Hallo Alieke Hallo Rebbel De controle is helemaal verdwenen hier. En er valt ook niks aan bij te houden hoor Rebbel.
Miranda, je hebt mij kunnen lokken hoor jammieeeeeeeeeeeeee! @ Alieke, boren is nie handig nie met een baby in bed Oh, ik trek de meligheid van het forum een beetje door hier op de werkvloer
Controle verdwenen? Ik doe zo mijn best om de boel under control te krijgen. (dan bedoel ik mijn eigen dwang om wat te eten te pakken, nu ik dit alles lees, heb zoooooooooo zin!)
Boren is nie handig nie nee. Maar dat is de laatste weken al zo. Gelukkig slaapt ze er redelijk doorheen
Jemig dames wat een slap geouwehoer! Mijn werkdag zit erop. Prettig weekend allemaal! Heeft iemand Elle al een PB gestuurd?
meiden! Ik kan ook niet even weg he? [-X Foei! Jullie lijken de julimama's wel..... [-( Oh iemand zei chocola, ik ga een mokkalady uit de la halen.... Kindjes slapen, dus ik kan niemand verpesten met mijn vreetdrang. Ik was ongi, maar dat is over, Het werkt wel door zeg, die drang naar chocola! Elle, wat fijn dat je een beetje opknapt! Doe maar lekker rustig aan meid! Tot gauw! Oh enne, wat betreft belangrijk nieuws, er is volgens mij niet iets heel belangrijks te melden geloof ik he? Meiden?
En nu zit ik hier alleen Ga nog even fotootje plaatsen en dan mij wii spel proberen Danique zo'n 3 weken geleden. Ze krijgt nooit wat te eten, kun je wel zien he
@ Alieke, ik kan ook niet stoppen met snoepen af en toe hoor nam eergister lekker worteltjes mee naar m'n werk, staat er vlaai gister zelfde verhaal staan er tompoucen... Vandaag helaas niks lekkers hiero Fijn dat Danique er door slaapt anders zat je er mooi mee zo sneu!
Setteke: handig dat je kindjes lekker slapen. Dat heb ik hier niet, dus eet Dionne lekker mee. Alieke: leuke foto's
@ Alieke: Danique ziet er ook wel erg hongerig uit... Vroeg jij nou naar die wasmand (??). Nou die staat er nog steeds hetzelfde bij! @ Delilah: Vandaag allebei nog maar 1 poepluier, maar die van Jasper was gelijk op m'n nuchtere maag vanmorgen Jullie lullen trouwens nog wel veel voor meiden die weggaan of wat gaan doen . Jasper slaapt alweer, Thomas heeft een schoon shirt aan en ik heb mezelf ook ff opgefrist en op naar de verjaardag! Bedankt voor het lachen meiden, dat had ik ff nodig. Ik ben heel erg blij met jullie!
@Alieke; Leuke foto's @Elle; Fijn dat je iets van je laat horen. Rust maar lekker uit. Knuffel! Gisteren weer op het CB geweest. Matthijs doet het prima: Hij weegt 3725 en is 67,5cm. Daarna zijn we een speelkleed en een kinderstoel voor hem gaan kopen, dus hij is weer lekker verwend X
Ik neem aan dat dat een typefout is.... Alieke, leuke foto's! Je moet dat kind wel wat meer eten geven, hoor! Anders is ze straks net zo mager als Silke!
Duster fijn dat allemaal is goed gegaan met Matthijs Marleen, veel plezier en wij zijn ook blij met jou hoor Nou ga weer verder met strijken, ik wil hier snel goed opletten zodat ik niet veel hoef lezen !