@ Miranda, wat een lekker kind heb je lekker bolletje @ Marleen, mijn schoonmoeder zit op de Galapagos eilanden (ik ben NIET jaloers) En mijn zus vind het iig leuker dan dat mijn ma het vindt! Enne...wanneer gaan we nou een bakkie doen Op je verjaardag ? BUDDYNIEUWS!!! Ik kreeg een sms van Duster, Matthijs wordt nu eindelijk geopereerd! Meer nieuws volgt
@Denicepino: meid thanks voor je reclametip, moet zonodig weer van die doekjes halen @Marleen: nou op zich een gezellig ziekenhuis hoor, werk daar al ruim 9 jaar, dus het valt op zich wel mee. Ik moet je zeggen dat ik tijdens de bajes dagen als VIP behandeld ben @sjudtih: thanks voor het nieuws van Duster. we denken aan je Duster, en hopelijk een geslaagde operatie ondertussen. @Binna: hoe voelt het om mama te zijn meis?
Hallo! Kom ik ook weer eens aan. Drukke dag gehad gisteren en vandaag. Mijn man moest weer voor het eerst werken, dus ik stond er echt alleen voor. Vanmorgen ging hij om half 8 de deur uit en zie hem nu net weer aan komen rijden. Ik heb Danique nu net in bed liggen, en ze is zowaar stil. Maar ja wat wil je ook. Ze heeft vanaf half 6 liggen huilen bij mij op schoot. Dus nu was ze vast moe. Ik vloei sinds gisteren niet meer. Tenminste tot nu toe nog niet. Ik slik oondertussen de pil alweer. bv deed ik niet meer, dus mocht ik die weer slikken. Wel fijn hoor. Weer regelmaat erin straks. Ben erg benieuwd hoe het gaat de eerste keer weer ongesteld te zijn. Heb ik meer/minder last en kan ik weer tampons gebruiken? Ik gebruikte die atlijd, maar weet niet of ik ze alweer in durf te brengen. Angsthaas die ik ben. Duster, wat fijn dat Matthijs geholpen wordt vandaag. Hoop dat alles lukt. Happy, fijn dat het iets beter gaat met Janna. Marleen, wat lief zeg dat Thomas zo wil helpen. Linka, fijn dat het met Myrna goed gaat. Ze moest natuurlijk ook even flink wennen
@ alieke, ik kan geen tampons meer hebben en ik ben niet eens gewoon bevallen het indoen gaat nog, maar het er uit halen is net of ik glas aan een touwtje er uit trek . Maar goed mss bij jouw anders? (Hoop ik maar) Bij Giulia ging het vele huilen over aan het einde van de 4e week, en nu is ze leuk
Philly: Ja Leonie heeft nu rossig haar, zo was ik ook als baby en nu Annie-rood, hopelijk wordt Leonie dat ook! My Angel: Dit is (weer)vreselijk, dat je dat 2x kunt overkomen, vreselijk echt waar.
Als ik zeker denk te weten dat hij echt wel moe is dan laat ik 'm een kwartier huilen, hoe moeilijk ik dat ook vind! Maar na een kwartier valt hij altijd wel in slaap! Als het langer duurt ga ik altijd bij 'm kijken / luier controleren / troosten... Maar met zulke buien vind hij nooit iets leuk. Ook bij mij op de armen, in de box of wipstoel niet dus dan weet ik dat hij echt moe is en moet slapen... Het blijft een rotgeluid he
@ binnabinna, Hoe gaat het nu met jullie meisje? Heeft ze nog erg last van de hersenschudding? Wesley heeft er 3 dagen last van gehad en mocht om de 6 uur een zetpil en dan ging het gelukkig wel goed anders schreeuwde hij van de pijn, vreselijk is dat he?!
Ik was al te vroeg enthousiast vanavond. Danique heeft alweer flink gehuild, maar nu is ze toch stil geworden nadat ik haar even flink geknuffeld heb en de speen heb gegeven. Ik laat haar met pijn in mijn hart zo'n 10 minuten huilen. Dan loop ik naar haar toe, troosten, knuffelen, luier controleren en haar dan weer in bed leggen. En dan begint het weer. Weer 10 minuten aan kijken en dan weer er naar toe. Zo wil ik dat een keer of 3/4 doen en dan haal ik haar uit bed. Dan trek ik het niet meer. Dan jank ik zelf er ook bijna bij Myangel, wat een verhaal zeg. Lijkt me vreselijk. En dat die artsen dan niet luisteren he. Belachelijk! Sjudith, hoop dat het bij mij anders is inderdaad en dat ik gewoon tampons kan gaan gebruiken. En hoop dat Danique over een paar dagen ook weer gewoon zonder huilen is. Ik heb het idee dat ze weer honger krijgt. Wanneer gaan jullie de voeding verhogen? En geven jullie voor de nacht meer of niet?
hihi ik ben wel van de reclames hier steeds hahaha iedere keer als er een reclame is van doekies of wat dan ook wat wel eens voor emy kan zijn dan MOET ik dat halen. ohja nog een goeie reclame... het beddengoed voor baby's is in de reclame bij de HEMA en de hydrofiele doeken en rompertjes hihi die doeken zijn echt helemaal te gek gewoon haha ik doe echt alles met die doeken heb ze door me hele huis leggen. In de kinderwagen in het bedje in de maxi cosi in de luiertas op het verschoonkussen en dan in de kast voor als ik emy ga voeden en in bad doet. Hihi ik veeg nog net der kont er niet mee af hahhahhahahhahhaa. weet je ik had zo leuk pakje gekocht met draakje van prenatal en die had ik dus 2 weken voor dat emy werd geboren gekocht en die paste ze al in de 3 e week al bijna niet meer en de 4e week was het echt gewoon TE krap niet normaal ! maat 50! nou heeft ze maat 56 en luiers 3-7 kg :S ze is best wel lang aan het worden. Ohja nog zoiets als ik emy rechtop op der voeten op me benen zet dan strekt ze die benen en staat ze SERIEUS op der beentjes en hoef ik haar alleen maar rechtop te houden. ben ik nou raar of hoort dat nu al dat ze kan staan? nee toch? is pas toch later? die muts die ken zich ook half omdraaien. ik had haar op der rug leggen en die heeft net zo lang als een wokkel leggen draaien in der box dat ze half op der linker zij lag. ik moet dus echt goed uit kijken met haar..
ohja over het huilen nou ik kan emy maar 5 minuutjes laten huilen want als ze al huilt dan is dat echt omdat ze zooooo verdrietig is dan gilt ze het bijna uit dan kan ik haar echt niet laten leggen. en dan ff knuffelen bij mama of even knuffel bij papa en dan weer in der bedje om te slapen.
Natas en Philly: Heb zelfs ervaring mee met gescheiden ouders, me moeder hetrouwd nog kindje erbij (4e kind voor me moeder en 1e kind voor mijn stiefvader maar noem hem niet zo maar man van mijn moeder) en me vader is ook hertrouwd met lieve vrouw die niet zo goed kan opschieten met mijn andere zussen, helaas en ik wel, ik heb geaccepteert allang, heb er geen moeite mee gehad maar misschien omdat ik niet goed hoort en me zussen wel. Maar tsja het gaat om dat mijn ouders gelukkig zijn vind ik allerbelangrijkste aanzien dat ik zelfs ook uit elkaar ben met vader van Myrna. Alleen vind ik erg jammer als ik tegen me zussen zeg dat ik gezellig bij mijn vader ben geweest en zeuren ze dan dat ze niks van hem hoort, terwijl ik altijd van zijn vrouw hoort en soms van me vader vind ik ook niet erg maar mijn zussen wel dus zeg ik altijd tsja bemoei me er niet mee, maar het komt wel goed met jongste hoor Oudste zal wel moeilijk zijn. Sorry voor lange verhaal Ben op dit moment ff stress kip, man buikkramp en hier gespannen en huis opruimen en visite's en Myrna en huilende Jeslyn (huiluurtjes) Nu ben ik gaan ontspannen.... Morgen zal wel rustig zijn want Myrna naar school en ben ik alleen met Jeslyn, denk dat wij samen lang in bed gaan liggen als Myrna op school zit...... !
Lieve My Angel, dat vind ik zo verschrikkelijk voor je dat je zo mee moest maken, hopelijk kan je later wel vergeten, maar op dit moment is nog moeilijk, maar fijn dat je goed hebt gedaan en dat je prachtige zoontje hebt! Dik knuff van mij
sjudith, heb je nog gehoord hoe de operatie van matthijs is gegaan? rare situatie trouwens met je testen. kan me voorstellen dat je eerst ff moet slikken dat je misschien weer zwanger bent, maar vervolgens teleurgesteld bent als het mis gegaan lijkt te zijn. over laten huilen. ik laat ottilie nog zo min mogelijk huilen. ze is nog zo klein en ik vind het belangrijk dat ze weet dat ze op ons kan vertrouwen. als ze wat groter is (6 tot 8 weken) laat ik haar waarschijnlijk wel zichzelf even in slaap huilen, maar ga ik om de paar minuten even kijken. het hangt dan ook van het huiltje af. is het vermoeid of paniek? dat vind ik ook nogal uitmaken.
Over het huilen, ons manneke huilt alleen als hij honger heeft, dus als hij huilt dan weet ik dat ik de pap moet maken.
happy, fijn dat t weer wat beter gaat. gaat het nog steeds goed? al zicht op wanneer ze weer naar huis mag? my angel, dat klinkt verschrikkelijk. philly, jouw verhaal ook! noura, waar ben je? lang niets van je gehoord. alles goed?
vandaag een mindere dag met amy, ze heeft vanochtend heel de boel bij elkaar gekrijst, ze was niet stil te krijgen, niks hielp we hebben een paar uur door de kamer gelopen, gewiegt, fopspeen erin dan er weer uit, niks wilde ze, ik weet ook niet wat ze nou had de voeding van 7 uur vanavond weer helemaal uitgespuugd, heel haar wiegje onder,het is zo zielig dat je niet weet wat er is, nu slaapt ze eindelijk maar ik ben doodmoe, ze moet nog een laatste voeding maar wil haar eigenlijk niet wakker maken, maar ben bang dat ze nu tekort heeft aan voeding omdat ze bijna de hele fles uitgespuugd heeft,ze had ook hele koude handjes vond ik heb nog getempt maar ze had geen koorts. sorry voor dit egobericht! ga nu even proberen bij te lezen.