Augustus 2008 mama's !

Discussion in 'De mama's' started by miranda4xmama, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Vera, ja zal ook minder zijn, ik kan ook niet meer hele dagen achter pc zitten, haha! Alleen smorgens heb ik wat meer tijd voor mezelf want dan is Jeslyn rustiger en slaap lekker totdat ze nieuwe fles krijgt. Smiddags rond etenstijd is zij vaker onrustig, hoort bij de huiluurtjes en wil alleen bij mij zijn maar slaapt wel snachts goed.

Wel leuk he dat Daan en Melanie lekker kado te kopen voor je en is altijd leuk om te zien vader achter de kinderwagen, hihi!

Wij gaan straks even naar de bos aanzien toch mooi weer is buiten maar koud en vanmiddag krijgen we kraamvisite dus daarom vroeg op pad ;)

Have fun today!

Oja Happy ik hoop dat ze wel kan vinden wat Janna precies heeft.

2. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Kimm, als ik jou was GEWOON niet geven, gewoon Ivy zelf vasthouden en zeg gewoon neej meis!

Ik zag twee kleine kindje op foto, wat een scheetje!

aliekeleppink: Begrijpelijk dat je vaste tijden wil voeden, maar je mag wel tussen 4 a 5 zonder voeding. Maar gewoon doen wat jij prettig vindt, je kan idd altijd aan CB vragen.

Binna, wat heftig zeg die verhaal, ben blij dat achter de rug is! En wat is Silver zo scheetje en meteen al door geslapen, wauwie! Lekker veel haar, Jeroen vroeg aan mij huh, veel haar en zwart van wie zou het zijn en ik zei zwart haar natuurlijk van Steve als ik goed heb? Of heb je zelf geblondeerd, hihi! Pracht meid!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Genieten dan maar meis!

En Aykietje, heeft Stan goed gedaan bij oma en Opa?

4. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Natas, geen dank! Ik vond echt mooi dus zeg ik gewoon uit mijn hart meis!

Judith, kan wel zijn dat je HGG waarde hebt in je bloed? Misschien kan je VK vragen voor zekerheid?

Fijn dat wat beter gaat met Janna.

Balen van Matthijs, wel lullig als ze niet mee werken, bah! Sterkte!

5. Niet meer actief

sjudith: de test toch negatief?!?
    vind je het toch wel beetje jammer?want ik kan me voorstellen als je zo'n test doet en hij lijkt positief dan gaat er in je hoofd toch al vanalles om,en als hij dan later blijkt negatief te zijn is toch weer raar.
    maar als je zo'n groot stolsel verloren bent zou het inderdaad wel een miskraam kunnen zijn ja, zou je nog eens kunnen vragen aan je HA.

Matthijs wordt vandaag geopereerd ?
    veel sterkte en hopelijk knapt hij heel gauw op.
    ik denk aan jullie!

6. Philly

Philly Bekend lid

Nov 15, 2007
    672
    0
    0
    even spammen

7. Philly

Philly Bekend lid

Nov 15, 2007
    672
    0
    0
    en nog een met grote broer erbij

8. aykietje

aykietje Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    We "mogen" hem maar om 13 uur gaan halen, Oma wou hem zelf nog een badje en zo geven. We laten haar er ook van genieten en kunnen wij met z'n tweetjes nog rustig ontbijten (lees brunchen).

Ik heb hem wel gemist, om 4 uur vannacht werd ik wakker en wou ik Stan gaan voeden tot ik tot het besef kwam dat hij niet thuis was ;) Ik heb wel over hem gedroomd.
    Zijn er nog die dat hebben?

9. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    Dat ligt allemaal iets ingewikkelder ;)

Over je negatieve test : ik kan me voorstellen dat je er een dubbel gevoel over hebt. Maar lichamelijk lijkt het me voor jou echt beter dat je nu niet zwanger bent.

10. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hi mama's.

Nou ik probeer weer een reageerpoging..
    Hopelijk gaat het nu wel goed.

@Philly: wat een schatjes zeg.

@Aykietje: Wat fijn dat je Stan bij opa en oma kan laten logeren, ik wou dat het bij mij ook een keer kon :(
    Ik zou zeggen geniet lekker van die momenten..

@Linka: hoe gaat het met Myrna? hoe reageert ze op Jeslyn?

@Duster: wat schandalig zeg, van sommige ziekenhuizen.. :x
    Nou in Utrecht zitten jullie wel goed hopelijk, hoor er wel positiefe berichten over.
    Meid heel veel sterkte vandaag.

@Noura: hoe gaat het met jou meid? en met Anissa, hopelijk is het spugen weer over.

@Jenny: hoe was de kraamborrel?

@Esprite: Veel plezier morgen met je birthday!

@daisy: hoe gaat het met jou meid? wat zul jij het druk hebben met de 2 prinsesjes..Petje af hoor ;)

@Happy: Heel veel sterkte morgen, zal aan je denken meis.

@Sjorsje: wat een schatjes ook, wat kijkt Lianne vrolijk zeg, reageert ze wel leuk op Yosyp?
    En hoe gaat het met je vader? Heb je al geshowd met Yosyp? Ik hoop datie zich beter voelt.

@Binna; wat fijn dat alles goed nu is,en wat slaapt je meisje er zo lief bij.

@Sjudith: Jee meid, zou die stolsel een MK zijn? je zou dat uit je HCG wel
    uit kunnen maken natuurlijk.
    Hoe voel je je nu?

@Marleen: wat een kanjer zeg je Thomas..
    Hoe gaat het spugen nu bij Jasper? en huiltie nog veel?

@Passiepaard: Hi supper trotse mama, ben je lekker aan het genieten van je lieve Leonie? Vast wel..
    Hoop dat alles nog lekker naar wens gaat.

@Kimm: Meid ik snap heel goed dat je je zo voelt, maar JIJ BENT TOCH ECHT HAAR MOEDER, dus je schoonma heeft wel dikke pech...ZEg er wat van de volgende keer,want het is idd heel frusterend, je staat er maar naar te kijken.

@Petra: Heb je lekker genoten gisteren?

@Natas: Mooie fotoshots hoor,je zit er stralend uit ;)

Zijn er meiden, die nog BV geven? Wat voor pil gaan jullie gebruiken, ik heb begrepen dat er een speciale is als je BV geeft..

En zijn jullie al ongesteld geworden? ben beniuewd hoe lang dat gaat duren..

Hier gaat het redelijk, klinkt echt raar, maar blijf last houden van de wond, herkent iemand dat?het is een vreemd beurs gevoel wat bij aanraken pijnlijk is :(

Nou meiden,ik hoor Ayoub alweer krijsen ik ga gauw hem voeden.

Tot later mischien.

MY Angel

11. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    ik geef borstvoeding en wij gebruiken nu condooms, is niet echt ideaal maar wil eigenlijk niet weer aan de pil. Had nu helemaal geen last van ontpillen maar je weet maar nooit een volgende keer.
    zit ook nog te denken aan spiraal.

verder ben ik precies 6 weken na de bevalling ongesteld geworden, was ook benieuwd of er al andere gemenstrueerd hadden?

12. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

Nov 21, 2007
    1,149
    0
    0
    JJJaaaaaaaaaaaaa lekker genieten, hoewel ik vandaag voor het eerst een uurtje weg ga :( dat wordt niet genieten denk ik,...
    Rene gaat morgen weer werken, ben ik voor het eerst alleen.

Wat anticonceptie betreft, nog niet over nagedacht. Ik produceer nu al niet genoeg melk dus de pil wordt het zeker niet.
    Iemand hier toevallig ervaring met gebruik van Motilium? (Domperidon) Ik kan het krijgen maar lees zulke wisselende dingen erover,...

Met Leonie gaat het erg goed! Hebben jullie mijn album wel eens bekeken, ons prinsesje,...

13. Diana81

Diana81 Bekend lid

Mar 4, 2007
    881
    0
    0
    Goudsmid
    Weert
    Ik geef ook borstvoeding op verzoek, en in de eerste week toen de kraamhulp nog hier kwam vertelden we dat we de wekker vergeten hadden te zetten en dat ze "doorgeslapen" had. Ze werd na 5 uur wakker.
    De kraamhulp zei toen: Joh, je hoeft helemaal geen wekker te zetten. Je voedt gewoon wanneer ze zich meldt. Dat doen we nu dus steeds. En er zijn nachten bij waarin ze ons om de 3 uur wakker maakt, maar er is ook al een nachtje geweest dat ze 7 uur door heeft geslapen. Ik maak me er niet ongerust om als anderen zeggen dat het niet goed is om ze door te laten slapen. Iedereen zegt toch wat anders en ik ga op m'n eigen gevoel af.

En ja, dat is die zus waarmee ik samenwerk (ik heb maar een zus). Ik denk wel dat ze het gaat begrijpen. Ze denkt nu nog dat haar vermoeidheid door het werken komt. Omdat het zo druk is, en ik nog niet terug ben.
    Maar m'n schoonzus is ook zwanger. Die is over 4 weken uitgeteld.

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lianna is eigenlijk altijd zo lekker vrolijk. Voor de foto zei d'r papa alleen even d'r naam en toen keek ze al zo. Bij iedere voeding die Yosyp beneden krijgt komt ze even kijken en probeert ze z'n sokjes uit te trekken of ze "aait" over z'n bolletje.
    M'n vader is nu 3 keer geweest en heeft Yosyp een keer vastgehouden. Hij is bang dat ie 'm laat vallen. Maar hij vindt het wel geweldig.

@Duster, heel veel sterkte vandaag. En het gaat vast helemaal goed komen.

@Passiepaard, wat een mooi meisje. Morgen helemaal alleen (nou ja, alleen) het gaat je vast goed lukken.

Vannacht heerlijk geslapen, ook al had ik de nachtdienst. Gisteren heeft Yosyp z'n laatste flesje om 20.00 uur gehad en pas om 5.15 uur kwam hij weer. Vervolgens om 7.15 uur heb ik Lianna pap gegeven en daarna lekker uitgeslapen tot 11.00 uur. Ard had vanochtend de zorg over de twee kleintjes :) .

15. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    My Angel, lief dat je vraagt naar Myrna, het gaat nu heel goed, ze wordt nu zoveel bij betrokken en ze wil alsmaar knuffelen en kusjes geven, wij hebben zoveel met haar gepraat, dus het gaat goed!

En hoe is dan met jou na rot ziekenhuizen, heb je wel goed overleeft?

Diana, me kraamzorg had ook gezegd dat ze door mag slapen en dat ze heus wel gaat melden, maar liefst tot 5 a 6 uren. Jeslyn wordt precies elke 4 uren wakker voor voeding behalve in nacht 5 uur later.... wel grappig.

Passiepaard, uurtje weg? Snap ik heel goed dat je Leonie niet kan missen, dat heeft alle moeders!

Fijn dat Oma en Opa zo goed kan genieten met Stan, Aykietje!

Wij hebben gewandeld in Vogelzang, het was heerlijk!

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

hier even een berichtje van ons
    hier gaat alles goed. wel nog erg vermoeid maar ja dat is logies. vanacht heef Silver niet door geslaapen.dus daar komt het ook. door.

@linka ik heb zelf ook wel donkder haar.verf het altijd blonder.

liefs sabrina

17. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Aha, snap het Binna! ;) Enne dat kan dat Silver niet door heeft geslapen, komt goed, ze moet nog ritme vinden ;) Als je maar geniet met haar!

18. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    @my angel: kraamborrel was super, lekker 3 uur chaos met loslopende kinderen en honden, leuke kadoos en lekker eten. helemaal goed

geef wel borstvoeding en het klopt dat je een 1 fase pil dan mag en niet de gewone 2 fase. je HA kan je adviseren. ik begin er denk ik mee als ik weer ga werken.
    en ben nog niet ongesteld, vloeien is wel weg alleen verlies ik nog een beetje geelachtig doorzichtig vocht. denk dat het bijna afgelopen is.

Vandaag met het hele gezin pas om half 1 uit bed gestapt haha lekker film gekeken, voeden en weer in slaap vallen. heerlijk.

verder geen nieuws

fijne dag

19. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Binna: Wat een bevalling meis...Pff, pittig hoor. Laat jij voorlopig iedereen maar even voor jou zorgen. Je hebt zolang door moeten lopen en dan ook nog eens een zware bevalling!

@ Kimm: Leuk hoor zo'n schoonmoeder :confused:!
    Ik heb een schoonfam die zich overal vreselijk mee bemoeit en alles beter weet, behalve 1 schoonzus. Maar die heb ik toch wel laten weten dat ik zelf beslis over mijn kindjes. Het is soms wel moeilijk, maar beter als dat ik me ga zitten irriteren.

Verder zag ik weer hele lieve foto's voorbij komen. Meiden we hebben mooie kindjes gemaakt!

Hier gaat het al iets beter gelukkig. Jasper spuugt minder, maar had nu weer moeite met z'n ontlasting. Zo zielig. Je ziet dat kleine koppie helemaal rood worden en dan komt er niks! Vanmorgen heb ik een beetje sudocreme rond z'n poepgaatje gesmeerd en toen kwam het er met bakken uit. (Lekker verhaal). Nu slaapt hij heerlijk.
    Ik heb bij Thomas vreselijk lopen tobben met de voeding en z'n drampjes. Nu wist ik gelukkig al van te voren dat het bij Jasper ook weer lastig zou worden. Ik ben astma patient en doordat ik medicatie gebruik en erfelijk belast ben, rijpen de darmen van onze kindjes wat minder snel en duurt het even voordat het goed op gang komt. Het heeft allemaal met die astma en allergieen te maken. Soms voel ik me hier best wel een beetje rot over. Bij Thomas was ik heel erg bang dat hij ook astma patient zou worden doordat hij zo gevoelig was, maar hij is nu 2 en heeft totaal geen syptomen. Hopelijk geld dat ook voor Jasper, maar dat moeten we afwachten. Goh, wat typ je soms toch ff lekker je verhaal weg op zo'n forum!

20. Philly

Philly Bekend lid

Nov 15, 2007
    672
    0
    0
    @Natas: het is soms een ondankbare taak om voor iemand anders zijn/haar kinderen te zorgen. Mijn broers en ik vonden het ook moeilijk de vrouw van mijn vader te accepteren als "moeder"figuur toen we jonger waren. De laatste jaren (vanaf m'n 25e ongeveer)weet ik haar meer op waarde te schatten en waardeer ik veel meer wat ze doet en heeft gedaan voor ons. Ik kan met haar dingen delen die ik met m'n moeder weer niet kan delen en ze is ook gewoon Oma voor mijn kinderen. Hopelijk is dat voor jou ooit ook zo.

Share This Page