zo ben ik weer. kon er gister ineens niet meer op daisy fijn dat de vk een afspraak gemaakt heeft. mischien had ze toen haar dag niet? of bedacht ze later hoe lullig ze had gedaan.
noura volgens mij had haar gewete gesproken daarna tegen haar hoe lomp ze wel niet was geweest tegen daisy.
ja nou ja, het zijn ook maar mensen he. heb het ook wel eens gehoord van artsen, en denk dan wel eens wie weet hebben ze een hele nare dag gehad, in hun baan gebeuren natuurlijk ook nare dingen. je mag dan natuurlijk niet zo doen, maar het zijn mensen he en als het hier bij blijft dan moet het maar gauw vergeten worden en genieten van de zwangerschap juudje knuffel doe maar lekker rustig aan voor zover dat lukken wil
blehhhhhh emy had zo'n volle luier dat alles er uit de bovenkant uit kwam en rompertje onder en was gewoon door gedrukt op het loopstoeltje dus die is ook nu in een emmer met water en zeep getver ( dat zitje) bah bah... rook opeens zo'n vieze lucht toen ze langs kwam rennen en maar lachen he.
@ Setteke: Die potjes van Friso zijn echt vies! Waterig of zuur. Jasper moet ze in ieder geval niet! Ik heb nog wel 2 maaltijden van 6 mnd staan van Friso, maar die zijn al met stukjes en daar wacht ik nog even mee. Misschien dat die wel goedgekeurd worden. @ Juud: Je had ook gewoon die afspraak door moeten laten gaan en Angelo de was laten doen, de kattenbak en ff stofzuigen @ Denice: Misschien wilde ze daarom niet eten? Misschien zat het niet lekker bij Emy. Als Jasper gepoept heeft gaat hij liggen jengelen en wil niet eten totdat ik m verschoon @ Duster: Had ik jou nu al gecondoleerd? Ik weet het echt niet meer . Bij deze dan en anders maar dubbel (sorry, ik schaam me dood)! @ Sjorsje: Jeetje meis, klinkt als een hele zware operatie. Hoe is het met je buikje? @ Daisy: Nou hoe lullig ze ook deed, ze heeft nu wel geluisterd toch? Misschien dat dat het weer een beetje goed maakt? Nou de beneden boel is weer netje, behalve de keuken, maar die trek ik na het eten wel glad. Vanavond lekker zuurkool stamppot met spekkies en worst
ik verschoon haar altijd eerst voor ik eten geef. maar ze heeft gewoon ook zo ja vieze stinkende echt gewoon rotte eieren lucht als ze gepoept heeft. En is zo beige kleur beetje geelachtig... NEEEEEEE me balkon bak weer.... zo over de rand heen gewaaid kan ik hem WEER ophalen van beneden het flat...
hey marleen ben je er alweer hahahhha en al wat gedaan in huis ? ik ben nog steeds niet naar de dokter geweest :S .........moet morgen maar afspraak maken denk ik .. vanavond ga ik PIZZA zelf maken jammie jammie Het is hier een sneeuwstorm...niet normaal de enkel beglazing staat te klapperen in het kozijn.
Hey meiden wat is het hier gezellig. Wel jammer dat onze laptop het nog niet doet, nu moet ik steeds naar boven toe om hier even te komen kijiken. En dat is niet handig. Ben vanmorgen met Laureen naar babyzwemmen geweest, was erg leuk moet ik zeggen. Laureen vond het geweldig, dusssssss volgende week weer heen. Even lekker de tijd voor mijn kleinste meisie. @ Elle, super dat je weer thuis bent. Sterkt maar goed aan zodat jullie er in 2010 helemaal voor kunnen gaan (voor nr 3 hè) @ Queenbee: super tip over die spalkjes. Ook wel iets voor Laureen denk ik. Ik heb zelf ook een oorcorrectie gehad toen ik 21 jaar was (vond het echt niet leuk dat mijn oren verder dan normaal afstonden) En als het mogelijk is wil ik Laureen dit besparen. Hoe heb je dit geregeld? Via huisarts of zelf contact opgenomen en moet je dan naar Utrecht toe? Wat een vragen maar ik wil dit denk ik echt doen bij Laureen. Zo dit was het even weer, ik ga weer naar beneden Dionne voelt zich eenzaam. ha ha