Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden,

nou Silke d'r nieuwe wagen is er! Vanmorgen naar Lelystad geweest. Hij is supermooi, je ziet dat hij weinig gebruikt is. Ik heb hem net even schoon gemaakt en de voetenzak zit in de wasmachine. Dus de kinderwagen is verleden tijd. Oei, dat is wel even slikken, zeker omdat Silke misschien wel mijn laatste babytje is....

We hebben de nieuwe wagen al even uitgeprobeerd trouwens, we kwamen langs Emmeloord en daar werkt mijn vader in de Blokker. Kon Silke daar mooi even haar fruit en fles krijgen. Nog even gewinkeld in Emmeloord en nog wat leuke dingetjes voor Silke gescoord. in Heerenveen nog even bij de Prenatal aan geweest voor een voetenzak en nu zijn we thuis. Kindjes in bed. Ze wilden beide niet slapen, en net waren ze evn stil, maar nou begint Tymen alweer. Die haal ik er zo maar uit, voor hij Silke wakker maakt.... :(

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @marleen: hij is heel makkelijk in gebruik, in 10 min. heb je het klaar. even wat langer pureren in het begin, maar echt super en alle groenten ruikt lekker

@sjorsje: blijven oefenen uiteindelijk lukt het wel met die groenten

@binna: nou ik heb de titanium breeze binnen en we hebben er heerlijk mee gewinkeld hij is echt geweldig, makkelijk in te klappen en nu eindleijk een wagen die we voor een hele tijd gaan gebruiken

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jenny welke wagen nou alweer?

Timo moet een nachtje in het ziekenhuis blijven en me moeder daar slapen. Het was wel levensbedreidigd, eng hoor! Blij toen dat hij er nog is en zijn vriendin had pillen bij zich, altijd voor veiligheid omdat ze weet dat ze moet geven als wat gebeurt is, maar blijkbaar was niet genoeg en nu gaat het iets beter hij was zo beroerd en hartslag en bloeddruk was niet zo in orde, nu wel. Wij wilden wel op bezoek, maar is niet zo leuk met kids en plus druk voor hem en doen wij wel als hij naar huis mag.

Pfffff, lekker afleiding gehad, 4 mooie stoelen gehaald, wij blij en Myrna weggebracht bij kinderpartijtje en boodschappen gedaan.

Nu rust.

Nou nu ga ik ff proberen te reageren.

Jenny heb ik al gevraagd ;) (zie boven aan)

Setteke, fijn dat goed is gelopen.

Marleen, moeilijke situatie snap ik heel goed, dik knuff.....

Binna, hoe is het met jou en Silver?

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @marleen eeeeenn heeeelllllleeeee dikke KNUFFEL

@jenny oke. dat is fijn om te horen. rijd ie net zo lekker als de zapp of zelfs lekkerder :) denk dat wij hem ook willen. inderdaat voor het winkelen en voor naar cp en zo. hou denk alleen wel me zapp want heb een roze en die vindt je eigelijk niet meer.

zo heb net lekker gekookt. pamibanghang en bami ketjap. met daar bij rijst en noedels. en dan een troetjes van uien en champions. en gebaken bannen. zit nu even uit te rusten. was nog sportief geweest. was met me fiets geweest. was erg leuk want heb sinds vrijdag me zittje er op en zo leuk om te zien. nu nog even wachten tot ze er in mag. net binnen wel even geprobeerd. zal wel even spamen.

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @linka: de titanium baby breeze, zo leuk. lijkt op de quinny zapp maar dan stabieler en fijner vind ik nu

@binna: hij rijd super, beetje hetzelfde eigenlijk. hij is ietsjes groter maar ben helemaal blij

deze in het zwart, dacht dat ik hem met 3 wielen kreeg maar kreeg die met 4, vond ik helemaal niet erg

http://www.babypark.nl/images/image/pro ... inal_1.jpg

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @linka: ja heb nu al een quinny speedy XS, een McClaren buggy, Topmark buggy en de quinny zapp versleten haha heb een kind van 5 maanden haha

maar sommige goed verkocht hoor ;)

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Waarom zoveel wagen? Bevalt Mc Laren dan niet?

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Dit is onze wandelwagen:

Denk dat we hier wel een tijdje mee door kunnen.
    Heb er wel een voetenzak bijgekocht want die zat er niet bij. :(

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh die lijkt ook veel op die van mij

@linka: nou heb de mclaren op de camping in duitsland staan, andere buggy gaat naar mijn moeder , quinny speedi heb ik verkocht omdat ik die bak toch niet meer ga gebruiken en ik er nu nog veel geld voor kon vragen omdat hij nog zo in is, de Zapp heb ik eigenlijk ingruild voor deze

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Wij hebben ook nog van die "simpele" buggy's van Joƫlle en Dionne over maar daar is Laureen nog veel te klein voor.
    Misschien koop ik straks gewoon weer een nieuwe. ;)

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ kalinka met Silver gaat het al beter.. wel nog wat zeurdig.

Silver op de fiets even testen

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie

Silver in de wasmand in bad.

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Leuke foto's Binna.

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    liiieefffffffffff

15. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ha meiden,

even gauw. zo visite: een vriendin met een dikke buik! :D

maar ik wil Marleen heel veel sterkte toewensen! moeilijke situatie. weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. volg je verstand! en neem geen overhaaste beslissingen. ben erg benieuwd hoe het is gegaan!

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    goedenavond allemaal,

ehm er is wel veel gekletst dus ik heb niks gelezen meer als 30 pagina's dus ehm tot maandag weer.

emy is heel erg huilerig al de hele dag. dus ik ga weer rondjes lopen met haar. das de enigste manier om haar rustig te houden.

fijne avond nog allemaal en welterusten

17. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    huh denice? veel gekletst? vandaag juist heel weinig.
    ow wacht even, je hebt zeker gister niet gelezen... tja, toen ging het allemaal ineens heel veel...
    heb geen idee hoe dat kwam! ;)

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    arri ja ik heb gister niks gelezen en donderdag ochtend ben ik alleen geweest hier dus is wel veel :S pffff

maare ik ga nu echt want meiden ik word gek van het geschreeuw hier van emy constant

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    OWHJA EMY IS 6 MAANDEN OUD! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH JOEPIOEJJJ

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gefeliciteerd met dr half jaar oud! Sterkte met haar

Deel Deze Pagina