Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

De dag begint lekker, kijk net in m'n mailbox staat er een mail tussen dat er een goede kennis van mij is overleden gister aan de gevolgen van een maagbloeding :(

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Ik zit nog lekker in pyama. De kindertjes zijn bij opa en oma en die vinden het lekker als de kindjes blijven slapen, dus ik mocht uitslapen. Heerlijk! Vandaag lekker omrommelen.

Het gesprek was goed gisteren, ze komt volgende week weer en dan gaan we knopen doorhakken. Ik wil wel graag een opleiding doen, maar ja dan moet mijn werk wel betalen.... Dus ik ben benieuwd!

Ik ga me zo eerst maar eens opfrissen en dan lekker beginnen met rommelen. Kom straks nog wel even reageren!

3. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Weer een zwangere erbij. Diana gefeliciteerd.
    Kan jou het wat schelen wat anderen ervan vinden, als je jezelf er maar goed bij voelt, toch?
    Ik zou er werkelijk niet aan moeten denken.

Wij hadden voor de wintersport in december de reiswieg vastgezet op de achterbank, omdat ze in de Maxicosi maar 2 tot 2,5 uur mogen. Dit ging helemaal super, Sophie heeft tot we er waren gewoon doorgeslapen! We reden ook na haar laatste flesje weg.

Morgenochtend vertrekken we weer, maar dit keer gaan we vliegen omdat we maar 4 dagen gaan. We vliegen om 07.20 en moeten er minimaal een uur van tevoren zijn, dus om 03.30 sta ik op en tussen 04.30/05.00 vertrekken we richting schiphol. Ben benieuwd hoe het vliegen met Sophie gaat. Heb al de tip gehad om tijdens het opstijgen en tijdens het landen een flesje te geven!

Wij waren van het weekend aan het bowlen met vrienden op de Wii. Drie keer raden wat er is gebeurd..........................................

Jarno heeft de controller door mijn flatscreen heen gegooid. Gelijk stuk en geen beeld meer en een super grote barst in het glas.
    Dus maar weer een nieuwe gekocht, man wat een geld nog.....

Ga nu snel weer aan het werk, kwam even spiekem spieken en kon het niet laten even een berichtje achter te laten.
    Misschien kom ik vanavond nog even langs, tussen alle tassen in pakken door.....

4. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    **************ZWAAI****************

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    naat vind je dat niet eng zo in de reiswieg? als je een keer hard moet remmen dan vliegt ze toch ?
    dat met dat flesje helpt echt ! mijn neef had dat ook met de kleine gedaan. Heb je ook een hangmatje gevraagt ? kan je tussen de stoelen in hangen in het vliegtuig voor als je eenmaal vliegt.
    Dat van je Tv kan je bij je verzekering opgeven hoor ! heb je het bonnetje nog? Schijnbaar gebeurt dat meer. Me moeder had dat gedaan met haar flatscreen alleen zat er een kras op het schem maar hij deed het nog wel ! Zat geen berschermhoesje om de controler heen, nu inmiddels wel hihi

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    noura met iemand in de buurt kan ik het al helemaal niet zeker weten me vriend niet die gaat dan gek lopen doen en dan moet ik lachen en dan stik ik half :S is toch afentoe best wel een etter die vent van mij.

Delilah waarom is dat dan via email gegaan ? Maar gecondoleerd meid. pff maagbloeding :S hoe oud was hij/zij?

Setteke wouuuuuuw heel je huisje voor je zelf tof hey ! :p ff lekker rust hebben. Zeker moet je werk betalen :D als hun willen dat je opleiding gaat doen. of willen hun dat niet maar jij wel? heb niet alles meegekregen sorry !

TROUWENS kruidvat heeft groenten en fruithapjes in de reclame 1,19 euro per twee stuks, en nog veel meer voor baby.

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Naat, klinkt lekker de tv kapot :( dat is het onhandige an de Wii ;) veel plezier met vliegen en vakantie!

@ Denice, officiele berichten volgen nog stond er in de mail maar wij deden samen en met andere vrijwilligerswerk in de kerk en ik denk dat het hoofd van 't team laat maar zeggen op de hoogte is gebracht en hij heeft een mail naar alle mensen gedaan. Z'n vrouw kent ook niet iedereen persoonlijk. Hij was vorig jaar 60 geworden.

@ Juud, zwaaaai! Heb nog geen reactie van TNT gekregen :( ben er een beetje moe van!

@ All, ik ben weer weg, ben nog steeds niet helemaal fit en Wesley vraagt nogal wat aandacht :( zul je altijd zien! Het is een bende in huis, bleh... Maar ja, dat komt van de week wel eerst maar een beetje opknappen...

8. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik gooi paracetamol altijd in een bodemje water. Even wachten en hij lost op, dan snel achterover gooien en véél water er achter aan. Vies! Maar geen moeite met slikken :D

Lauwie, sterkte met wachten. Hoe lang moet je kat daar blijven?

Diana, welkom terug en gefelicteerd! Gewoon lekker genieten hoor, wat anderen ook zeggen!

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    chantico ik dacht die lossen niet op in water... hihi goeie tip ga ik dat straks doen. :) mn hoofdpijn is nogsteeds niet over.

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Diana, gefeliciteerd met je zwangerschap.

@Lauwie, succes met je kat vandaag.

@Delilah, getver lijkt me ook wat zo'n maagbloeding. Was ie al ziek?

@Naat, kun je er achteraf niet om lachen? Wel ontzettend zonde van het geld.

Ben aan het wachten op bericht van Ard, want die was vanochtend met Yosyp naar ziekenhuis voor z'n heupjes. De laatste week heeft ie z'n spreidbroek haast niet meer aangehad, omdat ie zo'n last had van diarree.

11. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Ik ben nog steeds niet helemaal fit, maar ja we gaan gewoon weer aan de slag he. Thomas was naar de psz dus ik kon mooi boodschappen doen. En ik heb me een mooi valentijnscadeau van Thomas gekregen:

Ik ben gewoon een beetje trots dat Thomas dit gemaakt heeft!

@ Diana: We schrikken hier niet meer hoor van een nw zwangerschap! Geniet er lekker van en maak je niet druk om wat anderen er van vinden. Wees gewoon lekker blij dat er weer een wondertje mag groeien!Thomas en Jasper schelen 2 jaar en ondanks dat het soms echt spitsuur is is het wel geweldig om te zien hoe dol ze nu al op elkaar zijn.

@ Lauwie: Sterkte meis. Hopelijk kunnen ze je beestje nog helpen!

@ Naat: Jemig, dat zou ook wat voor ons zijn zoiets :).
    Ik zou het nog wel even opgeven aan de verzekering.

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    WOUW marleen dat is echt mooi :D
    Lief zeg dat je een valentijns kado heb gekregen.

13. Marleen2109

Oja Setteke: Weet je al wat voor opleiding je zou willen doen?

14. Marleen2109

@ Denice: Hier kan geen ander cadeau meer tegenop. Ik vind het zo geweldig!

15. Marleen2109

Las ik trouwens niet ergens dat je wat zou gaan doen :):):)

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    thanx, meiden. uit de eerste onderzoeken (foto en bloedonderzoek) lijken er inderdaad geen uitzaaiingen te zijn die opereren niet de moeite waard maken. nu wordt hij geopereerd en om 14u mag ik bellen hoe het gegaan is en hoe laat we hem op mogen halen.

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Deel 1

@ Duster, hoe was het kraambezoek. raar is dat he, het ene leven ontstaat en het andere gaat weg!

@ Binna, he nee toch! heb je nog ergens een band op de kop kunnen tikken? Dan zullen jullie onze Alfa ook wel fout vinden of niet? Het is bij Alfa zo je haat het of je houdt ervan. Er is geen tussenweg!

@ Sjorsje, ik kon gistermiddag ook niet op zp. wat voor Toyota is dat? Corolla verso?

@ Marleen, ik kon gistermiddag ook al niet op zp. Critical error of zoiets. Ik dacht dan heb je vast iets van een bus ofzo, maar het valt best wel mee hoe groot hij lijkt. Wel ideaal dat je niet zit te kloten met inklappen van de wagen, zoals wij. Als de duowagen achterin moet moeten we de halve auto verbouwen... :(

@ rebbel, jeetje, wat asociaal van het ziekenhuis. Ik kan me goed voorstellen dat je woest bent! hebben ze je vandaag nou al gebeld?

@ Chantico, ik zou gewoon naar ise kijken. Geef je haar eerst groente en dan bied je een fles/borst aan. Dan zie je wel of ze wil of niet. En ze doet het toch prima? De reïntegratieconsulent en ik hebben nog wat opties doorgenomen en volgende week hakken we de knoop door.

@ Sjudith, ben je zo wanhopig op mailtjes in je inbox? ;)

@ Diana, gefeliciteerd! Wat leuk voor je! Je moet je niet druk maken om wat anderen ervan denken. Als jij er blij mee bent is het goed! Hier ook een klein leeftijdsverschil en het is druk, maar zoooo leuk!

@ Happy, drie auto's! :confused:

@ Schatje, Silke ligt ook redelijk klem in de mc, maar ik hou haar er toch nog maar even in totdat ze zelf kan zitten. Qua gewicht zou het mogen, maar ik doe het nog liever niet.

@ Denice, probeer je stress rondom het eten van Emy los te laten. dat voelt ze en juist daardoor gaat ze slecht eten. Ze gaat heus niet zomaar van de graat. Het is een fase en het komt vast gauw weer goed!

Over auto's, wij hebben een Alfa Romeo 156 sw. Hele mooi auto, maar hij had iets groter gemogen. Hier een fotootje:

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gelukkig geen uitzaaiing! Nou nu even spannend!

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Zo ik ben weer lekker klaar met poetsen beneden,morgen kijken we boven wel weer,en mijn lieve schat doet zaterdag de badkamer,dan moet ik werken,lief heh!

@Naat,heel veel plezier gewenst alvast,hopelijk vindt Sophie vliegen leuk :D
    Ik moest btw wel een beetje lachen om dat verhjaal van de WII.....

@Denice,ja ik wist van de potjes eten bij het Kruitvat,ik wil er zo ook ff naartoe..Heb ze nog nooit gehad maar ga het gewoon ns proberen.

@Noura,nee Fenne moest niet huilen(ze zijn echt wel wat gewend van elkaar,hihi)maar wel zoveel met haar ogen knipperen van oh nee niet weer :)

@Delilah,jee gecondoleerd!
    Wordt maar weer snel beter!

@Juud,zwaai zwaai.

@Lauwie,spannend dus...
    Gelukkig geen uitzaaiingen zeg!

@Sjorsje,en al iets gehoord van je man?

@Marleen,jee wat issie mooi!
    Wat zal jij trots zijn op je grote vent!

@Setteke,nou fijn dat het gesprek weer goed gegaan is.
    Wat wil je gaan doen,ben je er al uit?
    Mooie auto btw :thumup:
    ---------------------------------------------

Toen ik de meiden naar bed bracht begon Linne ineens ut het niets flink te huilen,ff aangekeken en iedere keer als ik op de kamer kwam ws er een weer een big smile,ik heb ze maar ff bij ons in bed gelegd zodat Fenne ook rustig kan slapen,nu slapen ze allebei.
    Als ze wakker zijn wil ik ff naar de stad,het ziet er zo lekker uit buiten!

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Deel 2

@ Noura, is dat een mercedes?

@ Denicepino, je kunt ook Ibuprofen gebruiken, maar daar kun je wel last van je maag van krijgen. Als je een gevoelige maag hebt kun je beter paracetamol nemen. Dokter al gebeld?

@ daisy, bambix kan ook wel in de fles. Moet je even experimenteren met hoeveel scheppen. 7 eetlepels is een bord pap geloof ik, dus drie lepels ofzo? wat betreft boekjes lezen, je kunt gerust gaan wisselen. je zult op een gegeven moment merken dat ze zelf steeds naar een bepaald boekje grijpen. heel grappig.

@ Lauwie, nou dat is toch hoopvol nieuws. Ben benieuwd hoe het verder gaat met je poes.

@ delilah, he jakkie, balen dat je je zo ziek voelde! Een update, ehm even denken..... Diana is zwanger (schreef mee voor de bevalling), Lauwie d'r kat moet vandaag geopereerd worden aan een tumor, Binna gaat bijna met wintersport en haar schoonvader is overleden, veel zieken en niet fitte mama's en baby's hier, Yosyp is vandaag naar het ziekenhuis voor zijn heupjes, die vriend van esprit is overleden, de oom van duster is overleden, Naat vertrekt morgen naar oostenrijk..... verder weet ik het niet meer. Jullie nog dames?

@ naat, in de reiswieg op de achterbank? Dat mag toch helemaal niet? Veel plezier in oostenrijk. Oei dat is balen van de tv. Ik zou de verzekering ook nog even inlichten. Je weet maar nooit....

@ Denice, mijn werk wil liever geen opleiding voor me betalen, ze willen me zo snel mogelijk en zo goedkoop mogelijk eruit hebben. Maar ze hebben wel bepaalde verplichtingen van het UWV, ze moeten alles doen om mij weer aan het werk te krijgen. in eerste instantie binnen het bedrijf zelf, dat lukt niet, dus nu moeten ze me helpen met reïntegreren. ik vind het wel een beetje flauw, want omdat het ten gevolge is van zwangerschap en bevalling betaalt het UWV mijn ziektegeld aan mijn baas. Ze hebben dus bijna geen onkosten aan me, maar willen ook geen opleiding betalen. En met een opleiding erbij vergoten mijn kansen enorm.

@ Sjorsje, al wat gehoord van Ard?

@ Marleen, aah gossie, wat lief van Thomas. daar kijk ik nou ook zo naar uit, als Tymen thuis gaat komen met mooie werkjes! Ik zou graag een speciale 1-jarige opleiding tot dokterassistente willen doen. Maar die is heel erg duur en kan ik zelf niet betalen.... :(

Doen jullie eigenlijk wat aan valentijnsdag? Wij doen daar niet meer aan. Vind het niet zo spontaan meer als je op een verplichte dag elkaar moet laten weten dat je van elkaar houdt. Vind het maar commercieel.

Is zp bij jullie ook zo traag? Ik ga zo de stoofperen even schillen en op het vuur zetten. wat eten jullie vanavond?

Deel Deze Pagina