@Denice; Haha, ja zoiets! En ik toen tegen mijn hubby; 'tis een jongen he?' Haha, nou nee niet echt! --- @All; Btw, Britt ligt nu constant in de box heen en weer te rollen, dan weer op haar rug, dan op haar zij, dan weer op haar buik, van links naar rechts. Gisteravond lag ze bovenin bed met haar hoofd tegen het einde van bed aan... en dat terwijl ik haar slaapzak zelfs een stukje onder het matras doe zodat ze niet alle dekens afschopt (met slaapzak aan!) ! Hoezo druk bezig? Xx
Een half jaar geleden hing ik aan het infuus en de ruggeprik, en de ontsluiting schoot maar niet op. Ik was helemaal van de wereld door de heftige en ontzettend pijnlijke weeën. De ruggeprik was niet helemaal goed gezet en die ontzettend pijnlijke weeën deden ook nog eens bijna niks!
owh hihi britt ook al zo druk meisje. Emy hier ook ik heb het bedje nu laag staan en de box ook ze klimt namelijk met slaapzak zo het bedje uit hangt ze half met der armen over de rand heen te bengelen. Hoezo gevaarlijk. diemoet ik altijd in de gate houden ook in de box ze heeft een speelkleed gekregen die heb ik nu al 3 keer moeten maken omdat ze denkt dat ze aan de knuffeltjes kan gaan hangen. Daar is dat ding niet voor gemaakt natuurlijk. Ik heb ook maar 1 ding in de box leggen want ze gooit alles vanuit de box omver. beker thee heeft ze al omgegooit van de tafel af. wasrek heeft ze ook al omver gegooit terwijl ze in het looprek rond liep. trok ze het hele wasrek naar zich toe stond ze dan met een pruil lipje van zal ik gaan huilen ? setteke ik weet nog goed dat de bevalling pijnlijk was dat de weeen echt heel erg zeer deden en kneep me vriend zijn hand ook helemaal fijn. maar als je me nu vraagt hoe het voelde weet ik niet meer kan het nergens mee vergelijken. maar das wel balen zeg dat je ruggeprik heb gekregen terwijl die helemaal niet geholpen heeft. Heb je misschien een beetje scheve rug ? heb ik op tv gehoort dat als je een beetje scheef ben ( merk je zelf niks van hoor hihi) maar dat de ruggeprik dan niet werkt of maar 1 kant.
@ all... Pff, ik wil zo graag meekletsen, zo gezellig, maar werk werk werk.... Damn... Gister al 3,50 uur bezig geweest, vanochtend weer aardig lang en nu heb ik net correcties doorgekregen die ik voor 15.00 uur zou aanleveren... Mijn mannetje is thuis gekomen van werk, het was niet druk dus hij heeft vrije dag genomen, dus we gaan even naar Ikea, dus als ik dat allemaal wil doen, moet ik aanpoten, wat doe ik mezelf aan?! Denicepino, wat voor website heb je met die taartjes? Ik wil ooooookkk! Mik, geweldig hoor! Everyone, sorry, eenzijdige bericht, vanaamd is mn kerel naar de brandweer, dan ga ik lekker uitgebreid jullie berichies lezen! Toch nog even aan de mensen die het niet mee hebben, dames, heel veel sterkte, veel ellende de laatste tijd. Bah, wat naar allemaal... Hou je sterk en geniet van die knappe kindekes! Hopenlijk tot vanaamd!
@ChantalChannie; Heey! Ook een brandweermanvrouw! Oefenavond zeker? Veel plezier bij de Ikea, ik kan daar nooit wegkomen zonder iets te kopen, kan er niks aan doen...... Hihi! @Denice; Zo, lekker druk dus! Dat beloofd nog wat, haha! Dat het bedje zelfs omlaag moet, heb je dus je handen vol aan! Genoeg te beleven, haha! @Setteke; Klinkt als een pijnlijke bevalling.... gelukkig vergeet je veel van de pijnen die toen voelde.. --- Zo, Britt heeft net haar fles op, nu gaan Jamie en ik ff eten. Tot later maar weer! Xx
Denice, moet Emy dan dikker worden? Ahumm........ Setteke, ik populair? Dat zou ik neit willen ! Ikea, kan ook niet zonder de deur uit bij Ikea !
Goeimidag meiden @Linka bedankt voor je pb @setekke miranda en denice setteke had het goed. bedoelde die koekjes @denice deze site heb ik http://www.deleukstetaarten.nl/index.php @duster gecondeleerd. @sjorsje hoe is het vandaag gegaan. Nou het was weer erg leuk met het zwemmen. Silver vindt de kindjes zo leuk. en ze heeft het speteren nu ook ondekt. En bij het cb was het ook weer goed. ze is nu 69,5 cm en weegt 7725 Had ook nog wat anders leuks te vertelen. me broertje heeft sinds kort een vriendin en jullie denke wat is daar grapig aan. nou weet niet hoe hij het voor me kaar hebt gekregen maar ze heet gewoon sabrina. lekker handig. gelukkig heb ik een tweede naam dus zo noemen ze mij nu maar
Hahaha Binna, leuk toch! ! Vroeger toen ik rond 18 jaar was: Ik had relatie met ene John Mijn zus had al relatie met John Mijn moeder heeft man die John heet! Maar gelukkig is er nu maar 1 John
ben net gebeld door de dierenarts. het is een zeer kwaadaardige tumor. opereren heeft zin, maar het is wel een behoorlijke operatie. as donderdag gaat het gebeuren zit op mijn werk te huilen..
linka : emy dies 71 cm en 8080 gram ze zeiden dat ze wel wat zwaarder mocht zijn met die lengte. :S ja ik weet het ook niet ok je ziet beetje de ribbertjes maar dat heeft ze altijd wel gehad terwijl ze toch best wel goed eet. Hoe toevallig zoveel mensen die john heten maar ja ik heb nu avond papje en pyama papje doe ik mee afwisselen. en ja ze vind het lekker. moet natuurlijk niet zo blijven dat ze pap eet voor ze gaat slapen maar voor nu is het wel even goed. Binna ik heb stiekem vorige keer die sites al in me favorieten gezet noura had volgens mij ook een site toen neer gezet een link daarvan en deze had jij volgens mij toen neergezet maar superrrrrrrrrrrrr sites gewoon ! had ik nu maar de spullen al in huis dan ging ik nu bakken in me kleine combi magnetronnetje hahahha HAHAHA er zijn dus meer mensen die bij de ikea altijd iets mee nemen dat ze eigenlijk niet van plan waren te kopen. Is gewoon zo erg he zo'n winkel je ziet altijd wel iets wat je kan gebruiken. Daarom als ik daar heen ga dan neem ik een vast bedrag in me portomonee mee en me bankpas laat ik lekker thuis zo kan ik niet meer als dat bedrag uitgeven ( is meestal maar 10 euro )
ik snap er niks van zo zit ze rechtop in de box te brabbelen en met de knuffels te spelen en nu leg ze op der zij te slapen en het boxkleed onder te kwijlen.
Zo, de kindjes liggen weer in bed. Het was super gegaan bij de oppas, gelukkig maar! @ Denicepino, ik weet ook dat het echt niet leuk was en dat het heel erg zeer deed. maar ik zou het zo weer doen. Ik heb een keizersnee gehad en een gewone bevalling, nou doet u mij die gewone maar ondanks alle pijn en dat het zooo lang duurde. wat was het allemaal bijzonder! Het zou me niks verbazen als mijn rug ook scheef is. ik heb scheve knieën, een scheef bekken dus een scheve rug kan er ook nog wel bij..... Vroeger op de middelbare school is al wel eens een kleine scheefstand bij mijn rug geconstateerd, maar dat was niet zo erg en ik hoefde er ook niks aan te doen. Jemig, wat een ondernemend meisje die Emy! Silke ligt nog steeds waar ze ligt hoor! Liever lui dan moe, hahaha! @ Chantal, kom je toch gewoon lekker vanavond meekletsen! @ Queenbee, het was ook heftig, maar ik weet idd echt niet meer hoeveel pijn het deed! Zou het nergens mee kunnen vergelijken! @ Linka, nou en toch ben je populair, je moet het ermee doen! @ Binna, wat grappig van de vriendin van je broertje! mooie cijfers. Silke is echt veel zwaarder nu dan jouw meisje! Ze gingen altijd mooi gelijk op! Jee, ik heb gewonnen met die biskwietjes. Wat heb ik gewonnen? Een rol biskwietjes? @ lauwie, ach nee toch! wat erg voor je! sterkte meisje!
setteke soms dan is ze zo druk geweest de hele tijd in de loopstoel box of op de grond op een kleed dat als ik haar eten wilgeven bv. groentehapje dat ze opeens wopahh voorover met der hoofd op het tafeltje van de kinderstoel val en soms dan kan ik nog net der hoofdeen beetje zachter opvangen en dan vliegen ook echt de lepel en de groentehap door de lucht heen. en dan schrikt ze daardoor wakker en dan denkt ze ok kom maar op met die groenten hap daarna leg ik haar in bed en slaapt ze ook meteeen.
setteke kan je misschien nog een bordje erbij schuiven aan tafel hier word het fijne mie met roerbakgroenten en kipfilet er doorheen. ook lekker maar dat van jou klinkt nog lekkerder jammie
Vanavond eten wij brocolli Ja he, veel john, het was echt lachen vooral op verjaardagen. En ik vind raar dat CB zo zegt, je moet gewoon doen wat jij prettig bijvoelt hoor!