Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    mijn buddy was Bemy maar die is hier na de bevalling niet meer geweest, dus ik wil ook wel weer buddy-en.

@setteke, onwijs leuke foto's, zeker die laatste! en je hebt een lekkere rooie kop in het zwembad, hihi

@ chantico, ik was begonnen met groenten met het idee dan weet ze niet beter. Na een week of 3 fruit en toen hoefde ze echt geen groente meer. Nu er weer aardappels doorheen zit of rijst lust ze het weer. Ik geef haar geen ongelijk hoor.

@ binna, succes met je T ;)

@ esprit, gecondoleerd en veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik hoop dat je vannacht een beetje hebt geslapen.

@ lauwie, de kat van mn ouders had ook zoiets en dat bleek een onderhuidse ontsteking te zijn. Dieranarts heeft het via een gaatje eruit kunnen krijgen. Hoop dat het bij jou kat meevalt allemaal.

Ik ben er weer lekker vroeg bij zoals je kan zien. Alles gaat hier zn gangetje gelukkig. Roos krijgt een andere manier van lachen, het lijkt nu soms een beetje op giechelen, echt een grappig gehoor.
    Wij deden altijd rijstebloem in de eerste en laatste fles, maar nu doe ik in de eerste groeiontbijt, maar wat gaat dan in de laatste? blijft dat voorlopig rijstebloem of geven jullie nutrilon goedenacht?

o en jenny..............wat een heerlijke zondag heb je gehad! Wat voor paard heb je eigenlijk en wat doe je er mee (wedstrijden/recreatief oid) en is het een beetje te combineren paard/kind/werk?

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Esprit <----> Linka76
    Setteke <----> Alieke
    Binna <----> Linka76
    Miranda <----> Austin & Linka76

Anders moet je maar ff pb sturen als je buddy hebt en wie je wilt enz ;)

@ Miranda, ik heb idd je nummer, laat ook lekker staan voor zekerheid ;) No problem!

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Petra, leuk joh dat Roos nu andere manier heeft met lachje! De ontwikkeling gaat zo snel daarom moet je ook vooral gaan genieten he!

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    petra zal ik ook jouw buddy worden?

en daisy is nog steeds mijn buddy linka!

5. BoBam

BoBam Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal!
    Het sneeuwt hier!
    Ik ga aan de schoonmaak!

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

jeetje had een nacht met onderbrekingen. me mannetje heeft vandacht een relatie aan gegaan met de wc pot. ik vindt dat altijd zo erg voor die geen. nu lit ie in ze bed. wou eigelijk werken maar mag niet van mijn. we moeten volgende week op wintersport. en morgen moet we naar de crematie van ze opa. en moet ie de kist dragen. dus maar even goed uitzieken.

ik gaat nu lekker zwemmen met silver en dan even besietjes halen.

Liefs sabrina

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Esprit <----> Linka76
    Setteke <----> Alieke
    Binna <----> Linka76
    Miranda <----> Austin & Linka76
    Mik <----> Daisy1975

Anders moet je maar ff pb sturen als je buddy hebt en wie je wilt enz ;)

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, vervelend, ken dat, had bij Jeroen ook meegemaakt, vreselijk...... laat hem maar lekker op bed liggen en goed uitzieken voor crematie en vakantie!

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

mijn derde taartje voor een vriendin en haar zoontje. (die een maand jonger is als donique)

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

donique met haarband (wat echt niet werkt bij zulke kleintjes hahaha)

13. Chantico

Chantico Niet meer actief

Setteke. Mooie foto’s ja. Wat een schatjes! Ik blijf de groente gewoon proberen...

Lauwie, misschien valt het inderdaad mee met je beestje. Geef m maar een extra knuffel.

Ik wilde er nu ook maar eens aardappel doorheen gaan doen, wie weet helpt dat inderdaad. Misschien ligt het ook aan het tijdstip: groente krijgt ze steeds als ze al weer bijna honger heeft, fruit meer tussen de voedingen in, ivm slaapjes. En als ze honger heeft is melk natuurlijk wat ze wil, geen rare hap!

Ik hoopte dat mijn bv-kindje al veel smaken zou herkennen. Misschien moet ik chips en chocola aanbieden

Mik, wat een creaties weer, mooi hoor! (zowel taartje als dochter ;) )

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ise is nu net met 6 maanden pas begonnen met proeven. Lijkt me dat ik ik dan nog maar even moet wachten met vlees en vis, toch? Wilde met 7 maanden ofzo brood en evt vlees gaan introduceren.

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!

Kom jullie even allemaal 'hallo' zeggen; Hallo!

Het forum schiet er momenteel een beetje bij in, druk met werken, druk met 2 kids en 's avonds lig ik te lamzakken op de bank.. :oops:

Heb dan ook niet teruggelezen, ja af en toe een beetje gekeken, zag wel hele leuke foto's weer voorbijkomen, super! Zal ook wel ff weer een leuke foto zoeken en spammen.

Tot later maar weer!

Xx

16. schatje1

schatje1 Niet meer actief

iedereen die het moeilijk heeft wil ik een hele dikke knuffel geven.. ik moet nu richting werk sorry allemaal!

Oh jah en over buddy's ik was buddy met : Maxi maar die schrijft al een tijd niet meer mee?

Groetjes tot vanavond!

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Eerst ff eentje dan;

Stoere Britt!

Ohja, ik was buddy met Delilah! Heb niet teruggelezen hoor, maar waarvoor moeten we die buddylijst nu hebben dan? Voor de nieuwe zwangeren of zomaar?

Xx

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi, ik kom vanmiddag even alles lezen, wil alvast even zeggen....

@ Esprit: Gecondoleerd meis! Heel veel sterkte!

@ Linka: Ik ben buddy van Philly!

Tot straks, ga nu gauw weer wat doen!

19. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hallo meiden, ik was net 'n poging aan't doen om terug te lezen en te reageren, maar ondertussen krijg ik 'n telefoontje dat mijn peetoom vannacht is overleden. Sorry, maar heb nu dus even wat anders aan mijn hoofd.

Tot snel!

X

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Duster; Tjeetje, das niet niks.. Heel veel sterkte en gecondoleerd!

Deel Deze Pagina