Hallo dames... Hoe is het hier? Nou ja, paar dagen niet geweest, dus teruglezen zou een beetje erg veel zijn... Dus lees ik ff deze pagina. @mirande; wauw, wat een schatje... Zo lief, zoals ze slaapt... @binnabinna; tnx voor je reactie op mn bevallingsverhaal! @judith; succes meid! @ marleen; tandje 2 al? Tygo heeft nog niets...! Ik dacht in het begin wel dat hij wat had, maar dat bleken kliertjes te zijen (?!) Nu voel ik wel wat aan de voorkant van zijn tandvlees, wat hards, maar dus niet boven op, waar de tandjes door horen te komen... Weet nog niet wat het is... En hij is aan het rollen geslagen... Hij maakt sprongetjes zeg! Thomas is een boefje hoor ik wel... Hahaha, die foto van jasper is echt leuk...! @ binna binna; arme silver... word ze ziek?
Ben lasagne aan het koken voor ons, en nou was het pakje met kruidenpoeder kapot, dus nu is Hilbrand naar de winkel voor een nieuwe. Gelijk maar even een mailtje naar Knorr gestuurd, wie weet krijg ik een nieuwe..... Tja, je bent Hollander of je bent het niet......
Ik ben met de grote opruiming begonnen. Heb net het babybadje, standaard en luieremmer op mp gezet. Ook onze kiddyboard en mijn broodbakmachine staan er nu op. De eerste biedingen heb ik al binnen. Super! Wat zal ik straks een ruimte in huis hebben. ha ha
@miranda: zo slaapt djayden ook.. met de hande in de lucht! super lief die foto! en wat een lief springerig haar haha @juud: ben heel benieuwd hoe het met je gaat bij je papa!? @setteke: djayden vond de lasagna ook niet zon succes.. @marleen: yeah tandje nummer 2! \/ super! En ook nog eens omrollen toe maar Wat een leuke foto @binna: misschien buikgriep? heeft ze geen last van tandjes? en ik snap dat ik alleen vriendjes kan worden met alleen babysite leden maar zoals nu in de vriendenlijst bij djayden staan jasper enz.. moet ik dan nog wat doen? of ben ik nu ook automatisch vriendjes met hun? en als dat niet zo is hoe moet ik dat dan doen? Groetjes
ottilie heeft zich net voor het eerst van rug naar buik gedraaid! en het staat op film, want ik zag het al aankomen. en ze heeft voor het eerst ontstoken oogjes. jasper, jij ook al aan het draaien! knap hoor! en leuke foto in je loopwagen. miranda, wat slaapt laureen lief! binna, gave foto's! petra, gelukt met het kamertje? blij mee? is het een kamertje een maatje groter voor roos? of is het een kamertje voor de nieuwe baby? sjudith, hoe was het bij je vader? alieke, ottilie wil zelfs geen melk van een lepeltje. zal wel een kwestie van wennen/volhouden zijn
Nee zo is het goed. alleen als je bij iemand anders vriendjes wordt. kan je ook de link van de babysite in vullen zodat degeen naar jou babysite toe kan gaan. als je die code bewaar die je kreeg toen je het invulde kan je het bij werken als je het wilt. en kan je die code gebreuken bij anderen
Marleen, Jasper tandje nummer 2! Jippie, Bij Danique is ie er ook door vanaf donderdag. nou ja nog niet echt erdoor. Ze heeft er nog wel heel veel last van. Ik voel hem echt heel goed, maar ze laat niet kijken in haar mondje. Dus ik heb hier ook een 2 tandige dracula Binna, bah Silver ziek aan het worden. Setteke, oke, dus bij jou ook een weigeraar van hapjes. Ik snap het gewoon niet. Net is er wel wat ingegaan hoor. In de wipstoel zoals ik hier hoorde en toen het potje (een 6 maanden potje met wortel, aardappel en kalfsvlees) En ze heeft toch wel een hapje of 6 gegeten denk ik. Al kokhalst ze echt na elk hapje bijna, het is wel gelukt. Ik ga nu volhouden om om half 12 voor de fles pap te geven van een lepeltje en daarna gewoon de fles. En dan tussendoor gewoon fruit en groente blijven proberen. Het zal vanzelf een keer goed komen hoop ik (zelfs na dat verhaal van Miranda over Dionnen blijf ik toch hopen)
hey meisjes hier kimmie ook weer een keertje! hahahahaha sorry maar druk druk druk hierzo en veel met taartjes bakken bezig erg leuk en ik val er volgens mij hardstikke van af want ik eet niets (geef ze weg) maar ben alleen maar druk met eht maken ervan! hahahahaha nu mijn eerste babytje aan het maken voor een dinnetje ik heb niets teruggelezen sorry!
Hey meiden, Hoe is het met iedereen? Ik mis jullie wel hoor! Is er veel gebeurd? Net telefoontje van mn moeder. Onze vriend is niet meer bij bewustzijn en reageert niet meer op pijnprikkels...dus t zal nu wel gauw gaan.... Sorry als ik jullie hiermee lastigval, maar moet het ff kwijt. Ben zo verdrietig! Gelukkig laat Melanie me nog wel lekker lachen, ons meiske heeft zich net van rug naar buik gedraait en van buik weer naar rug! We zijn zo trots! Oja, voor de lijst: Melanie is 3februari naar het Cb geweest en weegt nu 7040gram en is 66,5cm. Liefs Vera
Hallo meiden, @Petra,wat leuk zeg,krijgen ze dezelfde kamer als ik het goed begrijp? En leuk cadeau van opa en oma @Juud,ben benieuwd hoe het bij je vader is? @Binna,ach arme Siklver,misschien wordt ze wel ziek? Was hier van de week ook,veel spugen en veel poepen en weinig eten. @Marleen,wat een schatje zeg! We hebben btw de Espace gekocht,we krijgen m van de week.Jullie willen er dus ook 1? Hij is echt heerlijk ruim zeg. Gaat het weer wat beter tussen jou en Jeroen?En Thomas is ie minder baldadig? @Miranda,wat een scheet zeg,ik krijg er slaap van als ik dat zo zie En flink aan het ruimen?Het is echt definitief? Dat is toch niet jullie hond? @Setteke,groot gelijk heb je hoor! Ik had van de week 2 potjes Olvarit met groente en zalm,in 1 potje zat gewoon 70gr minder in Heb m ook teruggebracht. @Lauwie,applaus voor Otje! En wat een mazzel dat je het op film hebt,Fenne is vandaag voor de eerste keer gedraaid maar iedere keer net te laat erbij De eerste keer waren opa en oma erbij en die hebben het ook niet gezien,sneaky heh! @Aliek,idd gewoon volhouden hoor,komt vanzelf! @Mik,hahahah wat grappig om te lezen dat je zoveel taarten bakt,knap hoor! En voor je buddy? -------------------------------------------------------------- Fenne is vandaag ook van buik naar rug gedraaid =D> En ze probeert ook al echt vooruit te komen,lachen joh! Heel erg jammer dat wij er zelf niet bij waren,wel werden we gelijk gebeld door opa.. Nou meiden,hier willen ze het warme eten niet,het is zo frustrerend,bij opa en oma eten ze wel en bij ons niet,hoe kan dat nou? En wat doen jullie als ze niet willen?Fles? Ik vind het zo ook een beetje lastig ritme,ze slapen tegenwoordig tot een uur of 2,dan een fles,dan slapen ze wer tot 5,dan warm eten alleen dan wordt de laatste fles weer zo laat,hoe doen jullie dat?
Toch nog iemand die me heeft gemist dan.... Het werkt hier nog niet naar behoren, dus het blijft een beetje klooien met internet. Ik geloof dat niemand een update wil geven, dus ik neem aan dat er geen nieuws is verder. Hier gaat alles goed. Renske eet heel goed haar fruit. Morgen ga ik met groente beginnen. Alles gaat wel z'n gangetje, behalve dat ik een chronische peesontsteking heb. En mijn meissie is vandaag 6 maanden. fijne avond Philly
Wat maken we zo toch een hoop mee met elkaar he? Als ik ergens mee zit pak ik ook vaak m'n laptop erbij en bombardeer ik jullie met mijn zorgen, gedachten, problemen etc. Gelukkig gebeuren er toch ook weer leuke dingen, tandjes omrollen, nieuwe zwangerschappen. Ik ben ook heel benieuwd wie er snel gaan zitten, kruipen, lopen, etc. Soms ben ik ook best wel eens ego en ben ik blij dat ik sommige problemen niet heb. Ik heb hier een mannetje die gewoon uit flessen drinkt en netjes van een lepeltje eet. Zijn mond gaat open zodra hij maar denkt dat er wat aan komt of als ik niet snel genoeg door lepel. Maar goed ik heb weer andere problemen (gehad) en het is mooi dat we elkaar weer ergens mee kunnen helpen. Zo dit was even mijn emo stukje van vandaag. Zou dat komen omdat ik vandaag weer met m'n nw stripje van de pil begonnen ben ! Meiden, fijne avond allemaal weer. Morgen naar de verjaardag van m'n schoonvader en hopelijk ook nog even naar Iris in het z'huis. X
@Esprit,hey meissie! Je valt ons hier echt niet mee lastig hoor,gooi het er maar uit,heel erg begrijpelijk dat je zo verdrietig bent!Dikke knuff voor jou... =D> voor Melanie! Wat worden ze groot heh,nog ff en ze gaan tijgeren/kruipen Hoe gaat het met je ini mini mensje in je buik?
@ Philly: Ik ben nooit zo goed in het onthouden wanneer iemand voor het laatst geweest is en wat er sindsdien gebeurt is . En ik heb ook aardig wat aan m'n hoofd, maar er is vast wel iemand die wel een goed geheugen heeft...
Wat een drukte met tandjes en het draaien op de buik en rug, leuk! Zouden de baby's ook stiekem met elkaar contact hebben, hahaha! Sjudith: Hopelijk heb je en gezellige avond met je vader... Leuke foto Miranda van Laureen met hond Branco. Olivier begint nu ook breeduit te lachen als hij onze honden ziet en wil ze ook steeds "aaien"! Esprit: Bah wat een nare tijd voor jullie, heel veel sterkte! En je mag hier komen uithuilen bij ons hoor, is helemaal niet erg! *Knuff* Hoe gaat het met je zwangerschap? Daisy: Een nieuwe auto, wat fijn! Ik heb helaas geen tips voor het niet eten, Olivier eet alles Philly: Ik had ook al naar je gevraagd hoor miste mijn buddy ook al! Hahaha! Alles goed bij jullie? Gefeliciteerd met Renske haar 1/2 jaar! Hopelijk gaat het snel wat beter met de peesontsteking, heb je er veel last van? Het was de afgelopen week erg rustig hier en voor zover ik weet niet echt schokkend nieuws... Veel zieke baby's en mama's, doorkomende tandjes, groente-weigeraars, omrollende baby's, etc. Met Elle gaat het naar omstandigheden goed liet ze weten. Dit is wat ik tot zover even kan oprakelen, iemand nog aanvullingen? Wij hebben vanmiddag via MP een buggy gekocht! Was op zoek voor iemand anders en zag een erg mooie McLaren, hihi. We gaan hem morgen halen, dan hebben we die alvast! Fijne avond!
Ik wilde je nog sms-en om te melden waarom ik er even niet was, maar dan dacht ik elke keer "misschien is ze nu aan het werk" of ik dacht er 's avonds aan. Ik heb heel veel last van die peesontsteking, ik zou nu eigenlijk ook niet achter de pc moeten gaan zitten Nou gelukkig geen gekke dingen gebeurt, ik was inderdaad wel benieuwd naar Elle en of er nog nieuwe zwangeren zijn bijgekomen, maar dat is volgens mij niet het geval. Bedankt voor je update, hoef ik niet die 100 pagina's terug te lezen!