Hé meiden, hier druk met inpakken... Ik wilde nog even zwaaien voor we straks vertrekken. Fijne week allemaal en tot vrijdag of zaterdag! Dikke knuffel, Setteke en kids!
Fijne vakantie Setteke. Miranda, ja 9 maanden niet ongesteld, hahaha! En hoe was het bij HA? Net terug van mondhygienst voor 2e keer (moet nog 2 keer te gaan) maar ik moet aan antibiotica, want mijn tandvlees is heel erg ontstoken en ze hebben naaldje in tandvlees gedaan en gaan opsturen naar Labotiruim, ben benieuwd....... Bah!
ff snel vraagje vanaf mijn werk: wat doen jullie met doorkomende tandjes? gengigel of dentinox? wat zijn de nadelen van beiden? (bij dentinox weet ik dat je daarna een tijd niet mag voeden, dus moet je zeker weten dat ze geen honger krijgen) volgens de leidster van het kdv kun je beter niks geven omdat ze meer last krijgen zodra het uitgewerkt is. hoe doen jullie dat? verder nog tips? mijn vriend is nu een bijtring kopen.
heyyy @lauwie als ze er niet te veel last van heb zou ik niks doen. en anders ben ik zelf een voor stander van vsm om dat het homeopathies is. @Miranda hoe was het bij de ha @linka hoe is het met je broerjte (snik arme silver geen stem gehad van je ) @chantico ik heb een colega gehad. die het niet meer fijn vondt om te werken met baby's dus daar was ik ook wel bang voor.maar dat is gelukkig niet gebeurd. en weetje qua de volwassen heb je je colega's gewoon. we werken met ze 4 in het pand en soms nog stagers en de ouders waar je mee kletst. en zoals met het op de grond zitten. smidag;s doe ik dat nog wel omdat je dan niet zo veel omhoog meot (al is dat sinds belgie wel want de deur zit nu dict en die moet je open maken) maar smorgens is dat gewoon geen doen. je moet steeds schrijven hoe laat ze gegeten hebben dan de kindjes aan nemen en zwaaien. @settke fijne vakantie @delilah dat is wel mooi makelijk dat wesley alles zelf al doet @queenbee dat zijn mooi cijfertjes @puck en vondt ie ze fruit lekker @ik weet niet meer wie. maar die geen ging het wiekend voor het eerst fruitgeven. hoe vondt de kleine het nou het sneeuw hier een beetje. is zekker voor mijn om te wennen aan de sneeuw straks op vakantie
@Setteke; Fijne vakantie! Lekker gaan genieten! @Linka; Oei, klinkt niet zo lekker.. sterkte ermee! @Lauwie; Ik gaf Jamie toen Detinox, wreef ik over zijn (uhm, hoe heet dat ook alweer waar je tanden doorkomen? niet tandvlees, maar....) ... daar dus, en dat hielp dan wel wat. Ook idd een bijtring, even in de koelkast leggen, want verkoeling werkt ook verdovend. Doe ik nu ook bij Britt, die knabbelt nu ook overal op. @Binna; Dankje! Lekker sneeuw, gistermorgen werden we hier ook wakker in een sneeuwbui! Het ligt er nu nog! --- Nou, ik ga ff aan tafel met Jamie, eens kijken of er een broodje in gaat. Hij heeft al wel 2 goede handen vol druiven opgegeten vanmorgen, dus dat is tenminste iets! Xx
hehe nou daar was ik weer kom even me hoofd om het hoekie steken even spieke wat er allemaal is gebeurt hier. Maar kan niet alles lezen. moet zo weer door gaan met de bezigheden. afwassen moet nog gebeuren heb vanmorgen van 8 tot half 11 gestreken :S mensen dat was echt een berg. OK ik heb tussendoor emy bezig gehouden al strijken maar ja het is weg nu. Ben eigenlijk een beetje ziekies vandaag. Maar ondanks dat toch naar de winkel geweest voor brood. Ik had gedacht ik kon vandaag lekker in bed blijven leggen lang en daarna met deken op de bank met een kopje koffie maar nee het zit er niet in. Gister heb ik weer te hard gewerkt bij de chinees heb weer eens last van me heupen , nog steeds daarvoor niet naar de dokter geweest omdat ik het gewoon erg druk heb op het moment met alles. Nog steeds geen uitzicht naar een nieuw huis. Nu hebben we ook een andere stad (Heerlen/ heerlerbaan)ingevult en misschien straks nog landgraaf misschien is het daar wel dat je een huis kan krijgen. Eigenlijk wil ik daar absoluut niet wonen maar het is zo rot wonen hier word ik ook depressief van. Maar ja we zullen zien misschien hebben we geluk. Na veel rekenen zit een koophuis er echt niet in voor ons helaas. meiden ik ga jullie weer verlaten ik ga hier door dit keer met afwassen ik kom vanmiddag ( 16:00) nog wel eventjes langs en dan ga ik een poging doen bij te lezen. ik hoop maar dat het gaat lukken.. groetjes en een knuffie van emy aan jullie allemaal ! fijne middag allemaal he.
nou het bakken was niet zoveel werk maar het bekleden en vullen ben ik wel een uurtje of drie mee bezig geweest!
Ik ben een augustus mama! 4 Augustus was 'B-day', maar daar had mijn mannetje geen boodschap aan, dus hij besloot op 17 augustus te komen met veel bombarie en een zwaaiend handje!
Heb ik net Olivier zijn fles gegeven en in bed gelegd, mama een broodje gegeten, wil ik hier lezen....Olivier weer wakker! Eerst maar eens kijken of hij nog even wil gaan slapen. Hij heeft een oude slaapzak aan omdat hij zijn slaapzak straks onder plaste maar nu klimt hij steeds omhoog in zijn bed. Ga maar even kijken.... Tot straks (is de bedoeling althans )
Hey meiden, Wat een rust hier! Ach Thomas heeft het toch wel een beetje zwaar gehad op de psz! Hij was doodmoe en heeft 2x gehuild en om mama gevraagd. Toen ik de speelplaats op kwam lopen begon hij echt keihard te huilen, zo zielig. Ik he echt flink moeten knipperen om m'n tranen in bedwang te houden hoor! Ik vroeg of hij donderdag weer naar de juffrouw en de kindjes wilde en nu was zijn antwoord nee! Beide mannen hebben hier kapotte billen! Bij Thomas weet ik dat zijn laatste kies eraan komt, want die vertelt precies waar hij pijn heeft. Jasper ligt veel te kwijlen en te bijten, zijn luiers stinken vreselijk en dan nu die billen. Het zijn wel verschijnselen van tandjes die doorkomen, maar ik heb eigenlijk niet het idee dat er wat aan komt. We zullen wel zien! @ Lauwie: Ik gebruik chamodent of dentinox. Ik was fan van chamodent totdat ik zelf kiespijn had op vakantie en van ellende dentinox erop gesmeerd en het hielp fantastisch, dus nu heb ik dentinox. Gengi gel heb ik geen ervaring mee. @ Linka: He bah, ik ben al niet zo fan van tandartsen enzo en als ik dat van jou lees krijg ik kippenvel! @ Mik: Dat je zoveel geduld gehad hebt om die tieten te maken! Hij is overigens wel echt geweldig! @ Chantal: Welkom bij de club! @ Denice: Ik word al moe als ik lees wat je allemaal weer aan het doen bent vandaag! Let je een beetje op jezelf meis?! Nou dit was ff mijn inbreng. Ik zal ongetwijfeld wat mensen vergeten, sorry! Ik ga ook maar weer eens soppen. De kids slapen allebei! X
Dankje! Was een beetje aan het googlen omdat ik problemen met mn menstruatie heb en toen kwam ik hier terecht! Ik dacht, ff uitproberen... En meteen alweer berichtjes. Dit is nieuw voor mij! Eigenlijk zou ik nu zo even weer wat werk moeten verrichten, hahaha! Ik werk nl. ook 8 uur thuis en als Tygo ligt te slapen, probeer ik dat zoveel mogelijk ook te doen, maar ik ben overal aan het kijken, lezen en reageren, dat er van werk niets meer komt! Heb niet gelezen waar iedereen mee bezig is, maar kom er vast vanzelf wel in!
Hey een nieuwe augustus mama wat leuk ! en vertel eens iets over je zelf chantal... kunnen we elkaar goed leren kennen heb je Keizersnee gehad of een gewone bevalling vond je het meevallen? wat voor problemen heb je met je menstruatie? misschien kunnne we hier een antwoord op geven. Ik ben trouwens denice en woon samen met me vriend kenny en ons dochtertje emy in kerkrade( zuid-limburg )
Hoi Chantal, welkom! Ik ben dus Kalinka, moeder van 2 prachtmeiden van 7 jaar en dan nog Jeslyn van 26 augustus, bijna de laatste kind van hier! Haha! Nou, morgen maar aan de slag met antibiotica. Weekje geen alcohol, nou ja, daar gaat de gezelschap as zaterdag, haha!
linka je hebt sider zonder alchohol ( je heb lychee, sinasappel en appel smaak) en smaakt het zelfde hihi kan je net doen alsof je drinkt hahahaha
Hier denkt trouwens iedereen van me familie dat ik weer zwanger ben. Ze zeggen ik ben dikker geworden in me gezicht en ik zie er anders uit en omdat ik toevallig op een verjaardag geen wijntje dronk wat ik normaal altijd doe en een 3de kopje koffie niet opdronk. en nou was ik bij de oma van me vriend vrijdag en die zei gewoon bot van je heb een dikke buik ! ik denk dat ze nog een brilletje nodig heeft want mijn buik is weg. zie je niks meer van.
Welkom Chantal, tja lijkt mij ook lastig werken thuis, ik zie altijd wel iets anders om te doen! Hier nog even mijn mannetje showen
EN grote zus geeft de fles! Ja dat is een voordeel nu de BV over is. Bedankt nog voor de complimenten daarover! Ben zelf ook wel trots, maar er zijn hier meer dames die het langer volhouden denk ik!