Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Ook voor mij geen uitslapen vanmorgen! Om kwart voor 6 (!) begon Thomas al te spelen op zijn kamer en om 7u riep hij dat hij wel klaar was met slapen. 5 Minuten later werd ook Jasper wakker, terwijl ik die de laatste dagen om half 9 wakker moest maken.

Ik kon zelf gisterenavond niet in slaap komen en ben vannacht heel erg veel wakker geweest, maar gelukkig wel telkens snel weer in slaap gevallen.

Een voordeel van vroeg wakker zijn is dat iedereen gegeten heeft, gewassen en aangekleed is en Jasper slaapt alweer. Ik heb al een wasje opgehangen zelfs. Zit nu ff aan de koffie en dan ga ik de bende hier maar eens een beetje opruimen.

M'n crosstrainer staat inelkaar trouwens en ik heb er ff op gestaan, heerlijk! Hopelijk slapen ze tussen de middag allebei dan kan ik me ff uitleven!

Vanavond is die vent van me weer thuis en dat wordt niet leuk. Ik geloof dat er bij mij nu echt iets geknapt is.

Meiden fijne dag vandaag. Als ik zo naar buiten kijk krijgen we weer een lekker zonnetje zoals gisteren, zou mooi zijn!

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen,

Wat een rotnacht zeg, ging pas om 4 uur slapen, werd elke keer wakker........... Toen kreeg ik nieuws van mijn moeder, mijn broertje is opgenomen in het ziekenhuis vannacht na satekroket, hij is zwaar allergisch voor pinda's en noten, kan fataal zijn, dus is met ambulance naar het ziekenhuis gegaan, van Zandvoort naar Hoofddorp, verschrikkelijk, heb net potje gejankt, want het kan zijn dood zijn............... Pillen die hij had ingenomen waren niet genoeg (zijn vriendin heeft altijd bij zich als het fataal wordt)

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    goedemorgen,

is bij jullie kindje(s) ook de ochtenslaap weg gevallen? eerst konden we nog wel tot een uur of 10 door na de fles, maar dat is al een paar weken niet meer.

bij de ene oma slaapt hij smiddags bijna helemaal niet, maar word niet sjaggie
    en bij de ander gaat hij braaf 2 keer naar bed een half uur overdag.
    en bij ons slaapt hij wel 3 keer een half uur

lekker vaag

vandaag lekker shoppen, ben benieuwd of ik nog wat onzin kan scoren. vast wel

fijn weekend

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    jeetje linka wat eng, hadden ze zich vergist in de kroket? ze lijken ook allemaal hetzelfde

hoop dat het snel goedkomt

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja ze lijken idd op elkaar, dus ik weet hele verhaal niet dus hoor straks wel wat precies is gebeurt. Hij is nu stabiel dus weet het niet of hij naar huis mag, Myrna zou vanavond bij mijn moeder slapen dus weet zelfs ook niet of doorgaat, we horen het nog wel.

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hun keel zwelt dan toch ook meestal op waardoor ze kunnen stikken? jeetje wat eng zeg. heb een vriendinnetje die ook een notenallergie heeft BBRR

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Idd, benauwdheid en verstikking en opgezwollen gezicht, vreselijk! vorige keer van Satesaus, man had bakje patat met satesaus gegeven aan Timo en toen zei Timo ik heb dit niet bestelt dus man prima en ging satesaus eruit halen en dan mayo in doen, ja hoor zelfde bakje, maar viel heel erg mee, hij had meteen pil geslikt en opgezwollen gezicht meer niet maar die satekroket was nog erger, zeker grote hap. Pff, eng hoor....
    Brrrrr..

Lekker shoppen Jenny!

Gaan wij ook doen eerst lidl en daarna naar kwantum en leenbakkeer voor eetstoelen (wij hebben andere verkocht)

Myrna vanmiddag kinderpartijtje bij bowlen, leuk!

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Linka, wat eng zeg! Hopelijk knapt hij heel snel op!
    Veel plezier voor Myrna. Gezellig voor die meiden een kinderfeestje.

Jenny, Milan dus niet meer aan het slapen. Danique sliep nooit geweldig en de laatste week gaat het eigenlijk heel goed overdag. 's mrogens een 3 kwartier, tussen middag anderhalf tot 2 uur en eind van de middag ook nog een uur. Ik breng haar nu na ongeveer 2 uur wakker zijn naar bed, dan is ze echt moe. Dat heb ik nog nooit zo gekend van haar. Maar moet zeggen dat ze ook wel geregeld ligt te spelen in bed en dus niet echt slaapt.

Wij werden vanmorgen wakker om 8 uur van de wekker. Danique heeft de hele nacht doorgeslapen. Ben er zelfs niet 1x uitgeweest. Heerlijk zeg!
    Danique moet zo vreselijk hoesten zeg, echt niet leuk. ALs dit zo blijft gaan we naar de dokter, ik ben zelf astmatisch en ben zo bang dat Danique het ook heeft. Ze heeft natuurlijk al eczeem op haar hoofd (nu bijna weg moet ik zeggen) en vaak ook overal ruwe plekjes, zelfde als wat ik vroeger had, dus ben er bang voor.
    Ze is ook gewoon al vanaf de geboorte zo'n beetje verkouden. Ze blijft aan het niesen en snotteren.
    Zijn al vaker bij de dokter geweest, maar die zegt dat er niets aan de hand is.

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @linka: oe nou even afwachten dus.. probleem is dat veel producten gemaakt worden in fabrieken waar ook noten verwerkt worden, lijkt me erg lastig

@alieke: nou hij slaapt wel veel tenminste bij mij wel (ben blijkbaar saai haha), maar mis het uitslapen nu haha, die vonden we allemaal wel lekker eigenlijk ;)
    ach ja we hebben de avonden ervoor terug gekregen en die zijn ook heel fijn

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ja dat uitslapen mis ik ook vreselijk.
    Als je een jaar geleden had gezegd dat ik elke dag om 8 uur naast mijn bed stond kon ik het bijna niet geloven. En soms denk ik wel, ik blijf nog lekker even liggen nadat Danique de fles heeft gehad. Maar dat werkt niet. Ik ben dan klaar wakker en dat korte moment dat Danique dan nog weer wil slapen, ja daar wordt ik alleen maar duffer van
    En die avonden, ja lekker is dat. Vanaf een uurtje of 8 Danique op bed aan het slapen!

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik word nu ook lamlendig als ik blijf liggen en tv blijf kijken of soms toch weg val haha

inderdaad hier is het in huis ook na 8 uur stil, heerlijk.
    openhaardje aan en op de bank met een heerlijk glas wijn

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey ladies.

@linka jeetje meis wat schrikken. hoop dat je broer er snel boven op is

@jenny silver slaapt bij mijn en me moeder het zelfde maar op het kdv vaak ook slecht

@alieke waarom had je de wekker staan. in het wiekend kijken wij gewoon waneer silver wakker wordt. als we geluk hebben dan slaapt ze tot kwart voor 9 :D

@marleen wat balen dat je zo een slechte nacht hebt gehad. maar kan het me wel voor stellen je gaat liggen na denken.
    zou het hem gewoon duidelijk maken. dat je het zat bent en het niet acepteerd en dat het anders klaar is.

wij gaan straks voor een tent kijken voor de zomer. dan gaan we een week camperen in italie bij me ouders wel leukk hoor.

13. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    spannend zo de eerste hapjes!
    ben nu aan het wachten op mn man. hij is boodschappen doen!
    ik heb nu een fruithapje gemaakt. peer is het geworden. kan ik nu de helft in de koelkast bewaren voor morgen? of is het dan niet meer lekker of niet meer goed?

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    één dagje in de koelkast moet toch nog kunnen, wel afgesloten natuurlijk

heb gister zelf sperziebonnen gemaakt met de babycook, maar hij stikte er bijna in het moest nog meer gepureerd worden, komt door de pitjes denk ik. vaavond ga ik het proberen

vind verse groente trouwens heerlijk ruiken, potjes stinken echt dus ga vaker proberen

15. Marleen2109

@ Linka: Jeetje meis, dat is schrikken! Weet je inmiddels al wat meer?

@ Alieke: Veel baby's zijn het eerste jaar verkouden. Ze hebben ook nog niet zo'n fantastische weerstand en ze pikken alles op. En aangezien wij allemaal lekker bacillen meedragen... Het eerste jaar kun je er echt nog niks van zeggen tenzij ze om de haverklap benauwd zijn. Thomas was ook het eerste jaar verkouden, maar hij heeft geen astma. Jasper is ook al vanaf zijn geboorte verkouden, maar heeft het ook al een keer goed benauwd gehad, dus bij hem heb ik ook wel een beetje de angst. Het zit bij ons aan mijn vaders kant in de fam, dus het blijft nog ff afwachten...

@ Arri: Je ging peer proberen toch? Je kunt het wel bewaren, maar het gaat vaak verkleuren en ik ben dan zo'n doos dat ik het weggooi!

@ Jenny: Jij bent met de babycook aan de slag gegaan? Ik heb m ook staan, maar ik wacht nog even totdat Jasper een beetje aan kleine stukjes gewend is, want ik was er al bang voor dat je het niet helemaal fijn gepureerd krijgt. Is ie handig in gebruik?

Nou ik heb de was en de strijk weg en beneden is het weer glad. Ik ben doodmoe van dat slechte slapen en vroeg eruit. Jasper is ook alweer moe en die heb ik in bed gelegd en ligt nu te huilen... Moet zich maar even in slaap huilen hoor. Thomas is ook moe, die loopt een beetje te vervelen, dus die gaat ook maar eens ff tukken. Ik was van plan om op die crosstrainer te gaan staan, maar mijn kussen roept me ook....

16. Marleen2109

Ik heb overigens nog helemaal niks van Jeroen gehoord... Ligt waarschijnlijk zijn roes nog uit te slapen...

Thomas vroeg gisterenavond waar papa was en vanmorgen vond hij het maar vreemd dat papa niet in bed lag.

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey allemaal!

Heb eindelijk weekend! Maar is het dan rustig? Nope... Straks boodschapjes doen, vanmiddag naar het zwembad, de dochter van vrienden van ons moet vanmiddag afzwemmen voor C. En morgen gaan we met diezelfde vrienden tegen 4u lekker borrelen, dan eten, en weer verder borrelen in de lokale 'kroeg' bij ons. Kunnen we lopend doen, dus dat scheelt alweer!

Verder alles goed hier, alleen hebben Jamie en Britt volgens mij buikgriep. Overdag merk je niks aan ze, behalve dat ze beiden iets minder eten, nouja, Jamie eigenlijk haast niks op fruit na, maar die luiers! Blergh! Naja, gaat ook wel weer over.

En hoe gaat het verder hier met iedereen?

Knuffel voor jullie allemaal!

Xx

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Marleen, als Jeroen zo even weg is kun je wel goed nagaan of alleen zijn is wat je echt wil. Of is het ie daarvoor te kort weg?

@Linka, wat schrikken zeg. Hopelijk knapt ie snel op.

Yosyp heeft gisterenavond 2 hapjes groentehap op en de rest spuugde hij telkens weer uit. Vanochtend heeft m'n man het geprobeerd en uiteindelijk als je 'm bijna plat legt en de lepel langer in z'n mondje houdt, slikt ie het door.

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    2 arri je kan het wel bewaren. alleen gaan de vitemine verloren dus heeft het geen vitemine meer morgen. dat is het nadeel met vers fruit.

20. Marleen2109

@ Sjorsje: Dus jullie moesten Yosyp een soort van dwingen :). Nou ik liep dus al te denken zo is het dus zonder Jeroen en zo kan ik het wel hebben, maar de realiteit is toch anders. Dan zal ik toch echt snel een baan moeten vinden, opvang moeten regelen en een huisje zien te vinden. Maar als het moet...

Net als wat Binna zei ik accepteer dit echt niet en als hij er niks aan gaat veranderen is het klaar. Hoe ik het allemaal voor elkaar moet gaan krijgen dat is mijn grootste zorg eigenlijk. Ik weet gewoon heel zeker dat ik het zo niet meer wil.

Deel Deze Pagina