ik ben niet goed in hoofd denk ik ! Ga nu lekker strijken anders blijf ik maar hier jullie te pesten !
Precies Marleen ! Daisy, happy soep eten wij vanavond met stokbrood (alleen met Myrna) Ojaaa, waar is Peeetrrrraaaaaa? Is ze nog op vakantie, neej toch?
Hey meiden, wat word er hier gezellig gekletst op de vrijdagmiddag. Op de laatste 2 pagina's gaat het zo snel dat er bijna iedere minuut meerdere berichtjes geplaatst zijn. KLETSKOUSEN! Maar jullie hebben Marleen in ieder geval wel vrolijk gekregen. Goed zo.
*proest* Ik had ook gevraagd waar Petra was ! Had je bericht niet gezien, wij gaat allemaal snel, arme dozen die nog moeten lezen!
ja dit wil ik hier graag vertellen! wij gaan uiteten! op doktersadvies... ze vond namelijk echt dat ik zulke dingen wel moest doen en dat ik aan mn rust moest denken, omdat ik er zo moe uitzag! lief he? dus nu hebben we vanavond geprikt! alleen ik had er niet meer aan gedacht. en nu heeft mij man dus het restaurant gereserveerd. maar ik weet nog niet waar! helemaal leuk!
Hahahhahahaha....... Samen boos, samen huilen en samen lachen alleen zitten er een paar te snoepen zonder mij dat is dan wel een beetje jammer Ik ga vanavond met m'n hubbie een filmpje kijken en er ligt al de hele week een zak chips naar me te roepen vanuit de kast dus ik denk dat ie morgen vanaf een andere locatie kan roepen......... blub @ Arri, fijn dat je de sfeer even hebt omgegooid hoor @ Daisy, ik heb al niet happy een paar dagen geleden bloemkool gekocht maar nog geen zin gehad om die happy op te eten. Misschien vanavond wel als Wesley happy is en me een momentje gunt om te koken