Goedemorgen dames, ja Marleen hier ben ik hoor Ga niet op vakantie joh, pas eind april ! Me schoonouders uit Frankrijk zijn hier bij mijn zwager. (nu kan het wel omdat hij en zijn ex uit elkaar zijn ) En voor meiden die ziek zijn beterschap. En voor baby's ook beterschap. Verder gaat het goed hoor wij zijn al bijgekomen van de schrik en ik heb me broertje nog niet gezien, maar komt nog wel hoor. Verder niks bijzonders, morgen naar verjaardag van Oma van Jeroen en zondag naar Raalte.
goedemorgen meiden ben ik weer, lekker gekletst zie ik hier gaat alles goed leuke foto's gezien en toch nog een hoop zieke, beterschap voor de zwangere: genieten jullie er nog van? petra had lekker geskiet in winterbergen, leuk hè daar ? het is erg druk op werk en schrijf dus steeds minder, hoop dat julie het mij niet kwalijk nemen maar lees wel lekker mee nou meiden ik heb weekend en ga heerlijk onderuit liefs
Goedmorgen meiden, ik ben inmidels weer op mijn werk en kan weer op internet @ Petra, geniet lekker van je dagje niks doen/rommelen! Heerlijk zo'n dagje! @ Linka, fijn dat je er toch nog bent @ Jenny, fijn weekend meis! @ All, hoe is het met jullie? Ik ging vanmorgen Wesley naar het kdv brengen zat alles daar nog dicht. Er stond al een ouder buiten te wachten dus toen er iemand kwam was het spitsuur daar. Stond er ineens 1 leidster met 5/6 ouders met kindjes. 1 ouder had de auto een beetje vreemd neergezet, precies voor de ingang van een garage dus iemand die daar in moest maar dus niet kon had de hele parkeerplaats geblokkeerd dus moesten we daar nog op wachten. Al met al ben ik erg laat op m'n werk dus Maar goed, nog een daggie en dan lekker weekend heerlijk! Ik ga vanavond gourmetten met vriendinnen.
@Naat; Gefeliciteerd met je neefje Goedemorgen dames, Ik kom snel even gedag zeggen. Mijn schoonzusje komt zo op visite en het is hier 'n puinhoop . Ik zorg altijd dat 't huis om door 'n ringetje te halen is, maar doordat we heel de week aan 't klussen zijn en gisteren met 'n hysterische Matthijs hebben gezeten hadden we echt geen puf meer om 't huis schoon te maken. Hoop maar dat ze 't 'n beetje begrijpt...... Om 9u30 gaat Matthijs 'n fotosessie laten maken bij de AH, dus we zijn er snel van door. PRETTIG WEEKEND! Groetjes Silvia
@ Duster, volgens mij heb je zelf altijd het meeste last van die rommel, maak je niet druk! Veel plezier met de fotosessie! @ Linka, ja zeker gezellig heb ook wel weer zin in een meidenavondje dat heb je wel nodig zo nu en dan he!
Duster, heel veel plezier! Delilah, ja heel binnenkort ga ik ook doen met 2 vriendinnen, heb al hele tijd niet meer gehad, heerlijk lijkt me!
@ Linka, gezellig! Leuk voor je! Dat soort dingen moet je ook lekker doen eens in de zoveel tijd! Dat is goed voor je! Wij doen iedere maand wel een keer wat leuks met een stel meiden. Gewoon thuis bij iemand kletsen met hapjes of eten of volg. maart een dag naar de Zwaluwhoeve. Gewoon even lekker ontspannen!
Yep, het is ook goed voor mij, sinds Jeslyn geboren is ben ik niet meer weggegaan, dus het is heel zonde........... !
Ja moet je ook doen hoor meis! Je bent niet alleen mama maar ook Linka! Je moet ook wat leuks voor jezelf kunnen doen hoor! In het begin wilde ik niet zo graag bij Wesley weg en zei mijn man ga nou maar wat leuks doen, dat is goed voor je. Dus dat was wel fijn. Nu zeg ik gewoon af en toe tegen 'm dat ik er een bepaalde avond of dag niet ben en dan ga ik lekker wat leuks doen en weet ik dat Wesley in goede handen is bij m'n hubbie! En dan kan ik ook echt genieten en als ik in de auto zit naar huis wil ik heeeeeeeeeeeeeeeel snel thuis zijn hahahhaa
Goeiemorgen, @ Naat: Gefeliciteerd! Leuk! @ Linka: Tijd voor jezelf wat is dat? Ik ben er bewust meer mee bezig en Jeroen past zich maar een beetje aan. Na onze laatste ruzie is hij zo mak als een pony, want hij beseft nu dat ik wel erg serieus was/ben over uitelkaar gaan. Met m'n nichtje gaat het redelijk. Ik ga eind van de middag bij haar op bezoek met m'n moeder. Nou ik ga ook puinruimen, want Thomas heeft het een en ander overhoop gehaald... GGGRRRR!
Opruimen? Wat ik deed toen Myrna jong was, als ze in bed lag ging ik pas opruimen want dat heeft eigenlijk ook geen zin! Haha!
@ Marleen goed van je hoor! Kom op zeg, iedereen heeft toch tijd voor zichzelf nodig! Even wat leuks doen zonder voor iedereen te moeten zorgen...