Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    delilah ik weet nog zeker hoe die weeen waren ja uit de tenen kwamen ze zeker :p hihi maar ik dacht me vriend die ging daar ter plekke dood die wist niet waar die moest kruipen of doen die hield de camera maar vast en flitste een eind weg. Heeft nog een hele tijd me hand vast gehouden totdat ik me nagels in zijn hand zette en me moeder het over nam van hem. Toen kreeg ik die knip ook en toen moest tie ook eventjes zitten :D de arme jongen

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    maar ik ga dag dag fijne avond nog allemaal en eh straks lekker bakkie thee zetten he allemaal :D hihi koekie der bij ( of een stukkie appel voor d emensen die goed bezig zijn hahah)

WELTERUSTEN!
    knuff van emy allemaal

3. @ Delilah; Ja we hebben eigenlijk best een strak schema. Er zijn natuurlijk dagen bij dat hij besluit de boel een beetje om te gooien, maar ik heb gemerkt dat hij over het algemeen regelmaat nodig heeft. Hij word over het algemeen tussen 7 en half 8 wakker, als ik moet werken maak ik hem om 7 uur wakker. Krijgt hij een papfles, om half 10 zijn fruithapje, om 11 uur tweede fles zonder de Nutrix (pap), soms tussendoor een lange vinger (ach je leeft maar 1 keer) en om 15.00 uur weer een gewoon flesje, om half 5 groentehapje, krijgt hij nu al 3 weken elke dag. En dan om 8 uur savonds weer een papfles. Tussendoor drinkt hij dan nog wat diksap. Hij slaapt in principe ook op gezette tijden, wat dat betreft heb ik het erg getroffen....! Rond half 5 -5 uur gaat ie ook het bed weer in en slaapt tot ik hem wakker maak om 8 uur...

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@chantal: welkom hier! :D

@marleen: dikke knuffel meid! het is echt rot hoe het gaat, ik hoop dat jullie er samen uit komen!

hier niks bijzonders te melden! hoofdpijn is over want ik ben ongesteld geworden! ben benieuwd hoe mijn cyclus is...

liefs rebbel

5. @ denicepino; wat irritant he, ik heb het de laatste tijd ook veel. Ik had meegedaan aan wat enquetes die ik via de mail kreeg, dus ik denk daar van...
    Dan gaat er waarschijnlijk toch iets niet goed met de lijn, waardoor je niks hoort, het zal wel... Bastards...

Mijn vriend die heeft de hele bevalling in een hoekje aan tafel gezeten met kranten en tijdschriften, lekker ontbeten enzo, hahaha... Hij hoefde niks te doen. Ik lag daar gewoon. En alleen als ik wat drinken wilde of naar de wc moest, kreunde ik een keer en zwaaide met mn hand zo van ik wil wat en dan kwam ie naar me toe, hahahaha! Nee, ze moesten me allemaal verder met rust laten hoor, ik was ook zo moe en ik had gewoon 12 uur lang elke 5 min. 2 keer een weeënstorm, dus ik kreeg geen rust. Als de ene voorbij was, kondigde de volgende zich aan. En dat blazen en onzin wat je in een boekje leest over weën van je af praten (als deze wee is geweest, is ie voorbij en komt ie nooit meer terug, blaas uit, pf, pf, pf) hielp mij echt niet...

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantal: welkom!

@delilah: ah wat zielig, zijn koppie. mylan is ook met vaccum gekomen maar had alleen een krost in de vorm van een ring gelukkig

strijken bah ben blij dat ik alles ophang te drogen en opvouw, dan hoef je niet te strijken. ok tenzij je vaak bloezen draag, maar dat doen wij niet ;)

ik ben morgen en overmorgen weg, een uitje van wer met overnachting

fijne avond

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oja ik denk wat gaan de batterijen snel op van de fisher price schommel stoel, is dat ding maar tot en met 9 kilo en ja hij zal wel meer dan 8 wegen haha. hij moet dus wat harder werken om die dikke kont van links naar rechts te vervoeren

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Denise, jij ook een fijne avond! Heb mijn koekje net al op, mijn man is later thuis dus ik denk dat ik pas tegen 20.00 uur aan mijn avond eten zit :(

@ Chantal, ik vind een schema ook wel prettig hoor en toen Wesley nog 5 flessen kreeg ging dat ook prima maar nu hij met de hapjes is begonnen en 4 flessen krijgt is het nog een beetje zoeken. Helemaal omdat ik de laatste fles toch wel een beetje laat wil geven omdat hij 'savonds helemaal tot leven komt en echt niet vroeg naar bed wil?

Bij mij kwamen de weeen ook vanaf het begin al heel snel achter elkaar... Om de 2 - 5 minuten maar ze hadden gezegd dat ik pas mocht bellen als ik een uur lang iedere 4 min. 1 minuut een wee had dus ik durfde niet eens te bellen in het begin hahahaha... Ik heb nooit wat gelezen over hoe je moest puffen ofzo, heb ook geen cursus gedaan. Voor mijn gevoel heb ik liggen zuchten alsof m'n leven er van af hing maar volgens mijn man viel dat best mee. Hij heeft overigens thuis gewoon achter de pc gezeten en af en toe even in de deuropening van de slaapkamer toen we uiteindelijk toch naar het ziekenhuis moesten heeft hij links van mij op een stoel gezeten en echt op het laatst heb ik even z'n hand vast gehouden geloof ik maar dat weet ik niet eens meer zeker? Zal 't hem eens vragen. Tja, je zit toch helemaal in je eigen wereldje op zo'n moment.

@ Juudje, waar zit je toch? Zeker de kleine meid helemaal plat aan het knuffelen :)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Jenny, hahahahahaha....

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nou mijn man die kon niet bij me weg hoor. die kon zien op de meter hoe erg me wee was. en waneer hij kwam en dan begon hij met puffen en dan kon ik inhaken zodat ik op tijd was. en geen pijn dat ken ik niet . en dat terwijl ik zo'n hogen pijn grens hebt.

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ jenny mijn man draagt ierder dag bloesen. maar die hang ik op een hangertje te drogen en die zien er goed uit. want hij trekt hem smorgens aan en dan jasje er over is ie toch al weer een beetje gekeukt wat wel grapig is. die van de h&M en van de hema hoef ik niet te strijken maar die van raphl loren en tommy die kreuken als de pest

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb ook wel een hoge pijngrens, had ook zeker wel pijn tijdens de bevalling maar vond het wel te houden gelukkig...

13. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Chantal welkom.
    Leuk een nieuwe moeder er bij.

Mijn bevalling, was echt appeltje eitje. Om ongeveer 22.00 op 24 augustus kreeg ik rugweeën. Was allemaal nog goed te doen, dus met kruik op bed. Rond 23 ben ik maar opgestaan, want wilde mijn man niet storen. Kon tenslotte nog even duren he.
    Rond 24 uur, kwamen de weeën om de 3 minuten. Dus netjes 2 uur gewacht. Mijn man belde om 01.50 de verloskundige en toen begon het toch wel zeer te doen. En kon de weeën niet meer weg puffen. Bleek ik dus persweeën te hebben. Hoe moet je dat nou weten. De VK was er rond 2.10 en om 3.00 uur was Janna er.
    Dus 5 uurtjes.

Verder is Janna niet echt in haar hum, wil elke keer niet slapen. Is wel moe, maar wilt dan niet slapen en gaat dan steeds huilen. Zielig hoor. Verder geeft zo elke keer weer een beetje over. Jammer. Het ging zo goed.

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @binna: oh ok dan maar alleen H&M en hema kopen haha

mijn bevalling was ingeleid dus niet de natuurlijke pijnen gevoeld, 1,5 uur pijn, 6 uur medicatie en 1 uur persen, ploep met vacuum

goed te doen zeg maar hahaha
    maar weet dus niet of ik mijn eigen weeen zou trekken, denk dat die minder zouden zijn dan die opgewekte maar dat is gissen

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Happy, dat is wel snel ja! Maar ik wist het precies toen ik persweeen had, begon gewoon spontaan te grommen hahahhaa....

@ Jenny, ach je weet het niet nee en de volgende bevalling kan weer heel anders zijn!

16. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey meiden,

Hier ff een krabbel van mij.....

Het is hier nog steeds een spanning omtrent onze vriend, schrikken wanneer de telefoon gaat....Zo leek het snel te gaan en zo is hij toch nog weer een poos bij ons....aan de ene kant fijn, maar aan de andere kant vraag ik me toch af waarom iemand zo lang moet lijden..... Veel emoties hier, tis allemaal zo moeilijk, verdrietig, spannend en vermoeiend....

Anyway, ik wilde jullie toch ff laten weten dat ik wel aan jullie denk en hoop dat het allemaal goed met jullie gaat en natuurlijk jullie lieve allerschattigste kindjes!

Liefs Vera

17. BoBam

BoBam Niet meer actief

Hoi allemaal !

Volgens mij ben ik nog niet eerder hier geweest, dacht ik ,anders is het al even geleden haha
    tja dat geheugen!
    Ik zal me even voorstellen ik heet Bonnie en ben 21-08-08 moeder geworden van een mooie lieve zoon Sven. Het leek me wel gezellig om hier ook mee te kletsen!

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ bonnie welkom hier.

@jenny een tante van steve die zei dat zei de opgewekte weeen beter vondt dan haar eigen weeen maar denk dat het persoonlijk is. mijn opgewekte weeen waren gewoon niet te doen. dat gtc apparaat dat ging steeds helemaal tot 250 niet te doe. viel steeds weg

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @bobam: welkom! mijn mannetje is even oud ;)

Deel Deze Pagina