Heej Diana, Gefeliciteerd! Tegen ons mag je van daken schreeuwen hoor Daisy, Esprit, Sjorsje en Petra zijn ook idd zwanger en Juudje en Schatje mee bezig, Denice wil ook dolgraag geloof ik...... Maar ik niet, haha, heb al handen vol aan 2 meiden! Verder alles goed met je? Lekker he Miranda, lekker rustig, voor mij ook prettig Want dan hoef ik niet veel berichten plaatsen Binna, wanneer gaan jullue uiteindelijk vertrekken?
@happy in die civic Ligt ook een heel nieuw moterblok. en zo dat ding is goud waard @linka vrijdag avond om een uurtje of 9 als silver haar laaste fles krijgt gaat ze naar bed in de maxi en gaan we dus meteen rijden zodat ze het grootste gedeelte van de reis slaapt
heey meiden, @setteke: djayden lag niet zo lekker meer in de maxi cosi in de breedte haha @binna: ze schatten laatst in het ziekenhuis 8,5 kilo @rebbel: knuffel voor jullie! @diana: gefeliciteerd! Dat was het even want er ligt er weer 1 te huilen hier Groetjes
@schatje vindt je het dan nog niet eng in de gewoone auto stoel. omdat ze daar echt 9 kilo voor moeten zijn. @linka jep als silver over dag slaapt gaan wij ook even. en tja we zijn het gewend
@binna: nee vind ik niet eng.. de stoel kan ik lig stand.. en hij zit goed en daar gaat het om vind ik! zolang djayden lekker zit en alles gaat goed dan doe ik hem gewoon daar in.. in de maxi cosi lag hij helemaal opgepropt..
@ linka tja met Silver is het wel nieuw. maar wij gaan altijd snachs rijdend naar tjegie. en ook van de zomer naar italie
@ schatje bedoel ook niet qua zitten maar meer om ze gewicht. omdat ze niet getest zijn op lichtere kindjes
Ik zwaai even snel....kon de hele tijd niet op ZP. Ik lees morgen weer bij. Wij gaan trouwens met Pasen naar Italie, dan gaan we ook 's nachts rijden. Ik ben ook heel benieuwd hoe het zal gaan. Fijne avond!
@naat: mylan drinkt al zijn flessen wel bijna leeg en zit nu op 100 gr groenten en fruit en dat is dan te weinig of niet? @lauwie: ok bedankt @petra/petra oja dat is ook een idee om iets anders erbij te geven @duster: nou mooi oortje hoor, niks mis mee @daisy van harte! @binna: wat gek van je banden, kan toch niet zomaar? @rebbel: jemig wat een eikels zeg niet normaal, zou ook pissig zijn @diana: van harte gefeliciteerd, helemaal niet zo snel hoor ik zou ook wel weer kunnen zeg maar haha maar ik wil nog even wachten ivm mijn werk in een andere periode loopt het dan wat lekkerder voor mij zeg maar. geniet er maar lekker van hoor zo allemaal mooie auto's gezien en bedankt voor de tips over voeding, weet nog niet wat ik ga doen, maar ja ik heb in iedergeval een idee nou vriendlief gaat voetballen kijken ik ga maar weer eens iets op marktplaats zetten haha
@jenny daar begon ik ook al aan te denken. gelukkig is die ene nu gemaakt. het was een lekend ventiel. leuke he die voetbal heb hier ook twee mannen die zitten te kijken @linka ja rustiger snachts. en je bent geen dag kwijt. we komen nu aan gaan bootschapen doen skie's huren naar het huisje. en dan lekker een borel en dan uit eten en zondag meteen skie. en dan staan er juist rijen bij de skie huur
DIANA GEFELICITEERD! LINKA jah jah jah jah jahhhhhhhhhhhhh hihihihi ik wil ook nu nu nu nu nu nu maar moet nog even wachten
schatje ik heb hier een maxi cosi priori een zwarte gehaald en emy zit er heerlijk in. Heb speciaal cb gebelt daarvoor. En hun zeiden dat als de maxi cosi echt niet goed meer zit en ze zit echt opgepropt dan mag ze in de andere. Ze kwam ook met der hoofd bijna boven de rand uit en der voeten hingen er al buiten. Ze vond het absoluutniet leuk in de maxi cosi want ze ging keihard huilen altijd. En nu zet ik haar in het nieuwe zitje en ze vind het helemaal super steeds lachen enzo.