Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Delilah...heb geen idee :(:

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi hoi,

wat leuk 2 nieuwe mama's erbij :D
    Van harte welkom Chantal en Bonny!

Ik hou het even kort want ga zo mn bedje in,ben helemaal op!

@Juud,fijn dat je weer terug bent!
    Leuk geweest?

@Esprit,dikke knuffel voor jullie.

@Delilah,hopelijk is alles goed zeg!

@Marleen,jij bent goed bezig zeg!
    Ben trots op je :thumup:

Ow dames,check mn nieuwe banner,ben helemaal blij! :)

Bye Bye!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lique, Myrna heeft ook donker wimpers en donker ogen en ook lang ;) Tegen de brilletje vind ze vervelend :) !

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ben ff mijn moeder op msn dat track en trace gebeuren aan t vragen Juud, ik was zo benieuwd wat ze er van vond...

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @binna: oh ok, vind jouw tekst leuk om te lezen ;) hoop niet dat je dat erg vind
    valentijn; ik weet het nog niet eigenlijk ;( zielig hè. moet er even over nadenken, op wat voor dag valt het eigenlijk.
    Tjechie zei je? wil ik ook nog eens naar toe, hoor veel mensen erover en het is toch niet al te ver dus...

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daisy mooie banner.

bonny welkom.

7. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ah, Juud, wat leuk om te horen. Mooi dat ze gelijk iets aandeed! En groene pakje? help me even,....

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Daisy, mooie banner! Staat je goed :D

@ Lique, nu al weer vergeten hahahaha

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @ Linka, dat kan ik me voorstellen, heb ik zelf ook last van gehad in het begin! Wimpers tegen glas.
    Sam en Djim hebben beide blauwe ogen, lange donkere wimpers en wenkbrauwen (laatste bij Djim nog niet heel duidelijk), en blond haar. Geweldig!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wesley heeft ook van die lange wimpers, echt mooi bij die kleintjes he... Hij heeft hele donkerbruine ogen maar welke kleur haar is nog niet helemaal bekend want hij heeft heeeeeeeeeeeel weinig hahahhaa...

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden!

@denice: ik hoop dat er snel een huisje voor jullie vrijkomt!

@chantalchannie: gezellig dat je hiermee komt kletsen! makkelijke bevalling of moeilijk?

@lique: wat een mooi mannetje!

@Esprit: dikke knuffel voor jullie!

@bonnie! wat leuk dat je mee komt kletsen!

Voor degene die me nog niet kennen: Ik ben maaike 21 jaar ben verloofd met jeroen en wij zijn trotse ouders van ons lieve zoontje djayden! hij is geboren op 21-07-08 (was uitgerekend op 13-08-08) hij was 48 cm klein en 3220 gram! heb er in totaal 11 uur over gedaan(de bevalling)

Zal nog ff foto spammen hoe hij er vandaag uit zag! ;)

Hij wilde dit keer niet lachen voor de foto maar hij is super vrolijk altijd!

Groetjes

13. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Welkom nieuwe meiden, bonnie en chantal.

Ik ben Natalie. getrouwd en ben 28 jaar. Op 16 augustus is onze eerste kindje Sophie geboren.
    Mijn weeën zijn opgewekt vanwege langdurig gebroken vliezen en het ging niet zo goed met Sophie, de navelstreng zat om haar nekje.
    Om 20.30 ging ik aan het infuus, na 2 uur 8cm ontsluiting, snel daarna persweeën, een uurtje geperst en om 23.59 is Sophie geboren.
    Ik vond de opgewekte weeën erg heftig, krijg gelijk giga weeën en net zoals binna torenhoge pieken. Maar mijn ontsluiting ging dan ook wel super snel. En ik maar denken, ik moet nog acht uur, zoals de VK had gezegd 1 cm per uur. Gelukkig viel dat mee.

Sophie is zo ziek, zo zielig en maak me een beetje zorgen. Vanmiddag weer 38,7 graden. Verkouden en hangerig. Slaapt erg veel. Net werd ze weer schreeuwend wakker, zo zielig. Ik geef haar dan even een aai over haar bol en dan is het weer over.
    Vanacht ook slecht geslapen, elk uur was ze zo'n beetje wakker, speen geven en dan sliep ze weer.
    Arm meisje.

Ga lekker mijn bedje in, morgenochtend met manlief naar het ziekenhuis.

Fijne avond allemaal en sorry voor het ego*

14. schatje1

@daisy: super mooie banner meid ;)

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @schatje: ahh ja het knapste jongetje kan niet altijd vrolijk zijn hè haha

@naat: beterschap

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    nee hoor ik vindt het niet erg. vroeger maakte ik me er wel druk om. qua de fouten en zo.
    valtijn valt op zaterdag. heb van uit silver voor steve ene kaarje en een boekje van hoe moeten papa met hun dochters om gaan.

en tjechie een erg mooi land. maar wel hoop armoe en oude huisjes geen luxe. in de kleine dorpen bij praag is het beter. maar tis er wel lekker goed koop. wij gaan ieder avond uit eten met alles er op en er aan en heel veel voor 15 euro

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nou mijne ook hoor tegen zonnebril, ik ben blij dat ik eindelijk zonnebril heb gevonden die ik wel tegen kan met lange wimpers, hahaha!

Myrna is donker, donkerblauw ogen, donker wimpers en donker haar (bruin blond) veel zeggen dat ik haar haar heb geverft want in zomer heeft ze 3 verschillende kleuren in dr haar! Ik haar haar verven, ben je mal! Haha!

Jeslyn is licht (wit) en kleur haar is nog onzeker, maar wel donkerblond/roodachtige en blauwe grote kijkers (heeft van mij) en wimpers ook donkerblond, maar niet zoals van Myrna en mij. Maar lange krul wimpers. Echt groot verschil tussen Myrna en Jeslyn!

Jeslyn heeft veel van dr vader en Myrna van mij en mijn moeder.

18. schatje1

@jenny: inderdaad ;) :D

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @binna: niet druk overmaken, zo hebben we allemaal vast wel wat ;)

15 euro, kijk dat zijn leuke prijsjes dan kan je wel lekker elke avond. niet elke vakantie hoeft luxe te zijn, minder luxe is vaak weer veel knusser. ook leuk ;)

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @linka mijn moeder heeft dat ook dat die wimper vervelend zijn met haar bril. zei doet nu haar wimper krullen met zo'n tangetje

Deel Deze Pagina