Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik zou jullie nog even spammen met de foto's van ons midweekje:

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    sjorsje, sterkte morgen! ik zal aan jullie denken!

esprit, wat verdrietig. veel sterkte!

duster, wat een nare tijd. knuffel!

bobam, wat een mooi manneke en wat zit ie al goed!

binna, wat zonde van de sticker. was ie duur? ga je een nieuwe laten maken of laat je het zo?

alieke, wat fijn dat ze goed eet! ze moeten echt even wennen he?
    ik heb vandaag ottilie rijstebloempap met een lepeltje gegeven. dat ging al beter dan melk, maar de helft laat ze over haar kin er weer uit lopen.

-----------------

meiden, wat lief dat jullie naar mijn kat vragen! het stomme is dat het helemaal niet slecht met hem lijkt te gaan. hij is alleen wat aanhankelijker dan normaal. hij eet prima en zijn vacht ziet er goed uit. die bult op zijn buik is nu ineens weer groter en rond. ik ga er nog maar even vanuit dat het een ontsteking/littekenweefsel is. ik heb al 3 keer gedacht dat ie dood was/ zou gaan en elke keer kwam het weer goed, dus ik probeer nu maar nuchter te blijven.
    heb mijn kat gekregen toen mijn moeder 10 jaar geleden kanker had. hij heeft me altijd getroost bij moeilijke dingen. ben zo aan hem gehecht!

10. Chantico

Chantico Niet meer actief

Alle kleintjes die het rollen hebben ontdekt: knap hoor!

Phillie, nog gefeliciteerd met de halfjaardag van Renske!

Alieke, laat je haar wel eens zelf met het lepeltje spelen? Ise vindt dat heel leuk (wel goed opletten dat ze m niet te diep in haar mondje stopt, of met het optrekken van haar knietje m naar binnen duwt). Daardoor leert Danique misschien dat het lepeltje niet stom is.
    En zelf eten terwijl zij er bij zit, zodat ze goed ziet hoe dat werkt. Misschien ook juist tijdens dat je haar aan het voeren bent.
    Ik doe juist niet de lepel in haar mondje forceren, eten moet vooral leuk blijven vind ik. Ik wil haar geen aversie aanleren, maar juist respecteren dat zij ook een eigen wil heeft en zelf kiest of ze iets lekker vindt of niet. Maar ja, dat is makkelijk gezegd als je een kleintje hebt dat wél wil happen (vooral als er fruit op het lepeltje ligt, groente is viesssss!)
    Oh, ik lees inmiddels dat ze flink de smaak te pakken heeft gekregen. Heerlijk hoor!

Esprit, wat een verdrietig nieuws over je vriend… Sterkte meis

Duster jij ook heel veel sterkte, wat een week…

Lauwie, heeft je kat pijn denk je, of merkt die er niet veel van?

Tammie, wat vervelend, die uitslag van Justin. Ik weet niet precies wat het inhoudt. Hoop dat het niet ernstig is en goed verholpen kan worden. Je verhaal ga ik nog lezen. Knuffel meis!

Binna, mooi hoor, die stickers!

Haha, haren knippen is hier echt nog lang geen issue! Ik ben al blij dat er eindelijk wat gaat groeien!

Morgen weer naar het cb. Ben benieuwd wat ze meten/wegen. En of ze nog iets nuttigs te vertellen hebben of dat het weer tegenvalt.

Mama's met oudere kindjes: lustten jullie kleintjes vanaf het begin groenten? En zo nee, is dat dan uiteindelijk goed gekomen? Ise vindt fruit heerlijk, maar groente is vies! Ze heeft nu wortel, courgette en meiraap gekeurd en geen van allen zijn het doorslikken waard. Je kan er wel goed mee spetteren als je het uitblaast! Ze kijkt er ook echt heel schattig bij: 'gatver, wat geven jullie me nou?!?!'

Oh, en ik ben nu echt begonnen met afbouwen van de borstvoeding. Al twee dagen de voeding van 15.00 uur uit de fles gegeven en niet gekolfd. Ging goed, al was de druk rond etenstijd flink opgelopen. Maar ik hoefde niet eerder te kolven dan normaal. Ik word wel een beetje verdrietig als ik denk aan dat er uiteindelijk een einde gaat komen aan de tijd van de borstvoeding. Maar ja, het is ook wel de bedoeling natuurlijk!

Met de groente- en fruithapjes tussendoor zijn we nu ook echt op voedingen om de vier uur gekomen, ipv om de drie uur. Ik hoopte al dat het met flesjes en hapjes eindelijk eens richting een echt schema kon gaan.

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Hey meiden.
    Goed weekend gehad?
    Wij wel hoor.

@ Setteke: leuke foto's.

@ Esprit: gecondoleerd meid.
    Is toch wel snel gegaan zo.

** Ik ben trouwens buddy met Austin en heb het nummer van Linka ook.

Laureen moet morgen ook weer naar het cb, ben benieuwd.

12. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    setteke, wat een leuke foto's! vooral die laatste!

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Dankje! Die vind ik zelf ook wel heel erg leuk!

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Chantico, met Tymen was het ook altijd zo'n drama met groenten eten. pas toen ik potjes ging geven met ook vlees of vis erin vanaf 6 maanden ging hij steeds beter eten. En straks krijg je nog een leukere fase, als je dreumes helemaal weigert te eten! :( Dus het blijven ups en downs. Maar je moet maar zo denken, iedereen gaat uiteindelijk groenten eten!

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Nee Setteke BIJNA iedereen gaat groente eten! :)
    Ik heb een hele bijzondere dochter hoor.

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh ja, had even niet aan Dionne gedacht..... ;) :)

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nou en ik een man en zwager en broertje. die eten ook geen groente. alleen bloemkoop spinazie en wortels en bietjes. goh al het zoeten.

@setteke wat een leuke foto's ene kwam net mooi uit met de bad foto

@lauwie ik ga kijken of die geen een nieuw T wil maken. en was gelukkig niet duur. maar we hadden er ook al een. dus mischien die T

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik ga slapen meiden! morgen weer vroeg, de kids gaan naar de oppas!

19. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja binna was leuk

en setteke wat een leuke fotos

hier een meisje wat fruit niet zo lekker vind, groente wat meer, maar om nou te zeggen dat ze enthousiast haar mond opent als je met de lepel aan komt. af en toe moet je de lepel echt tussen haar kaakjes wrikken

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Welterusten allemaal!

Ik moet morgen 7 uur :confused: beginnen!
    Dan ben ik dinsdag vrij en dan woensdag en donderdag late dienst :cry:

Deel Deze Pagina