marleen hihi dat had ik met de wasmachine vorig jAar was tie net nieuw hihi.. had k vergete kraan open te draaien nadat ze hadden aangesloten
NOU JAHHHHH chantico cb door de bocht. als jij dat andere wil geve wat mengt met bv moet je dat doen hoor!
hoi meiden, dit heb ik een beetje letterlijk genomen! ik ben echt zwaar beroerd, koorts en ik kan niks binnen houden... maar milan is gelukkig zo goed als beter, hij heeft vandaag goed gedronken! hij heeft me aangestoken natuurlijk, maar ik hoop voor hem dat hij zich niet zo beroerd heeft gevoeld als ik nu. ik kwam alleen even laten weten dat ik weer mee kom kletsen als ik weer beter ben, dus heb verder ook niet bijgelezen, geen puf voor! ik duik mn bedje weer in. liefs rebbel
dan heb ik gewoon een simpele botercreme, met vulling van een laagje jam met banketbakkersroom gerekend, eventueel nog vruchtjes erop chantico ik zou er een klacht over indienen, dit mogen ze niet eens zo adviseren, belachelijk zeg kelly jammer dat je weggaat, mischien kom je af en toe even vertellen hoe het met jullie gaat marleen wat een boevie is thomas maar gelukkig was het maar de waterkraan rebbel blij wat van je te horen, en fijn dat het met milan beter gaat. jammer dat je nu zefl ziek bent beterschap
Esprit <----> Linka76 Setteke <----> Alieke Binna <----> Linka76 Miranda <----> Austin & Linka76 Mik <----> Daisy1975 Judith <-----> Duster2000 en Denicepino Anders moet je maar ff pb sturen als je buddy hebt en wie je wilt enz ;0
maar ook dan nog is het heeeeeeeeeeeeeeel erg lekker hihi en ja zelf gemaakt vind ik altijd lekkerder dan uit de winkel. nou meiden ik ga hier koken en dan eten . fijne avond nog he !
Chantico: Wat een raar advies op het CB ! Kelly: Wat jammer! Kom je af en toe nog eens een kijkje nemen? Marleen: verhaal vaatwasser---> Rebbel: Beterschap! Linka: Nu heb je mij en Philly van de lijst afgehaald!
Esprit <----> Linka76 Setteke <----> Alieke Binna <----> Linka76 Miranda <----> Austin & Linka76 Mik <----> Daisy1975 Judith <-----> Duster2000 en Denicepino Puck2008 <----> Philly Anders moet je maar ff pb sturen als je buddy hebt en wie je wilt enz @ Puck, neem mij niet kwalijk, heb verkeerde gepakt, zal voortaan in word zetten anders moet ik zoeken
wat een belachelijk verhaal van het cb, chantico! las bij voeding/ borstvoeding een heel topic met mensen die een dergelijk advies van het cb kregen. lijkt meer kv-maffia en dan bv-maffia! als ze nou eens gewoon naar moeders zouden luisteren wat die voor voeding willen geven en daar advies over geven sjorsje, al nieuws over je moeders operatie? silke, gefeliciteerd met je halve verjaardag! linka, mijn kat is nu 10 jaar. zou nog wel even mee moeten kunnen dus. dit is mijn schatje: ben verdrietig en moe van de emotie. ben nu thuis 'aan het werk'
Aaah sterkte met het poessie Ik heb er 5 Lekker bekkie heeft ie hoor , mijn kat heeft ook zo'n vlekkie op zijn neus