@duster jeetje meis wel een minder gevoel he de ww. heb je wel aan gesolciteerd.?/ @alieke ik heb de wii nog niet. maar weet dat ik bigbrain acedimie erg leuk vindt. heb ik ook voor kerst gekregen. en het wiekend hebben we mario en soniq op de olimpice spelen gespeeld ook erg leuk. en gewoon sports is leuk en ratetoeie is ook wel leuk @petra wat fijn dat je het naar je zin hebt gehad. en vraagje waarom lijkt het jou niks met je kleintje in de sneeuw?
@Elle, fijn om weer iets van je te horen. Rust nog maar goed uit. @Petra, super dat je een leuke vakantie hebt gehad. Ben ik ook wel aan toe. Denk alleen niet dat ik de kindjes zo lang kan missen. @Lique, precies wat jij schrijft over Sam heeft Lianna ook. Huil(krijs)buien om niks. @Marleen, maak er maar een lekkere relaxavond van.
Zo ze liggen. Thomas was helemaal op die stond alleen maar te huilen, Jasper brabbelt nog wat, maar die is ook zo weg. Jeroen had me een sms-je gestuurd zag ik toen ik thuis kwam en hij had naar z'n zwager gebeld en vroeg ook naar mij. Eigenlijk wilde ik gewoon ophangen zonder wat te zeggen, maar zo steek ik dan ook weer niet inelkaar. Het was geen boeiend gesprek en ik heb alleen maar ja of nee gezegd. Ik kan dan niet leuk doen, dat dan weer niet. Het was de bedoeling dat ze zondagavond weer thuis zouden zijn, maar ze komen morgen alweer naar huis... En daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in! Ik zat op die verjaardag ook helemaal niet relaxt. Ik was best gespannen en mijn ene schoonzusje zag het gelijk. Gelukkig begon ze er niet over, maar die belt me morgen wel denk ik of ze stuurt m'n schoonmoeder langs... Nou ik ga eens kijken of ik die crosstrainer verder inelkaar krijg. Misschien zit ik zo wel weer achter de laptop
Duster, laatste uurtje op het werk. Nog veel plezier! ZOu je nog wat krijgen als afscheid? Er komt vast weer een leuke baan voor je! Nou Danique ligt in haar bedje. Het luchtalarm gaat nog steeds. Gisteravond ook ineens weer. En dat terwijl ze al ruim 2 weken zonder huilen naar bed ging. Laat haar maar eventjes. Zal zo wel in slaap vallen denk ik
Binna, ja sports is ook altijd wel leuk. Alleen is het bowlen best nep. Wij hebben zo'n ander bowlspel en die is veel leuker. Ratatouille heb ik nog niet (tenminste dat denk ik) die ook maar eens gauw downloaden Marleen, morgen alweer terug. Zo dat is snel. Hoop dat je je crosstrainer in elkaar krijgt.
Zo hier is de rust ook weer terug. Lekker gegeten , nog even wat rompertjes gehaald bij de Hema (aanbieding 3 voor 7,- ) en nu lekker zitten. Druk weekend voor de boeg dus vanavond lekker tv kijken. Marleen: Ik kan dan ook niet leuk en gezellig doen aan de telefoon. Snap je helemaal! Vind je het echt niet leuk dat ze morgen alweer komen? Misschien hebben jullie zondag dan nog een gezellige dag met z'n 4-tjes? Alieke : Leuke foto's van je meisje! Binna: Ook leuke foto van Silver! Petra: Fijn dat jullie het leuk hebben gehad van de week. Kan me voorstellen dat je blij bent dat je weer bij Roos bent. Succes morgen met de echo! Duster: Succes met de laatste minuten werken voordat je de WW ingaat... Linka: Een soepje eten is ook altijd erg lekker he? Wij doen dat ook vaak in het weekend, lekker met broodjes. Gezellig vind ik dat altijd... Ik ga op de bank zitten en eens kijken wat er straks op tv komt. Fijne avond en een heel fijn weekend!
@Petra,wat fijn om weer van je te horen,ik miste je al! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Heb je morgen de combinatie test? @Happy,had je het gelezen,nu hebben wij het nog gedaan ook @Aliek,ow wortles,das zo'n troep,waarschijnlijk krijg je het er niet meer uit,tenminste ik niet. @Marleen,ow gezellig morgen weer thuis Ga jij er lekker op uit morgen? Succes met je crosser. @Duster,nog ff meissie,lijkt me idd ook best raar. @Elle,fijn om weer van je te horen meis. Rust maar goed uit en wordt maar snel weer beter! We missen je.. @All,jullie krijgen de groetjes van Esprit. Ik ben er vandoor,ga lekker douchen en op de bank hangen met mn schattie,de meiden liggen al lekker in bed. Morgen weer heel vroeg opstaan,moet om 7.30u beginnen. Fijn weekend allemaal! xxx
@ alieke wat ik wel leuk vindt aan bollen is als je gaat traine dan krijg je allemaal leuke dingen. zoals van 9 naar heeel veel pionen om om te gooien. of allemaal hindernisen op de baan. ik ben gek van boxen en tennisen. boxen ben ik echt goed in (al zeg ik het zelf ) maar win van iedereen. en wil graag een ander box spel
Oh dat oefenen met dat bowlen heb ik nog nooit gedaan. Dat ga ik binnenkort proberen. Boksen op de wii fit vind ik ook wel leuk Dan ben je in training tegen zo'n boksbal aan het meppen. Erg leuk meot ik zeggen
Net die IQ test gedaan, zweten, haha! Moet je 6 eu betalen en smsen om de uitslag te krijgen, ja daaaaaaag
Binna en Alieke, Carnaval kermis heb ik ook het is heel leuk! En raymann wil ik dolgraag hebben maar is duur, dus vfolgende maand gaan wij kopen, want wij hebben maar 1 spel voor wii fit
Alleen een tip. als je bij het trainen dingen wilt uitproberen. moet je eerst de gewonen doen en dan krijg je al meer geopend. allen mijn tip doe dit met de gast. want als je daarna weer voor je leeftijd gaat kijken. krijg je al die moeilijk dingen ook meteen terwijl je ze soms nog niet zo onder de knie hebt. en je dan meteen een jaarof 50 a 80 bent.
Thanx voor de tip Binna! Linka, wij hebben de wii om laten bouwen. Kostte wel 100 euro, maar kunnen nu alle spellen zelf downloaden en erin afspelen Hebben nu dus wel 40 spellen en zie nog genoeg om te downloaden telkens. Dus dat is ook nog een tip voor je! Kost 1 x heel veel geld, maar 2 spellen en je hebt het er al uit! Ik kijk Xfactor, wat een lol zeg soms
Binna, dat kan natuurlijk ook. Maar ja als we daarop wachten dan hebben we straks dat ding al zolang staan zonder dat we er wat mee gedaan hebben. Dat we dus gewoon hebben laten ombouwen. Nu kunnen we mooi veel ermee spelen. Dames, ik ga naar mijn bed. Een goede nachtrust voor jullie allemaal!
hee Daisy, hoe is jouw weekend weg geweest? je was toch naar cp? heb je nog gezwommen met je meiden? Ik ben weer lekker vroeg wakker, dat had ik de vorige zwangerschap ook, maar ik maak me nu maar gelijk nuttig. Ben lekker de vakantiewas aan het doen en prinses Doornroosje slaapt nog steeds lekker.
goedemorgen meiden! ik ben er vroeg bij vandaag. we gaan straks met vrienden een dagje weg, milan heeft om 6.30 zijn fles gehad, ligt nu weer in bed en dan gaan we nadat hij zijn fruit op heeft. hij wil nu alleen niet echt slapen terwijl hij normaal altijd na zijn 1e fles nog 1 of 2 uurtjes slaapt! zul je altijd zien. fijne dag meiden en tot later! liefs rebbel