@queenbee; ga ik ff doen, ff kieke @ duster; aha... soort van hagedissen... En ook een slang... Ze zien er wel leuk uit! eten ze ook muisen ofzo..?
@ChantalChannie; Onze slang eet dode muizen en onze baardagamen eten levende sprinkhanen en af en toe levende babymuisjes (maar dat vind ik erg zielig)
@All; Bedankt voor jullie lieve woorden. Ga nu lekker slapen, want het is 'n vermoeiende dag geweest. Slaap Lekker! X
Wat een grappige diertjes! Heb eens in Mexico een leguaan op mijn arm gehad, lijkt hier wel wat op.. Alleen was die leguaan een beeeetje groter.... brrr..
chantalchannie, respect nog voor je reageeractie vanavond! queenbee, ottilie ligt ook vaak met haar oor dubbel. volgens mijn vriend valt het wel mee. haar ene oor is iets erger dan de ander. kan het trouwens nog wel met bijna 6 maanden? hier een recente foto, waarop je haar oren allebei kan zien (let niet op de ontstoken ogen): links is wel plat, maar haar rechteroor staat een klein beetje van haar hoofd. duster, thanx van knor!
@Lauwie; Als ik het zo zie valt het ook wel mee. Maar dat moet je toch zelf beoordelen natuurlijk. Je kunt de oortjes zelfs nog spalken als ze al 2 tot 3 jaar zijn, alleen moeten de spalkjes dan wel langer inblijven. Hoe jonger je spalkt, hoe korter de spalkjes moeten blijven zitten. Hier het linkje van het UVC Utrecht met info over spalken; http://www.uvcutrecht.nl/flaporen-baby-oor-spalken.php @Chantal; Trusten!
wat knap zeg met die spalkjes, heb vroeger zelf een oorcorrectie gehad. maar dit is veel makkelijker als ze zo klein zijn. en wat een resultaat al goh die hagedissen, de man van mijn vriendin had zo`n heel groot terarium in de woonkamer, en als ze op vakantie waren moesten we op ze passen en hassan mocht ze voeren. maar die waren heel groot, zo groot als je arm. en hij moest dan zo`n handschoen aan. moetje nagaan dat h niets met huisdieren heeft. hahaha en dat dan 7 weken lang ga denk ik maar eens slapen. slaap lekker
mooie bos met haar hoor, heb nu zelf na 3 kids met heel veel haar, eentje met weinig haar. is wel wennen hihi
Mooi hoor Queenbee, slim uitgebracht! Lauwie, dat heeft Jeslyn ook netals Ottillie! Noura, mijn vader ook oorcorretie, toevallig, daarom vond ik vreemd dat Jeslyn en myrna rare oortjes heeft, maar dat hebben ze van mijn vader ! Hahaha! Noura, ik en Myrna hebben veel haren, Jeslyn niet.......... dat vind ik heel grappig, Jeroen heeft op zich best wel dik haar maar niet vanaf de geboorte, dus dan heeft ze idd logisch van dr vader. Chantico, flauw he van CB, jammer dat je zo moest horen...... flauw!
Goeiemorgen, Wat hebben jullie weer lekker gekletst! @ Chantico: Ik vond het gewoon zo'n domme reactie van het cb dat ik me er aan irriteerde. Zoiets zeg je toch niet?! @ Chantal: Jasper krijgt al een aantal weken 3 flessen en sinds 1,5 week 6 mnd potjes. Alleen nu lijkt hij geen behoefte meer te hebben aan zijn laatste fles, dus ik moet weer even iets verzinnen. Twee flessen lijkt me nog wel erg vroeg. Hij krijgt nu rond 8u een fles, rond 10u fruit, rond half 1 een fles, tussendoor sap en een halve liga (als er al wat naar binnen gaat), rond 16u groente + danoontje en rond 19/9.30u zijn laatste fles met nutrix, maar daar moet ik m nu dus tegenwoordig voor wakker maken en dan ligt hij echt heel diep in slaap. Nu ga ik als de nutrix op is pap gebruiken en dat wil ik 's morgens gaan geven, dus misschien dat hij wel weer in een ander ritme komt. We zien wel. Onze lachebek heeft gisteren worteltjes op en die snavel bleef maar opengaan. Nu was dit een 6 mnd potje dus dat scheelt ook wel. Hoe ouder ze worden hoe meer smaak eraan komt te zitten. Ik heb trouwens ook die visrisotto gehaald Thomas vond het heerlijk en die katten waren niet bij m weg te slaan, wat een stink spul bah! Hier hebben ze beide de voorkeur voor potjes van het Kruidvat. Friso krijg ik er bijna niet in, vooral fruit niet. Olvarit gaat er ook goed in. Nou ik ga eens kijken of ze al wakker aan het worden zijn. Jeroen is voor 7e al weggegaan dus het is nu wel erg stil in huis! Oja, ik heb ook geen buddy...
Zo wat is hier weer veel gekletst! haha @: QueenBee: Wat een verschil! Goeie oplossing hoor! Sven wer om kwart voor 6 al wakker! Hij zat helemaal onder de poep, zo'n spuitluier had hij! Had ik al gezged dat zijn eerste tandje er nu echt door is? Hij wil hem niet echt laten zien, hij zit onder voorin. Hij doet elke keer zijn tong uit als ik wil kijken! haha Wel scherp hoor zo'n tandje! Nou omdat ik er zo vroeg uit was vanochtend heb ik maar even foto's gemaakt van de sneeuw! Straks gaan we naar de Makro, hopen dat het niet al te glad is! Fijne dag iedereen!
@ Bobam: Sneeuwt het bij jullie? Wij mogen het met regenachtig weer doen BAH! @ Linka: Meis het maakt mij niet uit hoor wie m'n buddy wordt! Volgens mij kunnen we jou net zo goed onze mega buddy maken ! Grapje hoor, ik vind het helemaal goed!
hoi allemaal, Hier alles oke, is echt gek want alles gaat zo lekker dat ik elke keer weinig te melden heb. Wil nog wel tegen Lauwie zeggen dat ik Ottilie echt een plaatje vind om te zien. en vergeet elke keer tegen Miranda te zeggen dat ik Laureen elke keer uitsprak als Laurien en pas op de meeting hoorde dat het LaurEEn is. tot straks nog
nou meiden hier ben ik weer even nog steeds ziekjes. Ik kan echter niet stil zitten moet nog afwassen en stofzuigen :S emy leg nu te slapen naast me op de bank. misschien dat ik van de week toch even nog een afspraak maak voor tussentijd te wegen nog een keer want ze eet niet voldoende volgens mij... :S gisteravond heeft ze niks op zat ze heftig te schudden met haar hoofd. was zo ik sluit hier af op forumzodat ik haar eten kan geven, Heb ik meteen eten gemaak ( haar lievelings hapje bruine boontjes aardappeltje en appeltje) ben ik klaar daar mee wil ik dat geven schud ze keihard met haar hoofd. heb ik met moeite 4 hapjes naar binnen gekregen gaat ze huilen en jengelen van ik wil niet eten ik denk ja dan niet he ik kreeg niks naar binnen echt gewoon helemaal niks. Vervolgens valt ze in slaap moet ik haar om 8 uur wakker maken voor de laatste keer eten heb ik een papje gemaakt Maar nee hoor keihard nee schudden met haar hoofd kreeg 2 naar binnen ik denk je moet toch wat drinken bvgeprobeert maar nee hoor ook dat niet ik denk dan beetje thee ook dat wilde ze niet. Niet in een beker van mij niet in een flesje niet in een tuitbeker als ze zelf wil vasthouden helemaal niks. Ik denk vanmorgen kolf ik beetje af doe ik dat in een flesje heeft er maar 90 op en vervolgens valt ze in slaap dus die leg nu nog hier. Half 7 had ik dat geprobeert en leg nu nog te pitten. ik snap er niks meer van.