Oja, Thomas is gewoon keihard aan het spelen en ik lig niet op m'n bed en sta ook niet op de crosstrainer, maar ik had zomaar ineens trek in tomatensoep. Dus dat ben ik maar op gaan warmen en wat doe je dan in de tussentijd....op zp !
Nou Marleen dat moet je alles in het werk gaan stellen om het zo te maken als jij wil. En ik weet niet hoe het precies bij jullie geregeld is, maar kun jij niet in je huidige huis blijven wonen met de kinderen en dat hij naar ergens op zoek gaat?
Het huis is van ons allebei en hij heeft al een keer gezegd dat hij niet weggaat. Dan zal hij me uit moeten kopen, maar daar heb ik nog geen ander huis mee. Aan de ene kant ben ik er erg mee bezig en aan de andere kant heb ik nog een heel klein beetje hoop. Het ligt echt aan Jeroen, maar zolang die nog niet thuis is. Ik heb nog niks gehoord en het is zeker 4 uur rijden, dus voorlopig is ie er nog lang niet en loop ik maar te malen en te piekeren...
Heb niet echt teruggelezen, maar volgens mij kan Marleen nu wel een hele dikke knuffel gebruiken...; *KNUFF VOOR JOU!* Xx
spannend zo de eerste hapjes! ben nu aan het wachten op mn man. hij is boodschappen doen! ik heb nu een fruithapje gemaakt. peer is het geworden. kan ik nu de helft in de koelkast bewaren voor morgen? of is het dan niet meer lekker of niet meer goed?
één dagje in de koelkast moet toch nog kunnen, wel afgesloten natuurlijk heb gister zelf sperziebonnen gemaakt met de babycook, maar hij stikte er bijna in het moest nog meer gepureerd worden, komt door de pitjes denk ik. vaavond ga ik het proberen vind verse groente trouwens heerlijk ruiken, potjes stinken echt dus ga vaker proberen
@ Linka: Jeetje meis, dat is schrikken! Weet je inmiddels al wat meer? @ Alieke: Veel baby's zijn het eerste jaar verkouden. Ze hebben ook nog niet zo'n fantastische weerstand en ze pikken alles op. En aangezien wij allemaal lekker bacillen meedragen... Het eerste jaar kun je er echt nog niks van zeggen tenzij ze om de haverklap benauwd zijn. Thomas was ook het eerste jaar verkouden, maar hij heeft geen astma. Jasper is ook al vanaf zijn geboorte verkouden, maar heeft het ook al een keer goed benauwd gehad, dus bij hem heb ik ook wel een beetje de angst. Het zit bij ons aan mijn vaders kant in de fam, dus het blijft nog ff afwachten... @ Arri: Je ging peer proberen toch? Je kunt het wel bewaren, maar het gaat vaak verkleuren en ik ben dan zo'n doos dat ik het weggooi! @ Jenny: Jij bent met de babycook aan de slag gegaan? Ik heb m ook staan, maar ik wacht nog even totdat Jasper een beetje aan kleine stukjes gewend is, want ik was er al bang voor dat je het niet helemaal fijn gepureerd krijgt. Is ie handig in gebruik? Nou ik heb de was en de strijk weg en beneden is het weer glad. Ik ben doodmoe van dat slechte slapen en vroeg eruit. Jasper is ook alweer moe en die heb ik in bed gelegd en ligt nu te huilen... Moet zich maar even in slaap huilen hoor. Thomas is ook moe, die loopt een beetje te vervelen, dus die gaat ook maar eens ff tukken. Ik was van plan om op die crosstrainer te gaan staan, maar mijn kussen roept me ook....
Ik heb overigens nog helemaal niks van Jeroen gehoord... Ligt waarschijnlijk zijn roes nog uit te slapen... Thomas vroeg gisterenavond waar papa was en vanmorgen vond hij het maar vreemd dat papa niet in bed lag.
Heey allemaal! Heb eindelijk weekend! Maar is het dan rustig? Nope... Straks boodschapjes doen, vanmiddag naar het zwembad, de dochter van vrienden van ons moet vanmiddag afzwemmen voor C. En morgen gaan we met diezelfde vrienden tegen 4u lekker borrelen, dan eten, en weer verder borrelen in de lokale 'kroeg' bij ons. Kunnen we lopend doen, dus dat scheelt alweer! Verder alles goed hier, alleen hebben Jamie en Britt volgens mij buikgriep. Overdag merk je niks aan ze, behalve dat ze beiden iets minder eten, nouja, Jamie eigenlijk haast niks op fruit na, maar die luiers! Blergh! Naja, gaat ook wel weer over. En hoe gaat het verder hier met iedereen? Knuffel voor jullie allemaal! Xx
@Marleen, als Jeroen zo even weg is kun je wel goed nagaan of alleen zijn is wat je echt wil. Of is het ie daarvoor te kort weg? @Linka, wat schrikken zeg. Hopelijk knapt ie snel op. Yosyp heeft gisterenavond 2 hapjes groentehap op en de rest spuugde hij telkens weer uit. Vanochtend heeft m'n man het geprobeerd en uiteindelijk als je 'm bijna plat legt en de lepel langer in z'n mondje houdt, slikt ie het door.
2 arri je kan het wel bewaren. alleen gaan de vitemine verloren dus heeft het geen vitemine meer morgen. dat is het nadeel met vers fruit.
@ Sjorsje: Dus jullie moesten Yosyp een soort van dwingen . Nou ik liep dus al te denken zo is het dus zonder Jeroen en zo kan ik het wel hebben, maar de realiteit is toch anders. Dan zal ik toch echt snel een baan moeten vinden, opvang moeten regelen en een huisje zien te vinden. Maar als het moet... Net als wat Binna zei ik accepteer dit echt niet en als hij er niks aan gaat veranderen is het klaar. Hoe ik het allemaal voor elkaar moet gaan krijgen dat is mijn grootste zorg eigenlijk. Ik weet gewoon heel zeker dat ik het zo niet meer wil.
Oja, Thomas is gewoon keihard aan het spelen en ik lig niet op m'n bed en sta ook niet op de crosstrainer, maar ik had zomaar ineens trek in tomatensoep. Dus dat ben ik maar op gaan warmen en wat doe je dan in de tussentijd....op zp !
Nou Marleen dat moet je alles in het werk gaan stellen om het zo te maken als jij wil. En ik weet niet hoe het precies bij jullie geregeld is, maar kun jij niet in je huidige huis blijven wonen met de kinderen en dat hij naar ergens op zoek gaat?
Het huis is van ons allebei en hij heeft al een keer gezegd dat hij niet weggaat. Dan zal hij me uit moeten kopen, maar daar heb ik nog geen ander huis mee. Aan de ene kant ben ik er erg mee bezig en aan de andere kant heb ik nog een heel klein beetje hoop. Het ligt echt aan Jeroen, maar zolang die nog niet thuis is. Ik heb nog niks gehoord en het is zeker 4 uur rijden, dus voorlopig is ie er nog lang niet en loop ik maar te malen en te piekeren...
Heb niet echt teruggelezen, maar volgens mij kan Marleen nu wel een hele dikke knuffel gebruiken...; *KNUFF VOOR JOU!* Xx
Ik heb eigenlijk niet veel te melden. Wil alleen even tegen Marleen zeggen dat ik het erg vervelend vind dat je in zo'n lastige situatie zit. Maak je punt duidelijk aan Jeroen, maar denk goed na over je keuze. Succes voor straks.
Heb ook niet zoveel te vertellen, druk geweest en nu even lekker zitten.... Marleen: Oef, je bent wel verder met je gedachten dan ik dacht. Ik hoop echt dat er een oplossing komt, dat jullie er samen uit komen. Ook een hele dikke knuffel van mij! Ik ga weer wat doen... Liefs!