Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Setteke, is wel fijn dat Hilbrand wel weer kan slapen, ik niet eigenlijk...... word gelijk wakker :rolleyes: ! Moet altijd vechten om in slaap te komen

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hm ... ja heel stom kinderwagen in de auto. we hadden zoveel om mee te nemen zaterdag dat dat ding nog steeds in de auto leg.

3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    linka ik weet dat marleen gewoon stiekem achter de computer blijft zitten zelfs als ik nu besluit naar de dokter te gaan. :p

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ach kan gebeuren ;)

Waarom dokter eigenlijk sorry? :oops: !

5. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Denice: Als jullie blijven schrijven dan ga ik natuurlijk nooit weg... :) En ik moest even het nr van m'n buddy opslaan in mijn tel :D

@ Giulia: Heb jij soms stiekem contact met Jasper gehad? Jasper wil namelijk ook niet slapen. Moeten we jullie nu al in de gaten houden ?! :)lol:).

Oke nu ga ik dus echt weg he.... Jasper maar fruit geven en even naar het KV, dat huishouden heb ik echt nog even geen zin in... BLEH!

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ja ik moet eigenlijk naar de dokter. ik slaap slecht heb last van me bekken, terwijl ik altijd me oefeningen doet in de ochtend middag en avond voor het slapen gaan. en het helpt niet nou heb ik dus ook nog last van me arm en hand. steken en kramp erin :S

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    marleen mag wel eens een dagje niet schoongemaakt worden ( * proest * moet ik zeggen :p)

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Duster, gecondoleerd met je peetoom.

@Chantico, Lianna lustte vanaf de 3,5 maand alles qua groente en fruit (wat ze tenminste aanbieden bij Olvarit). Bij Yosyp krijg ik er nog steeds niks in.

@Lauwie wat een rotnieuws van je kat. Hopelijk kunnen ze er nog iets aan doen.

@Elle, fijn dat je weer thuis bent.

Yosyp heeft sinds dondermiddag al diarree en is vandaag dus thuis van het kdv. Gisteren hadden ze 'm twee keer moeten verschonen en ze gaven aan dat bijna alle baby's diarree hebben. Dus hebben we 'm vandaag maar thuis gehouden.
    Kan ik ook een dagje uitrusten na alle spanningen van de afgelopen weken.

De operatie van m'n moeder is goed gegaan. Ze hebben de milt, de staart van de alvleesklier en de tumor weggehaald. Daarnaast hebben ze wat weefsel afgenomen om te kijken of er uitzaaiingen zijn en daar krijgen we volgende dinsdag de uitslag van. Vanavond ga ik weer naar het ziekenhuis.

9. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Mogguh!

@Elle,wat leuk om weer wat van je te horen.
    Dus jullie gaan binnenkort echt vertrekken,kom je nog wel af en toe naar ons om ff bij te kletsen?
    Leuk vooruitzicht voor een derde...

@Esprit,gecondoleerd meissie,en heel erg veel sterkte!

@All,verder weet ik het ff niet meer,so sorry :oops:
    ----------------------------------
    Gister telefoontje gehad van die muts van een vk,ze heeft toch een afspraak gemaakt voor een uitgebreide echo in Nijmegen,as dinsdag,moet dan gelijk daar een afspraak maken voor de 20 weken echo.
    Onze nieuwe bank is net binnen,joepie!
    Morgen poetsen dus,zo visite en vanaaf ook

Fijne dag allemaal!
    xxx

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Duster,sorry lees het nu pas,gecondoleerd meis..

@Sjorsje,fij dat de operatie goed gegaan is,hopen op een geode uitslag volgende week!

11. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    pff daisy je banner is alweer bijna 16 weken goh snel :S

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja als je niet bewust ben gaat idd snel.

Aha, vervelend van je bekken, sterkte.

13. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    pfffffffffff heb beetje tijd voor mezelf nodig denk ik op dit moment. klinkt misschien heel ego. morgen komt me moeder me helpen hier.

het giet hier enorm hard echt met bakken uit de lucht heel donker heb hier de lamp aan zelfs. het stormt.

wil het zonnetje dan word ik weer wat vrolijker.

14. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Even snel een update:
    Jarno is met Sophie naar de HA geweest en er is niks aan de hand. Gewoon verkouden en wat slijm, gelukkig niks ernstigs en geen RS en ze mag gewoon mee naar Oostenrijk, hoef me daar absoluut geen zorgen over te maken!

Heb wel uit voorzorg een receptje met antibiotica meegekregen, mocht het volgende week nog niet over zijn.

***Gaat snel weer aan het werk***

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo zoonlief is weer aangekleed en gevoederd. Hij had nog maar net zijn ontbijt op toen hij een koekje wilde. ik was koffie aan het zetten en dan mag hij ook altijd wat ranja en een koekje maar nu was hij zo laat. Nou ja vooruit dan maar :oops: , hij heeft heel goed ontbeten. Een cracker met pasta en een schaaltje druiven. Hij zit nu heel lief zijn koekje te eten voor de tv.

@ Denice, ik ken het hoor, ik was bij tymen ook altijd zo aan het tobben. Tymen was heel mager en moest goed eten en dan wilde hij gewoon niet. Men wat heb ik zitten klooien. Maar toen de flesvoeding eraf ging viel er een last van me af moet ik zeggen. Ik zou nou toch maar eens naar de dokter gaan met je bekken hoor. Als je zo doorgaat ben je over een paar jaar een wrak.... En hoe denk je dat je in je tweede zwangerschap zult zijn.... Ben misschien hard, maar ik weet hoe het is, helaas en zoals ik ben wil je echt niet worden!

@ Linka, en dat is jou nog nooit gebeurd, wagen in de auto laten staan? ;) Hier wel hoor. Gelukkig heb ik inmiddels een heel wagenpark, hhi! Ik ben ook zo hoor, ik lig tijden wakker als ik uit bed ben geweest.

@ Sjorsje, wat fijn dat de operatie goed verlopen is! Ach gossie, nou Yosyp ziekjes. Arm mannetje!

@ Daisy, jeetje wat ga je hard! Alweer bijna 16 weken!

@ naat, gelukkig dat het een onschuldig verkoudheidje is!

Pff kloteweer! Regen, regen, regen! Ben blij dat ik er niet uit hoef!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Setteke, idd is mij nooit gebeurt, maar kan wel eens gaan gebeuren, maar laten wij duimen dat er niks gaat gebeuren, hihi!

Me moeder is onderweg naar hier, zin in!

Fijn dat er niks is met Sophie!

17. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Zo, wij zijn al naar de kapper geweest. Heerlijk, weer netjes geknipt! :D

Elle: Super dat je weer thuis bent! En nu lekker herstellen in de USA! Laat je je af en toe wel horen hier?

Sjorsje: Wat fijn dat de operatie zo goed is gegaan. Sterkte voor haar! Hoe gaat het met jouw zwangerschap?

Daisy: Wat goed dat die domme troel toch een afspraak heeft gemaakt voor de echo! En bijna alweer de 20 weken echo :confused: , wat gaat het snel! Willen jullie straks weten wat het wordt? Veel plezier met de visite!

Zag ook erg leuke foto's voorbij komen van Britt (fijn dat de spalkjes het zo goed doen!), Ottilie en Roos, wat een schatjes!

Naat: Fijn dat het allemaal goed is met Sophie en dat jullie lekker op vakantie kunnen!

Setteke: Hier ook van dat suffe weer :( Ik wil ook sneeuw!

Linka: Veel plezier als je moeder zo bij je komt.

Ik ga Olivier een hapje geven....

Ben vandaag weer alleen tot vanavond laat. Gisteravond was hij om23.30 uur thuis en vanavond waarschijnlijk net zo :( Maar Olivier en ik maken het wel gezellig met z'n 2-tjes! :D

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, Silke heeft haar fruit gehad. Nou ja gehad, ze moest het niet. zelfs niet met een Liga erdoor. Ik heb even geproefd, maar getver zeg! ik had die van Friso, peer-abrikoos, maar die is zuur! Bij het bittere af! Dus die doen we maar niet weer!

Het heeft hier net ook gesneeuwd, maar nu regent het alweer! Bah!

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ik ben ruim een half uur bezig geweest om haar een fruithapje te geve maar ze wilde niet heeft alles bij elkaar feschreeuwt en leg nu naast me op de bank te slapen ( ik leg er naast )

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Elle, fijn dat je thuis bent! Wanneer ga je naar USA? Leuk ook voor de 3e beginnen!

@ Setteke...hallo....:)

Hier iemand die erg dwars is vandaag! Ik ben zelf zo moe en de benedenburen zijn aan het slopen...drilboortje...
    Ik heb het ff gehad...

EINDE EGO ;)

Deel Deze Pagina