jullie. Ze zeggen trouwens niet voor niets dat de tijd dat je als gezin jonge kinderen hebt de zwaarste tijd uit je leven is Ze zit op een kdv in een babygroep, is dat wat je bedoelt? Marleen, echt superstom van m! Het is inderdaad zo kl*te als ze niet door hebben dat jij op ze rekent en hun keuzes ook invloed hebben op jou. Hoe moeilijk kan het zijn om rekening met elkaar te houden en je aan afspraken te houden? Pfff, en dan gewoon zelfs ontkennen dat hij iets anders heeft afgesproken... "breath in, breath out"... Lauwie, ik heb je een pb gestuurd!
Marleen, ik moet eerlijk toegeven, ik kreeg de tranen toen ik las van je, ik ben precies hetzelfde als jij en Jeroen ook, precies zelfde situatie, dus heb ik geleerd, niet zijn spullen en kleren opruimen enzovoort als hij weer doet....maar probeer evenj om weekend van je mannetjes te genieten, het is mooi weer en ga lekker naar kinderboerderij of speeltuin of noem maar op die jullie leuk vinden en laat huishouding en de was nou eens zitten en crosstrainer ook laten zitten en maak dan lekker rommel van! (dat doe ik iedere weekend ook) Weet je wat je ook kan doen, leuke weekend voor jezelf te maken en tegen Jeroen zeggen dat je plannen hebt en dat hij eens thuis moet blijven met kids, dat kan je wel meis!
@ Linka, dat is een goede tip voor Marleen inderdaad! Gewoon een keer wat leuks plannen en dit niet overleggen maar doorgeven dat je weg bent en zoek het maar uit!
Marleen, ik voel de woede met je mee! Ik zou ook ontzettend boos zijn. Maar laat het dit weekend lekker. Maak er een supergezellig weekendje van met je mannetjes. En maandag als hij terugkomt en je mannetjes slapen hem maar eens goed de waarheid zeggen. Afspraak is afspraak. Al weet ik al te goed dat het meestal niet zo werkt bij mannen. Hier is trouwens alles weer goed tussen Raymond en mij. Hij is net lekker thuis geweest eten. We hebben zelfs lekker even gelachen samen. Dus het gaat weer helemaal goed komen met ons Daisy, heerlijk zeg zo lekker zwanger, doe maar rustig aan hoor! Ik zit te denken om even met DAnique naar de winkel te lopen, maar heb helemaal geen zin omde deur uit te gaan. Doe het dus lekker even niet. Heb niets heel hard nodig, dus red me vandaag nog wel prima. Morgen maar weer
@chantico ik vroeg me dat af omdat je er niet blij bent. en op een wacht lijst staat dacht ik waar zit ilse nu dan. maar je bentniet tevreden over het ldv waar ze nu zit @marleen liefe schat. ik zou ook op tilt slaan. en ik zou zorgen dat me kindjes zondag weg zijn. want er zou zondag heel goed gesporken worden, en meis ik zou het als ik jou was op papier zetten kan je afentoe even spieken. @settke chocolade taart. Silver gaat redelijk. nog wel erg zielig en koorts. en best wel veel terug geven terwijl ze niet eens haar flessen leeg drinkt @jenny nou ben benieuwt naar je wagen. heb je hem nieuw of tweedehands? @linka. nou heb hem verpakt hoor. hij is onder weg (je stukje taart )
@Marleen,oei dat is echt niet leuk hoe Jeroen heeft gereageerd,ik zou hier ook errug pised om worden,mannen af en toe heh! Ik hoop zo dat jullie er uit gaan komen samen,kan je niet eens een weekend weg saampjes?En dan ns goede gesprekken hebben over hoe jij je voelt en hoe hij zich voelt? Maak er wat moois van dit weekend! @Setteke,ja ik hou het wel in de gaten want dit is zo geen doen,kom net van de bank af(met moeite). Fijn dat het lekker gaat bij jullie. Bedoel je groente om 16.00u ipv de fles? Ik ben vandaag begonnen met GEEN speen te geven wanneer ze naar bed gaan en het gaat hartstikke goed Ik word er gek van om iedere nacht 3x uit mn bed te moeten,plus ligt de speen 9 van de 10 ker op de grond tussen de 2 bedjes in,kan ik nog op mn knieen ook nog Ik wile eigenlijk nog iets vragen maar ben het ff kwijt Misschien straks..
Dank je Delilah, ja ik heb gewoon afspraak gemaakt met kapper en Jeroen met 2 meiden thuis, zonder overleg alleen doorgeven idd, schijnt ook goed te helpen en plus boodschappen laten staan in de keuken, dus is ook goed geholpen en zet nu zelfs elke ochtend koffie voor mij en hemzelf als hij late dienst heeft, dus gaat op goede kant op alleen ahum huishouden gaat het minder maar komt goed, stap voor stap. Dus misschien helpt het bij Marleen? Alieke, hartstikke fijn dat het weer vanouds is en ik heb je foto's op hyves gezien, geweldige foto's! Binna, het is op 17 maart om 22.45 uur op ned 2 en Het zal je maar gebeuren. En dank je voor je stukje, mjammie!
Ja! Om te beginnen eerst groente en dan de fles erachteraan en als ze goed gaat eten de fles minderen en uiteindelijk laten vallen. Hoe gaat het nou met jouw meiden met drie flessen? Wat goed dat je ze de speen probeert af te leren. Silke doet dat gelukkig niet. Die valt in slaap met speen, maar dan valt íe eruit en taalt ze er niet meer naar. Ik haal net Silke binnen, heeft ze ijskoude voetjes en beentjes. Het arme schaap heeft het gewoon koud gehad! Er zit een dunne voetenzak bij de wagen, blijkbaar te dun. Dus morgen maar even langs de Prenatal om zo'n voetenzak te scoren met die kortingstas. Marleen, ik hoop dat je nu lekker van het mooie weer geniet..... *knuffel*
eerst een vraag, voordat ik bij ga lezen. ik krijg ineens de kriebels... morgen krijgt mijn meisje haar eerste hapje! nu heb ik hier peer liggen en die wil ik voor haar gaan pureren. maar nu bedacht ik me ook dat iets had gelezen over koken e.d. Wie kan mij helpen? Hoe moet ik het fruithapje voor mijn dochter klaarmaken? moet dat vandaag al of kan ik het beter morgen doen? HELP!
Thanx meiden, ik ben blij dat ik het ff bij jullie kwijt kon. Ik ben ff lekker met de mannetjes naar buiten gegaan, alleen begon Thomas onderweg wel erg te geeuwen. Hij ligt nu lekker ff op de bank Bob de Bouwer te kijken. Jasper heeft vanmorgen zolang geslapen dat hij zijn fruithapje overgeslagen heeft, dus die heb ik net maar gegeven. Kon ik mooi nog ff een klein potje op maken, want hij krijgt straks alweer z'n groente. Wat Jeroen betreft; Ik neem gewoon niet op als hij belt. Misschien heel kinderachtig van mij, maar hij geeft mij ook een rot gevoel. Anders ben ik na zo'n telefoontje weer over de zeik. Wat een gesprek betreft; hoe vaak moet ik het hem nog uitleggen dan?! Het houdt gewoon een keer op. Hij moet dit keer toch echt even heel veel moeite doen wil ik hem nog een kans geven. Hij is deze keer erg ver over mijn grens heen gegaan en ik ben het ook wel een keer zat hoor. @ Daisy; Dat zou wel beter zijn als het lukt, want als je straks met je dikke toeter moet bukken dan moet je straks Lars roepen om je overeind te helpen . Ik ga lekker ff een kopje thee zetten met chocolade! Die crosstrainer staat toch nog niet in elkaar en ik moet ongi worden!
@ Setteke, ze heeft wel gewoon doorgeslapen ondanks de kou? Wat een bikkel shopse morgen, leuk joh! @ Arri, ik doe voor Wesley gewoon op het moment dat hij z'n hapje "moet" even de peer schillen, in de blender en klaar.
Hahahahhahaha Marleen, heb je mooi goed meis! Geniet er maar lekker van toch weer iets positiefs anders was de crosstrainer wel in elkaar gezet en had je nu geen choco genomen Maar ik snap dat het voor jou een keer klaar is! Ik zou ook "zo kinderachtig" zijn om niet op te nemen hoor, misschien dat dat 'm wakker schudt, dat hij het een keer goed moet voelen?!
@binna: nou ben ook benieuwd, maar laat het je gelijk weten, hij is tweede hands maar ze zegt maar een paar keer gebruikt ivm duowagen
@ Arri: Er zijn er die in inderdaad het fruit koken, maar ik doe dat niet. Een peer is zacht genoeg om zo te pureren. En maak het zodra het tijd is om te eten zodta ik het gelijk kan geven. @ Setteke: Ik liep al te verzinnen wat ik nog nodig heb bij prenatal maar jij hebt echt iets nodig!