Hey lieverd, dit soort dingen mag je hier zeker even schrijven hoor. Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel.
Ja dat is wel onze hond! Ik denk wel dat Laureen definitief de laatste is. Je kan niet door blijven gaan hè. Die kleine schattige baby's worden ook weer groot. Laureen krijgt ook altijd rond 5 uur haar groente. Ik vind rond 9 de laatste fles helemaal niet laat, lekker toch om haar dan nog even bij me te hebben. Dit is dus wel ongeveer ons ritme. Als ze bijna niks eet van haar groente (wat eigenlijk nooit gebeurd) krijgt ze nog wel een fles er achter aan. Lastig hè om dit allemaal een beetje voor elkaar te krijgen.
piep, hier ben ik weer, Stan lijkt genezen te zijn, de antibiotica lijkt goed aan te slagen. De badkamer is helemaal nog niet klaar en ze hebben beloofd dat ze maandag gedaan met werken zouden hebben, dan gaan ze toch nog goed moeten doorwerken vrees ik. Vandaag met m'n schoonmoeder grote kuis gehouden want met al dat stof van die werken... Ik zag er tegenop om te poetsen, maar mijn schoonmoeder heeft mijn motor in gang gezet Waar schoonmoeders niet allemaal goed voor zijn... Verder wens ik jullie nog een prettig weekend!
Heej meiden! Ben terug! En het was supergezellig @ Mar, wat een lekkertje! En die tong @ Esprit, meid gooi het er uit! STERKTE! @ Miranda, hahaah leuk met de hond . Giulia is wild van de katten (we hebben er maar 5 ) Nou ik wil ook even spammen Giulia met oma
Doe maar rustig aan met je hand! Mijn paard is jaren geleden tegen mij aangelopen waarbij mijn hand dubbel klapte, kan er soms nog last van hebben doordat ik niet genoeg gerust heb! En je mag altijd sms-en hoor!
Dank voor alle felicitaties, 't is toch een bijzondere dag als je kleintje al weer een half jaar is. Alle mamas met kindjes die ook half-jarig zijn (geweest): nog gefeliciteerd! Fijn dat andere kindjes ook grommen, ik dacht dat Ise daar heel raar in was Aykietje, beterschap voor jou en je ventje! Duster, kan me voorstellen dat je met zulke emoties zit, maar ben blij dat iedereen je op het hart drukt dat je echt niet gefaald hebt. Laat het je niet weerhoduen voor een tweede wondertje te gaan! Met de juiste begeleiding kan een volgende bevalling ook een superervaring zijn waar je misschien juist wél kan ervaren dat je het hartstikke goed helemaal zelf kan. MyAngel, wat een drama! Weten ze waardoor het is mis gegaan? Ontzettend veel sterkte voor jou en je familie Marleen, ik ben nog bij lange na niet bijgelezen, maar hoop dat het inmiddels weer beter gaat met Iris. Lauwie, ik zou ook willen knuffelen met mn meisje als ik haar een andere dag moest missen! Ook als we al voor opvang betaald hebben, das dan pech. Hoop dat het goed is gegaan met de voedingen vrijdag! Foreverfriend, dat je meisje nog steeds niet goed kan drinken uit een flesje, komt dat omdat ze de techniek nog niet goed beheerst, of heeft ze nog steeds last van een te kort tongriempje of iets anders dat haar belemmert? Sneu hoor, dat ze wel wil maar niet kan. Ik lees morgen weer verder meiden, moet nu ECHT gaan slapen! (ik ben soms niet moe door Ise maar door mijn zp-verslaving )
Goedemorgen dames, 2 dagen koppijn en gisteravond alles eruit en ging langzaam over............ Verjaardag van oma geweest maar was neit zo leuk want had daar overgegeven..... En met Jeslyn gaat het prima, fysio voor 2e keer afgezegd omdat ze longongsteking heeft, nou wat moet ik nou doen? Ze vroeg of Jeslyn dr hoofd vrij kan bewegen idd, zo nee dan mag ze proberen om naar Osteopaat, maar daar geloof ik niet zo erg meer in want die had gezegd dat ze niet terug hoefde komen en dat het nog niet veranderd is alleen vrij bewegen meer niet. En is ook niet volledig verzekerd. Dus alleen snachts slaapt ze op haar favoriete plek. Maar verder gaat het goed met Jeslyn en ze wordt nu drukke baby, ze gaat steeds naar achteren als ze blij is enzovoort, wij oppassen, hahaha!
Goedemorgen dames! @Linka, je was ook op tijd wakker en achter de pc... Hoe gaat het nu? Wat is precies het probleem met Jeslyn? Heb het niet helemaal meegekregen.... @judith; hoe was je afspraak met je vader? Wanna talk about it? Als ik soms jullie verhalen lees, ben ook ik gezegend net als Marleen! Tygo die eet bijna alles wat los en vast zit...! Fles, lepel, koffie of thee van mama uit een mok drinken wil ie ook graag... Gister voor het eerst broodkorstjes gegeven. Hij wou zn hele mond wel volstouwen! Jullie maken wel veel sprongetjes mee de laatste dagen zeg... Tandjes, omrollen... Ik wil ook! Maar ja, dat is aan de kleine man... Oh, ik hoor hem huilen in bed, ff speen in de mond drukken...
Heb echt 'n rotweekend. En we zijn pas op de helft. Gisteren waren mijn ouders 40 jaar getrouwd. Maar aangezien mijn vader 13 jaar geleden overleden is, was dit 'n droevige ipv 'n feestelijke dag. Vandaag zouden we 'n 50-jarig huwelijksfeest van mijn oom en tante hebben, maar gisterenavond kregen we te horen dat dit niet door kan gaan. Ik weet niet of jullie het nog kunnen herinneren, maar 'n paar dagen voor de geboorte van Matthijs kreeg mijn peetoom te horen dat hij longkanker heeft. Prognose 6weken tot 6 maanden. Tot vorige week leek alles redelijk goed te gaan, maar afgelopen vrijdag is hij met spoed in 't ZH opgenomen wegens zuurstoftekort. Daar bleek weer ineens 'n grote zwarte vlek op zijn longen te zitten. Gisteren zijn de kinderen erbij geroepen en is besloten te stoppen met verdere behandeling. Hij krijgt alleen nog zuurstof en morfine. Het is dus eigenlijk gewoon wachten tot zijn hart er mee ophoudt. Aangezien ze deze zware maanden alleen met de naaste familie en 't eigen gezin door hebben willen brengen, heeft hij Matthijs nooit in levende lijve gezien. Ik vind dat heel erg, maar we moeten hun wens natuurlijk respecteren. Groetjes Silvia PS. Hoor net dat mijn oom wel erg snel achteruit gaat. Afgelopen nacht zijn mijn moeder en haar zussen nog bij hem geroepen om afscheid te nemen. Hij was toen al niet meer bij bewustzijn.
@ Alle meiden die het kunnen gebruiken een hele dikke knuffel en heel erg veel sterkte! Al die ellende... Ik hoop dat iedereen nu zijn portie gehad heeft en dat we nu maar weer snel een paar zwangere mama's erbij krijgen ofzo, da's tenminste weer erg leuk nieuws!
Duster, wat een verschrikkelijk weekend heb je. Bah. Heel veel sterkte... Ik snap je gevoelens mbt tot je oom en Mathijs. Mijn schoonvader heeft Tygo nooit gezien. Hij is in het ziekenhuis gekomen toen ik zwangerschapsverlof kreeg, ze hebben hem opgegeven op de dag van mijn bevalling, maar omdat ze hoorden in het ziekenhuis dat ik in 1 etage lager aan het bevallen was, hebben ze alles op alles gezet om hem de dag door te laten komen. Een dag later heeft mijn schoonmoeder besloten samen met mijn vriend en haar andere zoon, alles stop te laten zetten en hij is nog geen 2 uur daarna gestorven. In het ziekenhuis hadden we een dubbele polaroid laten maken en die met een kaart met gegevens (die krijg je standaard in het ziekenhuis) bij hem neer laten zetten en deze is ook meegegaan in de kist.
@ marleen; vind je het erg als ik me gewoon nog even lekker 3 tot 4 jaar bij het huidige mannetje houdt? ) Hihihi.... Maar andere dames, gaat je gang hoor!
Wat is het rustig? Jammer.... Heb doordeweeks niet zo heel veel tijd... Mag ik dan even mn kleine spammen?
Goeimorgen meiden @linka beterschap @juud leuke foto's en fijn dat het goed en gezellig was bij je vader @duster jeetje meis wat een naar wiekend zo voor jou. heel veel sterkte @aykietje beter schap voor je mannetje en veel suces vandaag met boenen @channie wat een kanjer ga zo even met me moeder naar de zwartemarkt. en ga daar zo;n sticker laten maken voor op de auto maar dan voor eentje die aan de binnen kant zit. en ga stickers laten maken voor op de voor deur. en dan vanmidag visite dus een drukke dag.
Zoals je wel ziet is hij goed in fronsen... Maar vergis je niet, hij is een charmeurtje hoor... Bij de KO, komen ze vaak op vrijdag even op zijn groep binnenwandelen om ff te kijken, naar die stoere kerel.... 'proudmama'!