Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

Als wij naar een verjaadag gaan nemen we Silver gewoon mee. en dan ook haar spullen en het campingbedje. en dan kleed ik haar in haar pyama en slaapzak en de maxi cosi zet ik ook binnen. en als we dan naar huis gaan is die warm en doe ik haar slaapzak aan de onder kant open en dan zet ik haar in de cosi en een deken en die zak vande cosi er om en thuis weer in bed soms wordt ze een beetje wakker maar ze slaapt gewoon veder

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi, ik ben druk geweest en wil net even gaan lezen, maar Olivier is alweer wakker....

Alle zieke baby's en mama's: Veel beterschap!

Over visite: Hij gaat in principe gewoon mee en dan slaapt hij daar gewoon in zijn slaapzak. Als we naar huis gaan pakken we hem zo in de Maxi Cosi en dan leggen we hem thuis in bed.

Ik ga hem gauw halen, volgens mij heeft hij een flinke poepbroek als ik hem zo hoor kreunen...gezellig! :D

Fijn weekend!

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Noura: He bah, hopelijk is het snel over!

@ Duster: :) Soms snap ik geen bal van die kleintjes :).
    Morgen ging je nog ergens anders toch?

@ Delilah: Volgens mij is het alles bijelkaar. Een broertje erbij, een papa en mama die anders zijn en ook nog eens naar school. Ik probeer Thomas er zoveel mogelijk buiten te houden, maar hij heeft best wel eens een woordenwisseling meegemaakt, helaas.

-------------------------------------------------------------------------------------

Ik geloof dat ik nu echt niet goed ga worden. Mijn zus belt net of ze mijn auto mag lenen want mijn tante is niet goed geworden. Ze moest eigenlijk van de huisarts dinsdag al naar het ziekenhuis voor onderzoek, maar ze wilde niet. Maar nu is ze zo beroerd geworden dat ze toch maar voor onderzoek naar het ziekenhuis wordt gebracht. Hier word je toch gestoord van...

4. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Jeetje Marleen, het is wel raak bij jullie! :( Veel sterkte!

5. Marleen2109

Oja over op visite gaan. Thomas nam ik overal mee naar toe, maar die sliep ook overal en kon ik zonder moeite overleggen. Met Jasper durfde ik het de eerste tijd niet aan omdat hij zo onrustig en huilerig was. (Ik durfde nog niet eens wat boodschapjes te halen...). Maar inmiddels is het een tevreden mannetje en gaan ze beide gewoon mee.

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, het zal ook wel alles bij elkaar zijn. Volgens mij hebben alle kindjes sowieso wel zo'n periode, helemaal als er een nieuwe baby bij is. Het is inderdaad wel raak bij jullie, hopelijk valt het mee met je tante!

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Marleen; Erg vervelend al die nare dingen bij jullie in de familie. Heel veel sterkte en 'n dikke knuffel! Vandaag hadden we idd 'n sessie bij de AH (van Matthijs alleen) en morgen een portretsessie met zijn 4 grote neven. (2 hebben er al 'n hele tijd ruzie over wie Matthijs vast mag houden ;) )

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    marleen, wat vervelend nu weer van je tante! en irritant dat thomas zo uit zit te dagen.

philly, leuk dat je er weer bent! ik had je al gemist.

silvia, wat jammer van de fotosessie. hopen dat het morgen beter gaat.

noura, balen dat je nog steeds zo'n last hebt. beterschap!

aykietje, beterschap ook voor stan! en rebbel ook beterschap voor jouw kereltje!

verder weet ik het niet meer.

wij gaan eigenlijk alleen overdag met haar op stap. 's avonds is nog niet voorgekomen. ja 1 keer een nachtje weg en dat was drama. denk achteraf gezien dat dat door haar tand kwam.
    vallen jullie kindjes daar net zo makkelijk in slaap als thuis? hier thuis gaat het nu namelijk supergoed.

-----------------------------------

vandaag gingen mijn ouders oppassen zonder dat ik kon voeden om 11.30u. zoals verwacht wilde ze niet drinken uit de fles, maar gelukkig is het ook geen drama geworden. om 14u was ik al weer thuis, dus ongeveer 2,5u na de voeding die we overgeslagen hadden.

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o ja, alleen op stap doe ik wel eens een uurtje of 2 naar de stad ofzo. veel langer kan ik niet weg ivm voeden.
    mijn collega vroeg of ik mee ging naar de 9 maandenbeurs, maar dat kan dus helaas ook niet.

ben nu met 4 vriendinnen een weekendje weg aan het plannen, maar dat voelt wel erg dubbel. het is pas in april. vind het geen fijn vooruitzicht zo lang zonder mijn meissie.

10. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hi, ik ga soms ook wel eens een uurtje naar de stad zonder Britt, die is dan even bij opa&oma...
    ik zou zo graag eens een avondje weggaan met vriendinnen, eerst eregsn eten en dan ergens een borrel pakken. Maar helaas zal dat niet gaan, aangezien ze hier ook niet drinkt uit de fles.
    Jammer he :cry:

11. Marleen2109

@ Lauwie: Ik vind dat je altijd zo lief doet over Ottilie. Jij denkt volgens mij echt overal eerst goed over na. Dat weekendje weg is hartstikke leuk, maar als ik het zo lees ga je haar ontzettend missen! Maar zoals je vanmiddag gezien hebt, red ze het best wel even zonder je ;)

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden..

ik heb wel een beetje teruggelezen..

over op visite gaan: djayden gaat gewoon mee maar zoals laatst hadden we een feest (in zaaltje) toen is hij bij mijn tante gaan slapen..

xxxjes

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden!

Hier nog steeds huize snot, maar gelukkig zijn we niet ziek meer. Probeer me door de enorme berg was te worstelen... :( Jemig, we zijn maar een paar dagen weg geweest...

Hier nog wat leuks gebeurd? ik las over Thomas die huize marleen, terroriseert, hmm, de peuterpuberteit.... Dat kennen we hier! Gelukkig gaat het er hier wel iets minder aan toe, maar thomas is ook al wat ouder....

Ons arme Stannetje is nog steeds flink ziek lees ik. Gut wat sneu. Toen Silke gisteren niet fit was vond ik haar al zileig!

matthijs die geen zin heeft om te poseren, hihi!

Ik heb Silke eigenlijk nog nooit 's avonds ergens mee naartoe genomen, komt nooit voor eigenlijk. meestal worden we overdag uitgenodigd. Met Tymen deed ik het wel hoor. Gewoon met slaapzak en al in de maxi cosi en dan sliep hij weer lekker verder.

Verder weinig bijzonders hier, gaat zijn gewone gangetje alweer!

14. schatje1

er word weinig gekletst de laatste dagen valt me op ;)

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ja ik had ook al zo iet hee wat hoef ik weinig bij te lezen

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh binna, je mooie banner klopt niet, datum staat verkeerd om

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    nee hoor want 10-09-08 is silver geboren

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    haha oja, wat een dombo ik dacht 10-8-9 haha
    hoe kan dat nou hè

laat maar ik hou mijn mond weer

19. schatje1

haha jenny: mooi dat je dat dan al van te voren weet haha ;)

20. schatje1

@allemaal: ik ben bezig met een eigen babysite voor djayden!

www.djaydenbleumer.babysite.nl

Zou het leuk vinden als jullie een berichtje achter laten ;)

Deel Deze Pagina