Nou die kleine meid van mij houdt niet van zalm, groenten en aardappeltjes... Mama ook niet hoor, brr, wat stinkt dat! Ik heb mijn mannetje gevraagd om maar iets normalers mee te nemen, dit is niet te eten! Geen wonder dat ze het niet moet! @ rebbel, beterschap! @ Chantico, jeetje, wat een schandalig advies op het cb. Ik zou ook zeker overwegen een klacht in te dienen! @ Kelly, jammer dat je weggaat! @ Marleen, ik dacht al, waar is ze toch? In gevecht met de vaatwasser dus! @ lauwie, aah wat een scheetje! wat een mooi neusje! Ik heb 2 katten, een "gewone" europese korthaar en een Heilige Birmaan. @ Puck, wat eet Olivier vanavond? Straks eten en dan om 19.15 uur cb. Ben benieuw hoe hard ze nu weer gegroeid is!
Oke ik was net wel even in shock. ik ging even kijken hoeveel cm het kindje van me nichtje is. die is 1 jaar ouder als silver. en die is gewoon 79 cm dus gewoon 10 cm groter en een jaar ouders. en met een kindje die 8 mnd is scheeld het 1 cm tussen haar en silver pfff lange dame wordt het
@ Binna: Dat ken ik . Ik was vorige week op een verjaardag en daar was een mannetje wat ruim een jaar jonger is dan Thomas en die was 3 cm korter en een kg zwaarder! Als ik Jasper met iemand vergelijk steekt hij er ook met kop en schouders bovenuit . Ik moet de 23e ofzo pas weer, maar ben benieuwd hoe groot en zwaar hij nu is... Wij hebben ook 2 katten, Fred en Oscar en ze zijn bijna evenoud als Thomas. Ze worden regelmatig aan hun staart opgetilt Fred doet niks en kijkt dan alleen maar suf, maar Oscar zet tegenwoordig zijn nagels maar in Thomas. Elke ochtend zit Oscar als ik uit bed kom bij Thomas voor zijn slaapkamerdeur en Fred zit bij Jasper. Typisch he?! Oh, Thomas zegt dat ik achter de computer vandaan moet, maar wil zelf nog wat zeggen: gggg rkkjfjfjdb kkjkjejehgqqkekejuywjwklrkjewkjsahassnbvmngn bnfhhga.,kljkjhjhfrgfj,,mncxxz
Ik heb dus 2 katers Beau en Bilbo, Beau is al bijna 9 jaar en Bilbo is dan bijna 8 jaar en Bilbo is weg van kindjes maar kan ook onzeker zijn en Beau is gezelschapsdier. Heerlijk hoor Binna, begrijp ik dat je even in schok was, bij Myrna was in iedere geval ook, vele dachten dat Myrna veel ouder was toen ze 4 jaar was......
@petra: ik heb een leasepaard en rij recreatief, was de bedoeling om te trainen voor wedstrijden maar zwangerschap kwam er tussen en het is een wat lastig paard om te trainen. soms gaat het goed, soms niet en soms begin je weer opnieuw zeg maar, dus heb mijn handen vol aan meneer. het is een vos van 1.65. ik ga minimaal 2 keer per week en vind het heerlijk, mijn vriend is dan lekker met de kleine bezig. het is best veel in de week maar heb dat gewoon echt nodig anders word ik lui haha. toen ik zwanger was heb ik tot 25 weken gereden en tot 37 weken de verzorging gedaan inc longeren. ze vonden het op stal prachtig hadden ze nog nooit eerder gezien. @linka: ik was buddy van Naat oh lees net dat ze het wil blijven, nou ik dan natuurlijk ook @mik: weer zo'n mooi taartje, leuk hoor @naat: arm kind, beterschap hoop dat je snel weet hoe en wat @puck: ook een leasepaardje nemen, erg leuk. niet te veel de lasten maar wel de lusten (hmm beetje vreemde woordkeuze haha) @noura/mik nou word ik ook nieuwsgierig, hoe heet die site van die taartjes? @marleen: haha leuk zo'n kind, nog steeds streken dus haha @
onze poezenkids: sasha 3 jaar donna 2 jaar angel 1 jaar we hadden daarvoor gypsie en gizmo! maar die zijn helaas niet meer
hallo, Ik ben er ook weer even nog steeds internet problemen (hij gooit 'm er om de haverklap uit ), dus ik les en schrijf maar beperkt mee. liefs van ons en tot gauw weer! philly
Setteke: Olivier heeft vanavond worteltjes, aardappeltjes en kalfsvlees gegeten van Friso. Deze potjes vindt hij wat lekkerder dan Olvarit omdat hij meer moet kauwen. Gisteren had hij visrisotto van Olvarit, zeg maar tegen je man dat hij die ook niet moet halen! ale: Net kattenvoer! Binna: wij hebben dat ook met ons mannetje. Gisteren op een verjaardag was een kindje een half jaar ouder....Olivier is groter en weegt meer! Jenny: Je leasepaardje klinkt leuk! De lasten heb ik sowieso, ik heb nog een Shetlander die niet bij huis staat en waar ik dus elke dag naar toe ga. Maar hij is nu natuurlijk erg sober in de verzorging. Ik zou er dus ook wel een wat sober paard bij willen. Ik heb altijd "luxe" pony's/paarden gehad, die stonden bij mijn vader en dat was elke dag stal uitmesten. Nu heeft Tommy, mijn Shet, een inloopstal, dat scheelt een hoop tijd! Maar financieel hebben we nu andere prioriteiten dus hopelijk over een tijdje... Ik mis het namelijk wel heel erg! Ik kan me voorstellen dat je er flink van geniet! Pff Olivier is stil. Ik heb hem om 19.15 uur naar bed gebracht, hij was erg moe maar hij heeft alleen maar liggen huilen Dat doet hij echt nooit! Nog 2 keer bij hem geweest, liedje gezongen, speen gegeven etc. Hij hield niet op. Nu slaapt hij! Ik ga even bij hem kijken of hij nog onder zijn dekentje ligt... Fijne avond!
O ja onze katten heten Bommel (bijna 3 jaar) en Paddington (bijna 5 jaar) en de honden heten Puck en Beer, het konijn Wobbe, de kippen mevrouw Tok, mevrouw Jansen en mevrouw De Bruin, de schildpad Suki en de pony Tommy. Helaas zijn er van onze vijvervissen nog maar 2 over na de vorst...
@puck: heb altijd gezegd: zolang ik een paard niet aan huis kan hebben dan neem ik geen eigen. heb een leuk grasveldje, maar meer voor geit haha dus dan maar leasen. want elke dag ergens naartoe moeten om te verzorgen dat trek ik echt niet en ze vragen woekerprijzen voor all inclusief en dan kan je ervna elke 2 maanden op vakantie dus laat maar. moet wel leuk blijven hè katten: ik krijg er jeuk van BBRR ben geen liefhebber bedoel ik dan. sorry hihi
oja heb dus 2 honden. Dèvan en Dény. leuk hè die streepjes ben gek op het gebruiken van `en ' en Y alles wat leeft krijgt er wel iets van
Wij hadden in ons vorige huis. twee vissen ho en mo. en zouden op zich een kat willen. maar we gaan vaak weg en dat vindt ik dan wel zielig voor de kat. me ouders hebben er wel een een schatje.
Dat vind ik eigenlijk ook hoor! Bij mij is het zo gegroeid. Ik heb het geluk gehad dat mijn vader de ruimte had en ze ook voerde. Ik ging er 1 x per dag heen om te verzorgen en te rijden. Ik kan nu gelukkig een weiland huren voor bijna niets, dus dat scheelt enorm! Mijn zusje betaalt wel veel meer per maand voor haar paard!
@Marleen; Haha geweldig! De kraan dichtgedraaid! Had een stunt van Jamie kunnen zijn, wij hebben bij de wasmachine ook zo'n kraantje.. tot nu toe heeft hij er nog niet aangezeten... @Miranda; Idd mooie cijfertjes weer hoor! @Setteke; Lekker gegeten? Kon je de M&M's nog weerstaan? @Binna; Haha, dacht al dat het een (blond) typefoutje was. Anders was Silver wel extreem lang! En je vissen, Ho en Mo, haha! Hoe verzin je het? @Chantico; Lekker zo'n CB, dan maar geen BV geven? Ongelooflijk! @Kelly; Jammer dat je afscheid neemt. Ik hou het zelf ook niet altijd bij hoor, ben ook niet elke dag hier te vinden, alleen als ik ff tijd heb. In elk geval succes met je nieuwe baan, en geniet van je meisje! En wie weet tot later! @Denice; Haha, 22, 2, 2, 2! @Rebbel; Beterschap dan maar meis! Dus nu wisselen Milan en jij elkaar af! Rustig aan! @Linka; Even voor die buddylijst, heb je mij en Delilah bewust er uit gehaald of per ongeluk een oude gequote? Geeft niet hoor! @Lauwie; Wat een leuke kat! Veel sterkte ermee! Heb zelf ook 3, 2 zwartwitte en 1 grijze, zo'n Whiskaskatje zeg maar. Lief! @Philly; Hoihoi! Vervelend dat internet er steeds uitknalt he? Kan ik ook niet over! @Puck; Jij ook een fijne avond! Britt valt ook vaak in slaap met de speen, maar dan plopt hij er vanzelf uit als ze helemaal in dromenland is, hihi! @Daisy; *zwaaizwaai*! @Noura; GTST is weer voorbij! === De kids liggen te knorren.. Britt moet tegen 9u straks de laatste fles, en Jamie heb ik nadat we net hebben gedouchet om kwart over 7 in bed gelegd en voorgelezen, maar tijdens het voorlezen viel hij in slaap, haha! Hij was een beetje moe... en dan nog zeggen dat hij niet hoeft te slapen.. Hubby is voor zijn werk weer foetsie, morgenavond komt hij alweer thuis, dus valt deze keer wel mee. Heb trouwens zaterdag een supermooi kadootje van hem gekregen, een hele mooie ketting met bijbehorende armband. Zal ff een fotootje plaatsen.... Komt-ie; Zo, GTST is inmiddels afgelopen, nog ff een bakkie doen en nog ff op hyves neuzen. @Allemaal; Iedereen een hele fijne avond gewenst! Dikke knuff van mij! Xx
Heey meiden! @esprit & Duster: Gecondoleert @ Lauwie: he bah ik had zo gehoopt dat het niet kwaadaardig zou zijn @mik: wat een super taarten! en hele mooie foto's van je kleine meid! @setteke: wij hebben broodje kebab gegeten @binna: silver groeit goed he @kelly: jammer dat je niet meer komt.. @rebbel: beterschap! @daisy: Zwaai zwaai @Queenbee: Bofkont zo dat was de reageer poging ---------------------------------------------------------- ff ego dan nog maar.. Het is hier een ramp savonds! djayden wilt sinds het weekendje weg niet meer savonds slapen.. en als we het eindelijk voor elkaar hebben na twee uur met hem lopen vechten om hem in slaap te krijgen! word hij snacht weer wakker We snappen er echt helemaal niks van.. het lijkt alsof hij zijn kamertje eng vindt :S Voor de rest begin ik ongi te worden Oh jah en over buddy's.. ik heb dus geen buddy Groetjes