Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, we zijn weer terug van het cb, jeetje, het liep uit! :confused: Onze afspraak was om 19.15 uur en we waren pas tegen 19.50 uur aan de beurt! De kinderen hebben zich wonderbaarlijk goed gedragen!

Met Silke alles prima, gewoon blijven proberen met potjes enzo. Ze vond dat we er heel happy en rustig bij zaten en kon wel zien dat we geen zorgen hadden om de kinderen. Ze vond Tymen ook zo voorbeeldig! Die ging heel lief zitten spelen.

De cijfertjes: 8925 gram en 70 cm.

Nu liggen de kids weer in bed en is hubbie om een kinderstoel voor Silke. Via mp in een dorpje iets verderop.

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Schatje, ik ben buddy met Alieke maar wil jouw buddy ook nog wel worden hoor!

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh ja, over onze poezenbeesten. Tiger is inmiddels bijna 10 jaar. Erg ziekelijke kat die aan speciaal voer zit. Hij had een broertje Monty, maar die is tijdens mijn zwangerschap van Tymen overleden. Toen hebben we onze Shiva (ook wel Diva genoemd) gekocht. Sinds dat Silke er is hebben we twee konijnen, kadootje van Silke voor Tymen. Zij heten Foekje en Loltsje.

Verder geen beesten hier!

4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik sms wel met juud.. dus misschien kan juud mijn buddy zijn?

Ik heb trouwens twee katten! spike en milou heten ze!zijn broer en zus

5. schatje1

@setteke: dat mag ook maakt mij niet uit :)

6. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Goedenavond.

Over huisdieren, ik heb 2 honden. Jimmy (5) en Luna (4).

Over paarden: Ik heb een D pony Mirakel (Miertje) van 17. Helaas heeft ze spat en kissing spines en daardoor dus niet meer te berijden. Ze staat nu sinds mijn zwangerschap in een rusthuis, maar wil eigenlijk nog steeds op zoek naar een leuk plekje voor haar, bijv. een kinderboerderij, zodat ze mij wat minder geld kost. Ik betaal nu voor alles inclusief, dus ook hoefsmid, enten, wormenkuren € 155 per maand. Puck niks voor jou? :oops: :rolleyes: ;)

Puck: Bedankt, ik vind het ook een super mooie naam :idea: .

Denice: Ik smeer haar in met Luuf, gebruik neusspray, haar ledikant ligt iets omhoog en er ligt een halve ui op haar kamer, maar niks lijkt te helpen. Een weekje vind ik tot daar aan toe, maar ze is nu al anderhalve week aan het kwakkelen.

Jenny: Ik ben dus gestopt met rijden, maar mis het soms best nog wel eens. Helaas heb ik er geen tijd voor, ook doordat Jarno 's avonds werkt.

Mik: Wat een super mooie taart.

Esprit: Gecondoleerd.

Ik heb op internet zitten kijken en dan heeft Sophie toch aardig wat symptonen van het RS Virus. Hopelijk valt het mee, we gaan vrijdag namelijk naar Oostenrijk, naar mijn schoonzusje en haar zoontje en hoop toch wel dat ik Sophie gewoon mee kan nemen.
    Zo zielig ze zaagt helemaal als ze ademt. Maar hopelijk valt het allemaal mee.

Ik zelf ben helaas ook weer snotverkouden. Heb net al gestoomd en ga zo lekker mijn bedje opzoeken.

Oh ja, mijn kleine neefje (die uit Oostenrijk) is nog geen week oud en heeft al een spreidbroekje, arm mannetje. In Oostenrijk worden de heupjes standaard na de geboorte bekeken met een echo.

Fijne avond allemaal! Kom morgen wel even vertellen hoe het bij de dokter was.

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Esprit <----> Linka76
    Setteke <----> Alieke
    Binna <----> Linka76
    Miranda <----> Austin & Linka76
    Mik <----> Daisy1975
    Judith <-----> Duster2000 en Denicepino
    Puck2008 <----> Philly
    Queenbee <----> Delilah
    Jenny <----> Naat
    Schatje <----> Setteke

Anders moet je maar ff pb sturen als je buddy hebt en wie je wilt enz ;)

8. Ok, dit wordt een lange denk ik, ga alles van vandaag ff terug lezen....
    Vond het eerst moeillijk om te onthouden wie wat allemaal zei, maar toen las ik dat iemand gewoon 2 schermen open heeft, 1 om te lezen en 1 om te reageren... Uhm, Duh! Ik ben niet blond maar.... Diegene die die uitspraak heeft uigevonden, was wel erg bekrompen, brunettes kunnen er blijkbaar ook wat van! Like me... :oops:

Hoe is ie meiden?

@binnabinna; oh ik wil ook zo graag babyzwemmen maar nog niet aan toe gekomen...! doe je dat in een groep?

@mik, echt geweldige taart. ben je hier zo mee begonnen of ben je bakker?
    En wat n geweldige haartjs die meid van jou!

@chantico; tygo eet al verschillende dingen ook brood, maar ik hen een keer gelezen dacht ik dat je niet te vroeg met vis, vlees en pasta moet beginnen, dit heeft te maken met stoffen n bacteriën die er in zitten, net zoals honing, waar z niet tegen kunnen. t mag sowieso vanaf 8 mnd. maar elk kind s natuurlijk anders....

@duster; meid sterkte

@ denice, je bent nog aardig actief voor een zieke! Nog even een bad om 7 uur, brief schrijven, schoonmaken... :confused:
    Ziek lekker uit....!

@ Setteke, gefeliciteerd met Silke!

@ denice, waarom brood met leverpastei of smeerkaas... Is dat ook iets wat ze aanraden....? BLeh, ik geef Emy groot gelijk... Waarom geen pindakaas ofzo? Ik ben op brood ook een zoetekauw, misschien heeft Emy dat ook wel...? Misschien trekt dat in het begin iets meer en kun je later varieren... Tygo krijg nu korstjes en propt zn hele mond vol, hij vind het heerlijk....

@queenbee; hahaha, dat was een verrassing toen je een meisje in je armen kreeg dan he? :D
    Inderdaad oefenavond ja... Dit is normaal mijn tv avond, lekker net 5 erop... Soms op tijd in bed, lekker tv kijken... De Ikea hebben we vanmiddag niet meer gered....!
    Ik was helemaal klaar aangekleed, Tygo ook.... En ik was brak! Ik kon toch niet echt wat kopen, want ja ook ik neem vaak wat mee van de Ikea, ik dacht ik blijf lekker thuis op de bank met de man en Mr. T (tygo) en we zaten gezellie tv te kijken met zn drieën...

@binnabinna; Tygo was in januari 68cm en 7,5 kilo, inmiddels zijn we wat weekjes verder... Ik denk dat hij en Silver aardig op gaan... Maar ik lees meer dames met grote kindjes hier, zal wel aan de maand liggen :D

@lauwie; vervelend van kat. Meid, sterkte!

@denice; Wat geef je Emy als laatst savonds dan? Tygo krijgt ook pap (nutrilon + nutrix)

@chantico; met bv kan ik je geen advies in geven, ik geef geen bv, maar ik ben het ook met anderen eens. Je moet doen waar jij goed in voelt. Ze hebben misschien wel veel kennis, maar hun advies bestaat gedeeltelijk ook uit hun eigen mening. Ik heb een keer over Tygo's voeding 3 verschillende mensen gesproken op een dag (werd steeds teruggebeld) en kreeg 3 verschillende adviezen, nou lekker dan, zit je met je eerste kind en je handen in het haar...
    Doe wat jij denkt dat goed is...

@Marleen... Die thomas, whahahaha! Oh oh oh.... Wat een verhaal.... Hihihihi!

@Rebbel, beterschap!

@setteke, hoe was het bij het CB? Tygo heeft van de week bruine bonen met appeltjes uit een potje gehad, ik dacht, hmmm... :rolleyes: Maar hij smikkelde, dat wil je niet weten!

@schatje; oh wat een stress, arm ding... Niet willen slapen. Tijdelijk probleem of heeft hij dit vaker? Is het misschien een idee om op de overloop een lamp aan te houden, zodat hij wat kan zien?

Ik heb by the way ook geen buddy, maar als ik dat zo lees wat dat toen iedereen zwanger was, nietwaar...? En ikke lekkuh nie mee swanguh! En dat wordt ik voorlopig ook niet :confused: Al mis ik het zwanger zijn wel, die kleine voelen in mn buik, wat een wildebras was het toch, toen al!

En geen dieren in ons bezit... We willen wel graag een puppy, maar ja... Ik werk ook nog 3 dgn, dus wat moet ik er dan mee...

Nou ben benieuwd of er nog iemand online is?

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @schatje: oh wat balen dan hij zo slecht inslaapt, ik leg mylan neer en hoor hem niet meer. leef met je mee

@naat: oh dat bedoel ik dus, als ze wat mankeren dan zit je ermee en als je hem/haar aan huis zo hebben dan kan hij lekker blijven bij. hoop dat je een leuke kinderboerderij kan vinden
    oja en leg een halve ui naast je bed, het stinkt wel maar je slaapt er veel beter van

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Sorry queenbee, ik heb idd perongeluk overheen door elkaar gedaan..... nu goed in orde hoop ik, hihi!

11. @ naat; wat is een spreidbroekje?
    Ik hoop dat het mee valt met het zieke meisje... Tygo heeft onlangs ook het RS virus gehad, hij is er anderhalve week ruim, zoet mee geweest... Heel sneu...

12. schatje1

@jenny: dat was hier ook al drie weken maar nu in ene keer is het k**** :( snap er niks van..

@setteke: Moeten ff elkaar nummer geven ;)

13. Nou nou, wat een avond.... Tygo is 2 keer huilend wakker geworden, maar niet zijn bekend huil, maar echt een hele hele zielige... Anders dan anders... Geen idee wat er aan de hand is....
    Heb wel gevoeld naar tandjes, maar ik voel het echt niet hoor....

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Schatje, je hebt pb! ;) Wat raar dat Djayden nu zo overstuur is. Rond deze leeftijd krijgen ze wel last van eenkennigheid, dus misschien is het dat? Helpt het niet als je in de buurt omrommelt?

@ Chantalchannie, alles was ok op het cb. Volgens mij heb ik een heel makkelijk cb als ik de verhalen van sommige andere mama's lees...

@ naat, he jakkie, toch geen RS! Jullie moeten natuurlijk wel naar oostenrijk. Aaaah, wat zielig voor het kleine mannetje, nu al een spreidbroek! gelukkig zal hij er zelf nog niet veel last van hebben!

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Marleen, knuffel voor jou, sterkte met alles. Sorry dat ik een verhaal schreef wat je irriteerde ;)

Denice, heb je nog een beetje kunnen uitzieken met alle toestanden met woningbouw en slotenmaker vandaag?

Rebbel, beterschap! Gelukkig is je mannetje weer aan het opknappen.

Luisteren? Dat zit niet in hun functieomschrijving denk ik...

Wie was dat ook alweer die een soort spalkjes voor de oortjes van haar kindje had gehaald? QueenBee? Was benieuwd hoe het daarmee ging.

16. schatje1

@Setteke: nee helpt ook niet.. ik heb net zeker een uur bij hem gezeten naast zijn bedje.. hij raakt gewoon helemaal overstuur.. net maar een extra fles gegeven en tot nu toe is hij stil..

je word er zelf echt gek van.. je weet namelijk niet waar die last van heeft en dat vind ik zo zielig :(

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Helemaal toppie! ;) :thumup:

@Chantico; Dat was ik idd. Gaat goed met haar spalkjes, alleen moeten we de pleisters wel vaak vervangen. Vandaag haar ene oortje zelfs 2 keer. Ach, ze zit er wel eens aan te pulken, en ook al zitten ze goed vast, nog rukt ze het soms los. Of schuift het steeds wat losser omdat ze zo lekker beweeglijk is.. We hebben vorige week de spalkjes er even uit gehaald om alles te vervangen en hebben toen een foto gemaakt, nou echt hoor, na dikke 2 weken zie je al verschil! Zal wel ff wat foto's plaatsen van vooraf en hoe het er vorige week al uitzag. Monumentje... ;)

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oke, dit was de dag dat we ze gingen plaatsen, de 'voor'-foto dus. Ze zit hier niet op haar charmants, maar zo zie je haar oren wel het best...;

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    En dit was vorige week toen we de spalkjes er even uit hadden gehaald om even alles goed schoon te maken...;

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wow Queenbee, dat zie je echt duidelijk!

Deel Deze Pagina