Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Onze vriend is vanmorgen overleden, hij is niet meer bij bewustzijn geweest en heeft ook geen pijn meer gehad....pfff, heftig hoor, maar wel beter zo voor hem!

Duster: ook in spanning sterkte meid!

@De lieve meiden die met me hebben meegeleefd: Thanks en een knuf! Doet me echt goed!

@Tammie: jij ook sterkte meid! Wat erg dat de echo niet goed was! Ik hoop dat het allemaal goedkomt!

Oja, volgens mij was het puck die vroeg hoe het met de zwangerschap ging: kben al weer een rond tonnetje aan het worden...en t gaat best goed, wel erg moe, maar ja....hebben gister ons beebje met de angelsounds gehoord, weer een machtig gaaf gevoel hoor!
    Lief dat je er naar vraagt!
    Kga nu ff slaap inhalen, poging tot, heb vannacht nie geslapen....

Liefs Vera

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @petra: haha beetje melig?

@noura: beterschap

@esprit: gecondoleerd

ik ga bankhangen vanavond, heb buiten in de sneeuw paard gereden en ben onder de zonnebank geweest heerlijk wat een combinatie

toedels

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @vera gecoldeleerd.
    @sjorsje suces morgen

heb nog geen foto van silver haar nieuw koup. wel eentje van de auto al zie je het niet goed.door de zon en is het fout. want de we zijn de T vergeten.
    :(

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    En dit is naast de voor deur weten jullie meteen welk numer we wonen ;)

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, leuke foto's!

Vera, gecondoleerd.

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden!

Ik ben er ook weer. Vandaag even bij mijn moeder geweest. Mijn vader was toch de hele dag weg. Nu zijn de mannen patat aan het halen en gaan we straks eten. Tymen was op het laatst zo vervelend bij mijn moeder en op de terugweg naar huis viel hij in slaap. Heeft zelfs nog een hele poos op de oprit geslapen, helemaal zo voorover....dat je zo slapen kunt.... :confused:

@ Esprit, ik lees dat die vriend van je al overleden is. Is toch nog vrij snel gegaan uiteidnelijk he? Maar nou heeft hij gelukkig geen pijn meer. sterkte met het verwerken van je verlies, meid!

@ Tammie, ik heb even gereageerd op je stukje. Ach nee toch, toch een afwijkende uitslag van Justin. ik hoop dat het allemaal meevalt!

@ Duster, sterkte meisje! Van mij een dikke knuffel!

@ Binna, ik zat al te twijfelen of ik het zeggen moest van die fout in de tekst, maar je had het zelf al gezien. Balen zeg! Wel leuk zo'n sticker!

@ Sjorsje, sterkte meid!

@ noura, beterschap!

@ Alieke, ah zou het dan met Silke ook goedkomen? Vanmorgen moest ze weer geen fruit! :( Hilbrand haalt morgen een kinderstoel op, voor de wipstoel wordt ze te zwaar, dan daar maar eens in proberen.

@ lauwie, hoe is het met je kat? Als haar oogje morgen nog zo is zou ik de huisarts even bellen.

Morgen weer cb!

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    esprit gecondoleerd meisje! veel sterkte!

kus

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hey, even over buddys. Ik heb geen buddy, toen jullie die lijst maakten was ik er niet nog bij. Is het misschien een idee om opnieuw een buddylijst te maken voor de dames zoals ik die geen buddy (meer) hebben? Kunnen we degenene die er toen nog niet bij waren of van wie de buddy niet meer meeschrijft aan elkaar koppelen?

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goede avond meiden!

Ik heb even geen zin om terug te lezen maar zie wel dat de vriend van Esprit is overleden :( gecondoleerd meis en heel veel sterkte!

Ik hoop dat jullie verder een lekker weekend hebben gehad :D wij wel gelukkig.

Wij hebben gister Wesley voor het eerst om 19.30 uur de laatste fles gegeven en meteen naar bed en hij heeft de hele nacht doorgeslapen tot 09.15 uur. Toen dacht ik, ik zet maar even de deur op z'n kamer open zodat er wat licht binnen komt en hij wakker wordt :D was gewoon helemaal trots ons avond mannetje die wat vroeger gaat slapen :D

Hij draait nu ook echt alle kanten op :confused: eerst op z'n buik en dan meteen weer door naar z'n rug hahaha.... Het kleed is te klein aan het worden!

Morgen kom ik wel weer lezen en reageren, sorry voor mijn ego bericht nu :oops: fijne avond verder!

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    hallo!

Ik ben er ook weer.
    Danique heeft vanavond zelfs een kwart potje spaghetti gegeten. Toen poepte ze zichzelf onder en was het feestje dus afgelopen haha.

Setteke, er is nog hoop ja!
    En ik wil je buddy wel zijn hoor! Ik was buddy met passiepaard, maar ze is hier vrijwel nooit meer.
    Dus als je wilt kunnen we telefoonnummers uitwisselen en even een nieuw lijstje maken.

Binna, wat een leuke sticker, jammer dat de t vergeten is. En wat leuk zeg bij de deur. Wij hebben naambordjes in mergelsteen. Ook erg leuk

Esprit, gecondoleerd! Heel veel sterkte gewenst. wel fijn dat hij in elk geval geen pijn meer heeft gehad

Noura, lekker bijslapen vannacht hoop ik

Delilah, supergoed zeg van Wesley en wat leuk zeg dat draaien.
    Danique zit nog wat in de knoop met haar arm als ze van buik naar rug wil draaien. Dus het lukt nog net niet helemaal. Maar ja madam is ook wat lui aangelegd, ze worstelt tot ze heeft wat ze hebben wil en dan vindt ze het goed

Ik ben gigantisch moe, ga dus ook erg vroeg slapen. Zal morgen mij meiske helemaal niet zien.
    Ik ga om kwart over 7 de deur uit, dan is ze nog niet wakker. En kom morgenavond pas rond een uurtje of 9 thuis :(
    Woensdag zelfde verhaal. bah, drukke weken op school. Maar volgende week vakantie, dus haal ik het wel in ;)

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @All; Bedankt voor jullie lieve woorden. Mijn oom zijn toestand wordt met de minuut slechter, dus het is eigenlijk wachten op 'n telefoontje.....

@Vera; Gecondoleerd, heel veel sterkte deze moeilijke tijd.

@Setteke; Succes op 't CB

@Sjorsje; Heel veel sterkte morgen

@Binna @BoBam; Leuke foto's

Groetjes Silvia

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @setteke dat is wel een goed iedee.
    Mijn buddy is/was tammie. alleen had ik haar goede nummer niet toen ik bevalen was en toen heeft juud dus alles op de zp gezet

en was van kimm haar buddie. alleen die had zo'n goei bevaling dat ze het gewoon zelf posten. dus ik heb me werk niet gedaan :oops:

13. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Heej meiden :D

Ik ben Buddy (officieel dan :p ) van Denicepino en Duster. Maar ja zet ook regelmatig dingen voor Schatje en voor Bina op het forum :)

Dus het maakt me niet zo uit ;)

Meiden het spijt me enorm dat ik nog maar zelden terugreageer :( maar ik kan het echt niet!

Ik ben jullie heus niet vergeten :rolleyes:

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ben Buddy van Vera ;) Maar ik wil ook buddy zijn van Binna als ze dat wil?

Zal ik lijst maken of doe jij dat Setteke?

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ben buddy van daisy!

en van eimat!

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    esprit gecondoleerd meisje

en wat een machtig gevoel dat je je beebje gehoord hebt.

judith verontschuldig je niet joh, iedereen snapt wel dat het soms gewoon niet te doen is. maar wel af en toe even voorbij komen he ;)

duster sterkte

alieke slaap ze straks

ik ben geen buddy van iemand hier, (wel van iemand van april mamas) maar als iemand wil wil ik best buddy zijn hoor.

delilah knap hoor van wesley!

anissa wil ook niet echt veel eten. vanavond wel iets meer wortels. dat vind ze veel lekkerder dan fruit
    maar denderend is het niet. ach ja, dan maar gewoon bv er achter aan.

binna leuke stickers zeg!

jenny lekker zeg paardrijden in de sneeuw. geniet van het bankhangen

ga hier bananasplit kijken

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik wil wel buddy zijn met Alieke hoor (en ook nog wel met anderen hoor). Wat mij betreft mag jij een lijst maken Linka!

@ Duster, sterkte! :(

@ Sjudith, schandalig dat jij bijna niet meer op ons reageert! Foei! ;) .........................................Geeft niks meis!

@ Alieke, pfoeh, heftige dag voor de boeg! Succes! Ik wil wel buddy met jou zijn!

@ Delilah, :thumup: Goedzo Wesley!

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Esprit <----> Linka76
    Setteke <----> Alieke
    Binna <----> Linka76?, Tammie?

Anders moet je maar ff pb sturen als je buddy hebt en wie je wilt enz ;)

19. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ondertussen ben ik buddy geworden met Setteke.
    Nummers zijn uitgewisseld, dus wij zijn klaar haha

Ikga nu slapen, ben echt moe.
    Pak even alle rapporten in een tas en de rest van mijn spullen inpakken en dan kruip ik nog even met de nieuwe kinderen mijn bedje in. En over een half uurtje slaap ik, ben ik bang voor haha.

Linka, fijn dat jij de lijst wil maken.

20. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Heyyy meiden

@noura was wel leuk he bannaesplit

@setteke baal wel hoor dat die Leter T er niet bij zit. moet ik weer terug..en rijden we nu voor l*l

@linka wat leuk dat je me buddy wilt zijn heb je gp

@delilahwat goed van je mannetje

@sjudit nou ik vindt het wel knap dat je even goed afentoe mee leest terwijl je zo veel werkt.

@alieke werk ze morgen

@setteke ben benieuwt morgen naar de cijfertjes van silke silver moet morgen ook weer

Zo ons meisje ligt weer in bed op een oor. de visite was wel gezellig. we hebben nog even voetbal plaatjes geruild die sparen. zijn er meer gekken? ;) wij moeten er best wel veel nog :rolleyes:

Deel Deze Pagina