Whahahaha.... Grapjassen hier hoor @ Daisy, Ik hoop ook dat ik straks lekker Happy aan de bloemkool kan, lekker gezond met ongezond een flinke drap groentesaus eroverheen om vervolgens helemaal Happy te worden van een lekkere zak chips! En dan maar hopen dat Wesley ook nog happy wordt van zijn saaie altijd hetzelfde smakende flesjes En dat jij dan maar Happy niet meer hoeft te bukken voor de speentjes @ Linka, tot later doosje @ Arri, snap je 'm weer
Deze doos gaat ook wat doen. Jasper ligt in slaap te sukkelen, Thomas verbouwd de boel en ik heb een wasmand voor m'n neus staan... en moet nog een tas inpakken omdat we zo weg moeten....
hmmmm lekker! en leest Dionne nu ook al deze onzin? leg even aan haar uit dat het niet altijd zo gaaat!
Gelukkig kan Dionne nog niet lezen! Is opvoedkundig niet verantwoord om dit aan een kind te laten lezen. ha ha Nee Dionne is tv aan het kijken.
tja, en nu ik ook: ik ga ook iets doen! slapen! ben zo moe... was dit aan mij te merken? maar ik wil eigenlijk ook nog even naar mn schoonouders. daar is mijn prachtmeid namelijk nu en zij blijft daar als wij gaan uiteten. en dan heb ik haar de hele dag niet gezien... dusse... tja, dilemma!
@ Arri, ik ben geen normale doos Wat voor doos benik eigenlijk wel geen idee ? Jij een idee, jullie waren elkaar laatst aan het doorlichten, ik ben niet aan bod gekomen En uhhh, gewoon rare dingen zeggen hoor @ Marleen, en jij moet ook gewoon rare dingen zeggen hoor @ Miranda, dat klinkt inderdaad gezellig
haha, niet verantwoord! nee waarschijnlijk niet, want dan neemt ze jou direct niet meer serieus en geloofwaardig! een moeder die zich met zulke mensen ophoudt...
ah... miranda! tja, wat moeten we nu. anders maak je voor je dionne ook een account aan en dan kunnen jullie samen kletsen... ook al kan ze nog niet schrijven of lezen!
**Delidoos zingt uit volle borst voor Marlee** "Je mag er alleen maar naar kijken maar aankomen niet" Ohhhh, deze doos gaat weer ff aan het werk