Heej meiden Kreeg een sms van MYANGEL. Jullie hebben allemaal de liefste groeten en ze hoopt snel weer mee te typen/lezen.
MyAngel, lang niet gezien hier inderdaad! Groetjes terug en hopelijk tot snel weer eens hier! Lauwie, ga nu slapen, maar heb morgen hopelijk de tijd om te antwoorden! Meiden, vraagje: Ise gaat nu vaak 's avonds met één van ons douchen of in het badje, daarna een fles en dan naar bed. Als ze gaat douchen of badderen met een volle maag, gaat ze melk spugen. Hebben meer kindjes dat? En het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze straks steeds meer groentehap gaat eten en ook rond etenstijd ipv tussen de voedingen door. En dan leek het me wel leuk om de borst als toetje te geven (als die daar nog zin in heeft als ik de voedingen overdag heb afgebouwd). Maar dan zit ze dus helemaal vol. Kan ze dan daarna nog wel douchen / badderen? En dan heb ik ook geen flesje meer om te geven na de douche, dat lijkt me zo kaal voor het avondritueel... Hoe doen jullie dat? Hmmm, terwijl ik dit opschrijf dient zich een 'antwoord' aan: gewoon na het eten douchen en daarná pas de borst. Toch benieuwd naar hoe jullie het eten en bedritueel hebben vormgegeven!
goedemorgen ladies, intake bij de verloskundige was erg leuk, we hebben zelfs het hartje goed kunnen horen. Roos vond alles keihard lachen daar dus dat was ook leuk. Mijn angst dat het weer zo lang duurt voor ik pijnstilling krijg is heel serieus genomen. al met al een super intake. Ik moet weer werken dus niet teveel schrijven hoor
Goedemorgen, @Lique,hier is ook alles mooi wit. Veilig op je werk aangekomen? @Aykietje,ach arme Stan,hopelijk knapt hij snel weer op. En idd ik hoop voor jou dat jij ook snle van je aambeien verlost bent,ik heb het zelf nog nooit gehad(afkloppen)maar hoor meerdere verhalen dat het bijzonder vervelend is! @Chanti,Hiep Hiep Hoera voor Ise met haar halve verjaardag(+1dag) @Juud,groetjes terug aan MyAngel. @Petra,fijn dat het zo leuk bij de vk was en dat je serieus genomen wordt is ook wel heel normaal toch. Ik ben benieuwd,ik mag morgen voor de 1e keer naar de vk,wel dezelfde als ik bij Merel* had dus dat scheelt alweer. Hoe voel je je verder? @Marleen,het is hier wel stil znder jou zeg,en dan ook nog zonder Setteke. Hoe gaat het thuis? ----------------------- Ik ga snel actie ondernemen,krijg om 10.00u visite en moet nog wat opruimen en aankleden enzo. Maybe see/speak you later!
Goedemorgen dames! Heb even vluchtig met 1 scheel oog gelezen dus ga niet zo uitgebreid reageren (zit inmiddels ook op m'n werk weer) @ Juudje, nog veel last van huilbuien gehad? Wesley heeft er hier ook een week last van gehad. Het ene moment hard lachen en zomaar ineens keihard janken ?! @ Aykietje, wat vervelend dat je mannetje ziek is en wat vervelend van je aambeien... Ik heb er sinds de bevalling ook last van en ik roep regelmatig dat ik nog liever een keer de bevalling over doe dan nog met die stomme aambeien te moeten lopen, wat een pijn ik heb er spul voor gekocht, hemocline heet het geloof ik en dat helpt echt supergoed @ Daisy, fijne ochtend met je visite! @ all, bedankt voor de schema's! Gister ben ik uitgekomen op 3 flessen van 240, 2 peren, 1 groentehapje met toetje en Wesley heeft de laatste fles tussen 19.30 en 20.00 uur gekregen en heeft tot vanmorgen geslapen! Vind het zo knap! Hij heeft overdag ook weinig geslapen dus vandaag zullen we wel zien hoe het gaat. Mijn man is thuis dus zal zo even instructies mailen hahahaha... Ik had een groente potje voor 6 mnd. gekocht maar dat kreeg hij echt niet weg zat de hele tijd te kokhalzen en uiteindelijk moest hij spugen. Toen snel nog een potje broccoli gepakt van 4 maanden maar die was van friso en dat was net soep dus dat was ook niks... Toetje vond hij wel lekker Die vriendin waar ik het laatst over had zou gister naar de vk gaan voor een echo en toen 'smorgens verloor ze alles... Nog wel een echo gehad maar alles was weg, zo sneu
muk hey niet normaal zoveel kletsen jullie uhh moet zoveel bij lezen... is er iemand misschien die mij een korte samenvatting heeft?
@ Denice, ik heb ook niet echt alles bijgehouden dus kan niet echt samenvatten Ja echt sneu voor ze... Ze had al bloedverlies en krampen maar de vk zei dat het dan alle kanten op kon gaan. Nu mocht ze uiteindelijk 1 dag voordat ze sowieso de termijn echo had komen en 'smorgens verloor ze alles op het toilet...
Goeiemorgen allemaal! Wat gaan jullie vandaag doen? Ik doe straks als Sven wakker is hem lekker in badje. En we moeten nog grote boodschappen doen! Geen zin in maar ja,er moet toch wat in huis komen he! Verder komt er vanavond iemand om een WA verzekering af te sluiten. Ik ben gisteren nog flink aan het sollicitatiebrieven aan het schrijven geweest , pff kan het wel merken nou met maar 1 inkomen! Want die uitkering schiet echt niet op!
Ik zit op mijn werk dus ik ga vandaag werken, tussendoor een beetje meelezen hier als het niet te druk wordt met kletsen 1 inkomen lijkt me ook niet echt handig nee... Mijn loon gaat alleen al op aan verzekeringen, kdv en de auto
Goeimorgen meiden ik heb wel mee gelezen. maar geen zin en tijd om te reageren. moet zo weg. en heb net slecht nieuws gehad. de opa van me man in vanacht overleden. Liefs sabrina
@ Chantico; Weet niet of anderen al gereageerd hebben, maar ik dacht ff vlug want ik ben nu op kantoor aan het werk. Maar mij is meteen gezegd dat babietjes beter niet na het eten gebadderd of gedoucht kunnen worden. Niet alle babies hebben het, maar ze kunnen er idd misselijk van worden en dan spugen. Tygo heeft een heel gevoelig huidje en mij is aangeraden om hem niet elke dag in bad te doen. Dat is blijkbaar niet nodig, ookal is het natuurlijk wel heel lekker. Tygo gaat op woensdag, zaterdag en maandag in bad, ook ivm mijn werk op woensdag (dan doet mijn moeder het), donderdag en vrijdag, is het erg moeillijk om hiervoor dus tussen de voedingen door tijd te maken. De andere dagen wordt hij gewoon uitgebreid op het aankleedkussen gewassen. Dit kan natuurlijk altijd, want hier worden ze niet misselijk van na het eten. Zo doe ik het in ieder geval....!
@ bobam; suscces met solliciteren! @ binnabinna; sterkte voor jou en je familie, meid.. @ boban en delilah; ik moet ook echt wennen aan dit nieuwe inkomen, ik werk nog wel vrij veel, maar er zijn natuurlijk heel veel andere kosten erbij... Ik ben er echt nog niet aan gewend hoor, moet echt dat gat in mn hand zien te dichten... @ all the ladies; Good Morrrningggg by the way!
Ik kies er ook niet voor om Wesley na een voeding te douchen of badderen. Soms moet het wel als hij zichzelf onder poept ofzo. Wij gaan eigenlijk al vanaf het begin iedere avond voor de laatste fles met 'm douchen of badderen. Dan krijgt hij de fles, nog even spelen/knuffelen en naar bed.
@ Chantal, ik ben helemaal niet zo'n geld uitgeefster en mag op zich niet klagen voor die 20 uurtjes dat ik werk maar ik merk nu wel goed hoeveel vaste lasten ik eigenlijk altijd al had. Mijn man en ik zijn beide niet zo van de administratie dus wij hebben nooit zo op onze uitgave gelet meestal is het bij een koppeltje dat er wel een verstandig is met de centen en de boekhouding een beetje doet maar wij zijn beide niet zo hahahhaa