Dionne heeft wel hyves hoor. Erg boeiende berichtjes krijg ik soms. Net zo boeiend als het hier vandaag was. ha ha
Arri: tucjes zijn heel verantwoord hoor. Ze zijn erg dun. Dus daar kan je rustig een heel pakje van leeg eten.
@ Marleen, als je toch alleen maar kijkt hoef je ook niet te gaan crosstrainen nie, heb je nie strak kontje nodig nie...
Wat hebben jullie een lol gehad hier! Ben ik ook een dagje druk met het huishouden! Snap geen bal van jullie verhaal, maar jullie zelf volgens mij ook niet meer dus dat scheelt! Ik heb verder niets te melden, ga mijn lieve mannetje een hapje geven! Ohw en wat wij eten vanavond 8-[ McDonald's Fijn weekend alvast!
Chipjes zijn ook erg dun, mag ik dan ook een hele zak leeg eten vanavond? ohhhhhhhhhhhhh nu ben ik echt weg.... Denk ik
Ik ben ondertussen aan mijn laatste werkdag begonnen, maar het is gewoon zo druk dat ik geen tijd heb om hier mee te kletsen Tot snel X
Strakke kont had ik voor het laatst toen ik baby was geloof ik, whahahahahaha.... Geintje hoor @ Puck, lekker maccccciiieeeee @ Duster, werkse meis
haha jullie zijn inderdaad een stelletje dozen, maar wel gezellig hoor leuk zo'n verwarring dat schud iedereen weer wakker haha ik heb mijn quinny zapp verkocht en ook al het geld op mijn rekening, hij's fijn
Oja wij zijn afgelopen week ook nog bij de Mc geweest. Heerlijk ongezond o nee verantwoord natuurlijk. Moet wel aan de ontwikkeling van mijn kinderen denken hè.
Olivier speelt nog even lekker in de box dussss..... Ja snap ik ook niet, had de hele week de tijd om ZP bij te houden met gekneusde hand maar vandaag En dan krijg je dit!
Lekker! Mijn man ziet het ook somber in met de opvoeding van Olivier wat Mc betreft....mama vindt het erg lekker
Dat strakke kontje is 6 jaar geleden.... Dat gaat er vast nie meer komen nie. Enne ik had zeker wat te doen met al die berichten , maar ja ik moet toch echt ff luiers verschonen en naar die verjaardag... Jammer hoor, het was net zo gezellig!
Puck: Ik ben er ook nog maar net hoor, en kon het verhaal maar moelijk volgen. Eén ding scheelt: het ging volgens mij nergens over!