Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    trouwens alles is hier redelijk, NOgsteeds ben ik ziekjes .. me keel is als schuurpapier en word snachts er wakker van en dan moet ik echt iets drinken. Vanmorgen was emy al om half 6 wakker :S
    en toen wilde ze niet meer slapen en eten ging goed toen ik bij me moeder in huis was en wilde ze ook slapen ik ben echt half 6 thuis gekomen tijd voor groentenhap en ze vertikte het om te eten en slapen is ook nu pas dat ze slaapt. Krijg er een punthoofd van echt waar.

Op dit moment staat er een cakeje in de oven. Marmer cakeje en straks ga ik er dan chocoladeglazuur op maken :D

Eigenlijk is er visite maar de visite komt niet voor mij. Maar voor me vriend, me vriend zijn neef is op bezoek kijken nu smallvill zijn ze helemaal gek van die twee en ik hang er nu maar zo beetje bij aan de eettafel ik moet toch wat he. Owh ik hoor dat de cake klaar is. Ik lees zo nog even een stukkie bij het valt mee he vandaag met bijlezen voor iedereen :D hahahahhaha gister was ik wel heel erg hele scherm vol :p

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    beterschap denice

gefeliciteerd diana, en als je er zelf blij mee bent gewoon genieten en het niet laten overschaduwen door meningen van anderen. het valt mij op dat tegenwoordig veel kindjes kort op mekaar geboren worden.

heb vanmiddag ook weer een partij kleertjes verkocht via marktplaats.

linka, ja vind maysa ook een leuke naam (logisch)
    je spreekt het uit als meesa

safouane heeft een hard rammelbal op anissa haar hoofd gegooid. ze moest erg hard huilen

zat hier ook even te zoeken naar een foto van onze auto. maar volgens mijn staan die op de defecte laptop

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ja heb gauw een copytje gemaakt, was in marokko gemaakt.
    maysa staat op de achtergrond

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

wou jullie voor vandaag een fijne dag wensen. ik gaat zo naar me werk. eerst even me auto schoon maken. want die is wit :D

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    goedemorgen...

pff nou ja dit keer om 5 uur wakker vanmorgen, emy had het denk ik koud eenmaal tussen ons in was ze stil en sliep zo. half 7 was ze pas weer wakker. dus in ieder geval hebben we toch nog een beetje slaap mee kunnen pikken.

Sta ik net op en word me daar toch misselijk en draaiend gevoel in me buik en knallende hoofdpijn :S pff voel me niet lekker nu moet even bij komen op de bank met een kopje thee.

trouwens die mirena hebben ze met de laatste keer dat ik controle had nog verder touwtje afgeknipt. en hij zit er nog wel dus maar ik zelf kan hem niet voelen dus ook niet controleren of tie goed zit. dus hij is er nog wel :p jippiej hij is niet weg hij is gewoon verstopt. hihi

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

ik heb nog niet terug gelezen, want 't enige moment dat ik gisteren tijd had, lag ZP er uit :evil: . Heb nu ook geen tijd, want we gaan zo babyzwemmen :)

Kom straks nog terug (als ik er op kan ;) )

X

7. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    even een vraagje he. Wat gebruiken jullie voor de hoofdpijn. :S paracetamol, aleve en hoe heet die moeilijke naam die roze die helpen bij mij niet.
    dan ga ik zo namelijk even hier naar drogist op de hoek.

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    iprobfen of zoiets! beterschap meis!

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    dankje noura en linka. ik hoop ook snel dat het over is nu knappen net me oren ook nog. nou hoor ik alles dof :S

ik heb weer de auto niet om naar de dokter te gaan. maar ik ga zo wel even bellen denk ik.

10. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden,

@denice,wij gebruiken altijd ibuprofen van het Kruidvat 400mg en die werke goed hier,tenminste hoor ik,ik slik altijd heel weinig medicijnen.
    Beterschap iig!

@Duster,heel veel plezier met zwemmen,vindt Matthijs helemaal geweldig zeker?

@Binna,werk ze meid!

@Noura,mooie auto hebben jullie!
    Arme Anissa :(
    Hier vanmorgen sloeg Linne 3x achter elkaar kei hard midden in het gezicht van Fenne,hoezo lomp?

@Diana,van harte gefeliciteerd meid!
    Enjoy the club!
    Je moet er echt schijt aan hebben wat een ander denkt joh,het is jullie keuze en jullie leven!

@Rebbel,ach ik zou ook zo pissed zijn,vind het echt belachelijk!
    Ik heb het ook een paar keer meegemaakt,we bellen altijd voor 5u,kan je heel de dag wachten in spanning en dan bellen ze nog niet :evil:

@Jenny,zoiu jij ook al een tweede willen,had ik niet verwacht,waarom weet ik eigenlijk niet.
    Heb je nog iets kunnen verkopen?

-------------------------------------

OOHHHHH onze nieuwe bank is zo fijn,we zijn helemaal blij!
    En wat een ruimte,we hadden een 2 zits met een stoel en nu een3 zits met nog een stukkie voor je beentjes op te leggen.
    Nou de meiden eten de laatste dagen superhoed zeg,het warme eten gaat ook gewoon op,wat een verschil met eerder.

Geeft er iemand in de ochtend Bambix?
    Ik wil graag Bambix gaan geven maar er staat alleen voor een bord op,zou ik dat zelf kunnen minderen voor een fles?

En voor degene die voorlezen,ik had eens gelezen dat je in het begin hetzelfde boekje moest voorlezen,ik kan nu toch wel over op een ander boek?

Verder heb ik het superdruk,moet zoveel gebeuren hier in huis,blegghh!
    Ow en gister door mn rug gegaan,had Linnen in het grote bad gedaan in een zitje,daarna Fenne en ik wil dr goed zetten en ik voel, er iets inschieten,tot in mn benen toe :cry:
    Ik helemaal happy dat deze zwangerschap zo goed verloopt,krijg je dit :(
    Hopelijk trekt het snel weg!
    Nou iik ga wat doen meiden!

Toedeloe!

11. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hey daisy
    ik doe gewoon flesje maken met de melk nr 2 en dan van die melk papje maken met bambix ( alleen dan een duits merk)
    je hebt ook papjes waar al opvolgmelk in zit hoef je alleen water bij te gooien staat waarschijnlijk op het pak zelf.

Ik gebruik eigenlijk ook nooit zoveel medicijnen ook alleen als het echt nodig is.maar ik zal me vriend langs de kruidvat sturen na het werk. Moet ik nog wel 8 uur lang wachten dan maar even hier op de aleve verder.

12. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Denice,hoeveel schepjes doe je er dan bij?
    Ik heb nu idd ook een pyama papje voor de ochtend,echt superlekker maar das idd met water en ik heb liever met melk :D
    Kan er niet even iemand anders iets voor je gaan halen dan?

Ik ga nu weer verder,ik was bij de tafel om m af te soppen en dacht nog ff snel spieken,hihi..

13. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hihi ja is al gauw he als de laptop aan staat.
    ik doe gewoon flesje maken nu krijgt ze 150 op. 150 + 5 en dan 4 van zo'n zelfde schepjes pap. maar ik weet niet of die van bambix dikker word dan. duitse merk wel namelijk..

nee op het moment is iedereen werken en kruidvat is aan de andere kant helemaal niet te lopen :S

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    net de kat naar de dierenarts gebracht voor zijn operatie :cry:

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lauwie, sterkte en dik knuff! Ga nu boodschappen doen (morgen krijgen wij hier gasten, dus mijn vader ;))

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    lauwie sterkte!

denice, hier hebben we gewoon paracetamol in huis. ik heb ook wel eens aleve gehad, omdat die zo klein zijn. een paracetamol wil nog wel eens blijven hangen in mijn keel, maar in zwschap mag je alleen paracetamol, en ze zijn ook een stuk voordeliger

ah daisy ik zie het helemaal voor me, arme fenne, moest ze niet heel hard huilen?
    leuk zeg de nieuwe bank, heb je lang op moeten wachten of niet?

17. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Lauwie sterkte meis ! KNUFFIESSSS

OEH linka niet teveel lekkers halen he :p hihi gezellig is het wel als er visite komt :D vind ik tenminste altijd.

Goh noura nou gelukkig dan ben ik dus niet de enigste die moeite heb met die paracetamol naar binnen werken. Hij blijft altijd steken en dan heb ik zo vieze smaak in me mond :S blehh.
    Aleve is gewoonweg goor , maar wel makkelijker door te slikken. Raar he toch eet je ook grotere happen eten naar binnen en dan zo klein dingetje lukt niet naar binnen.
    Maare uhh ik ben nog niet zwanger dus mag nu wel wat sterkers.
    Heb in me zwangerschap maar 1 keer paracetamol nodig gehad en dat was toen ik een dagje gewinkeld had voor basisspullen voor babykamer en toen ging ik s'avonds zitten en dat was de eerste keer dat ik zo erge last van me bekken had dat ik door de grond ging. En dan rennie heb ik wel op toen had zo last van zuur gelukkig is dat nu helemaal over want dat is toch vies hoor.

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ik moet nodig weer eens iets doen ik klets hier heel het scherm vol. misschien proberen om een boek te lezen op bed nog even. Emy erbij met der speeltjes en nog maar een kopje thee erbij. En dan hopen dat ik een beetjebeter word. wat gaat de tijd trouwens langzaam zeg.

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen meiden, hoe is het hier? Ik ben weer op de been :( heb een paar dagen in bed gelegen zo ziek was is, bleh! Ik kon niks binnen houden, het kwam er aan alle kanten uit :( Niks aan! Heb ik wat gemist? Kan iemand me een update geven?

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    fijn dat je weer opgeknapt bent delilah

hihi denice, nou het ergste vind ik nog dat ik bijna over mijn nek ga soms als die paracetamol blijft hangen. ik zorg ook altijd dat ik niemand om me heen heb.
    eten doorslikken is anders, dat smaakt lekker :)

Deel Deze Pagina