Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Esprit <----> Linka76
    Setteke <----> Alieke
    Binna <----> Linka76
    Miranda <----> Austin & Linka76
    Mik <----> Daisy1975
    Philly <----> Puck2008
    Queenbee <----> Delilah

Anders moet je maar ff pb sturen als je buddy hebt en wie je wilt enz ;)

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, sterkte en gecondoleerd.

Queen, ja voor als wat gebeurt is, laten we maar niet hopen ;)

3. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ohke, op die fiets! ;) Nee idd, laten we daar maar niet vanuit gaan!

Xx

4. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Lieve meiden,

Ik kan het allemaal ff niet bijbenen. Mijn hoofd loopt over van alle zorgen. Met Iris ging het gisterenochtend beter, maar vlak daarna ging het weer mis. Vandaag krijgt ze een echo om te kijken waar die koorts nu telkens vandaan komt. Gisteren waren we op bezoek en mijn schoonzusje stortte even helemaal in en mijn moeder en ik konden het ook even niet droog houden. Ik ga nu gauw Jasper een schone luier geven en dan is het alweer bijna tijd om Thomas op te halen.

Dikke knuffel voor iedereen! X

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hahahaha :)

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Marleen, rustig aan en sterkte!

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    duster meid gecondoleerd. KNUFFEL !

MIK WOUW DIE TAART! SUPER hihi ik wil ook zo'n taart maken ! heb hier al de site enzo in me favorieten staan ik ga binnekort eens kijken hoe alles werkt enzo hoe je zo'n taart maakt dan maak ik een kleine taart :D :p laat ik wel even zien. en dan met de 1ste verjaardag van emy ga ik een paar verschillende taarten maken met verschillende smaken :D dat babytje wat er op zit heb je dat zelf gemaakt? of kan je dat zo ergens kopen? is dat dan marsepein of is dat fondant of hoe je dat noemt of gewoon stiekum een plastic poppetje

laatst zag ik ook dat noura daar mee bezig was toch ? hihi je bent wel een heeeeeeeeeeeel creatieve moeder zeg en dan ook nog controle houden over de kids :D ik bewonder jou heel erg ! Ik zie het al hier helemaal voor me hoe ik dat allemaal ga doen als emy eenmaal kan lopen enzo samen taartjes bakken en koekjes enzo. en knutselen. Ben altijd heel creatief geweest vroeger maar door het harde werken hier de afgelopen 3 jaar heb ik niks creatiefs gedaan. moet maar eens weer beginnen is toch een soort ontspanning dan he.

Hier ben ik behoorlijk ziek ..hang dan ook in me jogging broek en me dikke trui op de bank vandaag. ( nadat ik weer bezig ben geweest om beetje schoon te maken hihi, kon het niet laten) Emy vanmorgen vroeg al in bad gedaan normaal nooit zo vroeg nu al om 7 uur. die leg nu van pampus in bed die was vannacht half 3 wakker nadat ze om half 10 ( das erg laat voor haar doen) naar bed was gebracht. en nou vanmorgen had ik een afspraak gemaakt met de sloten maker om half 9 komt die man vanmorgen om 8 uur al. :S me haar zat nog op zolder wallen onder de ogen zakdoek in me hand rode ogen. snotter snotter kuch kuch kon zowat niet praten. Die man zal zich wel te pletter hebben geschrokken. maar ja nieuwe sloten zitten er eindelijk op.

Er kan ook niks goed gaan met die woningbouw van mij ongeregelt zooitje. Vorig jaar een brief gekregen in Mei. Dat er nieuwe sloten op deuren en ramen komen en dat we als het zo ver is dat er door hun gebelt zou worden voor een afspraak en als we niet te bereiken waren we een brief zouden krijgen voor een afspraak te maken. Nou ja ik dus helemaal vergeten dat we ooit die brief hebben gekregen. En er is ook niet gebelt geen tweede brief of wat dan ook. kreeg ik van de week te horen van de onderbuurvrouw van ik heb een afspraak gemaakt met de slotenmaker voor vrijdag de sloten erin te zetten. Ik zo huh sloten welke sloten. maar ja na paar keer bellen heb ik dus eindelijk hier in de gang omdat de slotenmaker hier was bij de buren een afspraak kunnen maken voor vanmorgen. ik heb meteen maar een klachtenbrief opgestuurd dat ze een keer alles goed regelen hier. word ik pis link van.

nou ik snotter hier nog even verder, met een koppie thee en beschuitje.

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    owh trouwens ehm buddy's hadden we het over he.

duster en judith waren mijn buddy's :D:p

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Goede morgen meiden.
    Hier een computer probleem.
    De laptop wil niet aan vandaag, zit nu even achter de computer op de slaapkamer van Joëlle en Dionne.
    Kan nu even want Laureen slaapt. ha ha

Vanavond maar even mijn "handige" broer bellen, hopen dat hij hem wel aan de gang krijgt.
    Wel lastig hoor want Gerard is de laptop nu ook nodig voor zijn werk.

@ Duster, ook gecondoleerd.

@ Sjorsje, sterkte vandaag (ook voor je moeder natuurlijk).

@ Marleen, doe rustig aan meid en ook jij sterkte.

Moet even dit plaatsen en dan weer teruglezen, krijg het niet voor elkaar om hem 2 keer te openen.

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Mik: mooie taart en mooie dochter.
    Ha ha die haarbandjes zijn echt niks hè, ik heb er ook één liggen maar weinig gebruikt bij de dames.

@ Queenbee: HALLO!

@ Denice: beterschap meid

11. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ BoBam: hier sneeuwt het ook!
    Eindelijk is het noorden eens aan de beurt. ha ha

@ Binna: zwem ze.
    En wat ga je halen? (besietjes :confused: ) (of ben ik nu dom)

@ Petra: ik wil je buddy wel zijn hoor!
    En over die pap, Laureen krijgt 's avonds alleen een beetje Nutriton door haar voeding maar verder niks.
    Zat ook te denken aan die goeie nacht/avond papje maar ik heb het nog niet gedaan.

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    bietjes misschien ?

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Zou kunnen Denice, ben benieuwd hoor. ha ha

14. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    doe mij anders maar ook een portie besietjes :D

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Jee, Silke is vandaag een 1/2 jaar!

Zo, de kindjes zijn bij de oppas. Ik ben vanmorgen nog even lekker terug in bed gekropen, nog even bijslapen. Al dat gehoest is niet bevordelijk voor je nachtrust.... ;)

@ Noura, hier nog een meisje wat niks aan hapjes vindt. Wat ik ook probeer. Het is gewoon een heel eigenwijs kind, want een ligakoekje lust ze wel! :(

@ Petrabr, het was ook onwijs heet in dat zwembad, pff! Bij Tymen gaf ik als laatste ook wel pyamapapje. Is ook van opvolgmelk gemaakt en kant en klaar.

@ Linka, jij bent populair zeg met al die buddys!

@ Bobam, hier heeft het vannacht gesneeuwd, maar het is alweer allemaal weg!

@ Binna, oh jeetje, pas maar op dat jij het niet krijgt. Zooo besmettelijk! verstandig dat je hem hebt laten thuisblijven!

@ Mik, wat een supergaaf taartje weer! Je hebt er echt talent voor! Wat ben je nou in totaal kwijt aan zo'n taartje als ik vragen mag? Wat een bos haar heeft Donique al zeg! Ik was ook al eens met haarbandjes aan de slag gegaan, maar dat werkt inderdaad niet bij zulke kleintjes!

@ Chantico, ik zou dan ook nog even wachten met vlees en vis denk ik.

@ Queenbee, hallo!

@ Duster, sterkte meid! Het zat er wel aan te komen he? Gelukkig hoeft hij nu niet meer te lijden! *knuffel*

@ Marleen, he bah zeg! Heel veel sterkte meis! Dikke knuffel voor jou!

@ Denicepino, he jakkie! Beterschap! Wat ben ik blij dat ik dat gedoe met woningbouwverenigingen niet heb.... Nou ja mannetje werkt er, maar verder niet!

@ Miranda, volgens mij bedoelt ze biskwietjes!

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hier krijgt emy sinds een paar dagen nu in de avond pap. vind ze hartstikke lekker. ( moest ik van de cb doen omdat ze niet veel was aangekomen en je beetje ribbetjes ziet zitte) ik ben nog steeds aan het proberen om in de middag brood te geven maar of het nou gewoon brood is zonder iets erop of met leverpastei of smeerkaas iedere keer moet ze ervan spugen.hebben andere kindjes dat nu ook ?

17. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ja dat vraag ik me eigenlijk ook af wat zo'n taartje nou ongeveer kost :D

setteke wil ze geen groentenhapjes of fruithapjes? heb je al geprobeert om een half liga te verkruimelen in het fruit ? of fruithapje met graantjes te geven ? en groentenhapjes heb ik hier ook dat ik die bijna niet naar binnen krijg, Behalve dan de bruine boontjes met appeltjes en aardappeltjes. en als er kip in zit vind ze dat ook helemaal super. Rund is ze niet zo gek op. Maar heb in het begin constant 2 eetlepels gegeven van iedere smaak. en 2e week ben ik pas gaan proberen voor een half potje te geven en nu eet zeook het hele potje op.

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Met Tymen kwam het ook goed toen de potjes wat meer smaak kregen, dus daar hoop ik bij Silke ook op. Liga door het fruit vindt ze ook niet zo lekker. Maar mama houdt stug vol, ze zal het toch ooit eens moeten gaan eten. Maak me ook nog geen zorgen hoor, voorlopig groeit ze nog wel op de melk.

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Setteke; Van harte met Sylke haar halve verjaardag! ;) Gaat hard! Britt is dit weekend ook alweer een half jaar.... zie me nog liggen te puffen, haha!

20. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hihi pfff het moet eruit hahaha puf puf puf puf :p en daar was britt! :D
    Nog gefeliciteerd met haar halve verjaardag.

en Silke ook gefeliciteerd met jou halve verjaardag ! :D

Deel Deze Pagina