Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ja marleen ik zou eigenlijk wat gaan doen maar ja komt er niet van hahaha.

setteke dat is echt balen dat ze geen opleiding willen betalen. Ik heb ook in de ziekte wet gezeten en heb me baas niet horen klagen erover. Maar ja is ander werk van jou he. Maar nou dat ik terug ben ik doe denk wel teveel dingen die ik nog niet mag doen. Nou ja misschien draait je werk nog bij je weet het niet he. Misschien betalen ze straks wel een opleiding voor je als je maar blijf vragen he. hihi
    Ibuprofen ga ik op dit moment niet gebruiken heb een beetje last van me maag moet steeds overgeven ook :S

daisy ik heb vanaf het begin al die potjes bij de kruidvat gehad met afentoe dan potjes van c1000 en kaufland erbij maar ik vind ze erg goed moet ik zeggen. en ze zijn nog niet zo duur ook. Maar laatste tijd neem ik ook die van c1000 en die zijn dan weer 10 cent goedkopen. Kruidvat normaal 1.49 per twee potjes en c1000 1,39 per twee potjes en die zijn ook erg goed. Vooral de hutspot met rundvlees zelfs ik lust die nog hahaha :D maar ja nu dan weer die aanbieding dus vanavond brengt me vriend weer groenten en fruit mee.

Lauwie gelukkig geen uitzaaiingen !

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    daisy gelukkig ziet t bij jullie er goed uit het weer. Nou hier regent het heel hard met afentoe natte sneeuw en dan weer heel hard regen. Met waterig zonnetje ertussendoor raar weer zeg vandaag.

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Setteke: Ze zullen toch ergens mee akkoord moeten gaan, dus hopelijk willen ze die 1- jarige opleiding uiteindelijk wel betalen. Dat zou toch wel erg mooi zijn, maar sommige werkgevers zijn niet zo makkelijk...
    Het schoot me vorige week ineens te binnen dat ie nu ook werkjes ging maken en prompt krijg ik een mooi hart en een boekje met tekeningen en een foto mee. Dan smelt je echt helemaal weg kan ik je melden, zo gaaf!

@Denice: Je lijkt mij wel ik roep ook vaak dat ik wat ga doen :) en uiteindelijk zit ik dan vaak nog achter de computer en zodra ik dan een mailtje krijg dat er weer een bericht geplaatst is zit ik weer op zp :)

------------------------------------------------------------------------

Jasper wil zo graag zitten maar zit vreselijk scheef. De ene laatste keer bij de fysio was ze bang dat zijn bekken scheef stond, maar dat is gelukkig niet zo. Mijn fysio zei toen dat bij sommige kindjes een bumbo stoeltje wel goed kon helpen om te corrigeren, maar liever niet te vroeg, zeker niet bij Jasper. Maar Jasper geeft nu zelf aan te willen zitten en heb ik ff contact met haar gehad en ik mag met Jasper gaan oefenen. Ik heb op mp een groene bumbo voor 25,- weten te bemachtigen, dus ben benieuwd!

Ik ga nu een poging wagen de beneden boel glad te trekken. Overal ligt wel iets :oops:!

4. Marleen2109

Oja, ik ben weer aan het shoppen geweest en heb voor Thomas en Jasper een shirt van lief gekocht met de tekst ondeugend in het turquoise. Ik kreeg gisteren een mailtje dat ze met 50% korting waren en aangezien ik het wel leuk vind, maar gewoon best duur vind... Ik heb er niet veel van, wel een shirt met stout en petje met stoer voor Thomas en een pyjama voor Jasper.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Lekker stoofpeertjes, maar wij hebben vanavond al lasagna.

Ard heeft gebeld en Yosyp moet nog 8 weken in de spreidbroek. Hij was al wel flink vooruitgegaan, maar nog niet genoeg. Nu moet ie ineens wel 23 uur per dag in dat ding. Bij de eerste afspraak had die arts er helemaal niks van gezegd.

@Lauwie gelukkig geen uitzaaiingen.

@Setteke, het is idd een Carolla Verso. Volgende week komen er nog nieuwe velgen op en we willen de achterste ruiten laten tinten.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Marleen, leuk is dat als ze iets gemaakt hebben. Lianna kwam vorige keer thuis met een tekening en er stonden iets van 4 streepjes op. En trots dat moeders was, hihi.

7. Marleen2109

@ Sjorsje: Nog 8 weken, da's wel balen zeg. Ja leuk he die gekke krabbels. Ik kwam er net achter dat ie nog een boekenlegger had gekleurd, want ze gaan straks dus ook nog naar de bibliotheek met de hele klas. Hij wordt nu ineens wel erg snel groot voor m'n gevoel.

@ Denice: Zijn die 6 mnd potjes van de C1000 wel te eten? Ik had voor Jasper een keer zo'n duo pak groente 4 mnd meegenomen, nou hij vond het smerig(en anders ik wel :))! Die van het KV gaan er achter elkaar in!

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    marleen die van 6mnd zijn wel lekker hoor :D hihi ik had een keer olvarite gepakt weet niet meer welke smaak precies groenten met rund volgens mij maar ik weet nog die rooknaar katte voer en die moest ze absoluut niet hebben.

9. Marleen2109

Was het niet visrisotto? Dat ruikt echt naar opgewarmd kattenvoer, ronduit SMERIG!

10. Marleen2109

Ik was trouwens netjes bezig met de boel glad trekken, maar ze zijn allebei alweer wakker! Thomas zit even tv te kijken en Jasper zit op schoot mee te lezen :). Ik was van plan om nog te stofzuigen... :(

11. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Heb net een foto op canvas besteld van Fenne en Linne,90x90,leuk leuk,ben zeer benieuwd!

Wij zijn wandelen!
    xxx

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Welke foto is dat Daisy? Wij willen nog even naar fotograaf en dan hele grote canvas van 2 meiden!

13. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    marleen ik heb emy nog geen vis gegeven. wilde ik eigenlijk deze week een keertje proberen kijken hoe ze dat vind ik merk wel dat ze kip erg lekker vind rund iets minder.

ik had laatst een kleine canvas besteld voor 15 euro met ophang haakjes. Was 30 bij 30. hoeveel kost zo'n grote van 90 bij 90?

14. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hey!

Daisy: Balen dat je door je rug bent gegaan, heb je er veel last van?

Hoe zit het trouwens met de buikjes van de zwangeren onder ons...is het alweer tijd voor buikfoto's? :oops: :D Ben niet nieuwsgierig ofzo hoor.....

Lauwie: Als het goed heb je al kunnen bellen naar de DA...en?

Naat: Veel plezier in Oostenrijk bij je neefje! Hopelijk vindt Sophie het leuk in het vliegtuig!

Setteke: Hopelijk kun je snel aan een opleiding beginnen! Wij doen ook niet meer wat aan Valentijnsdag, 6 februari is onze "verkeringsdag" en ook daar wil mijn man niets meer aan doen sinds we getrouwd zijn :( , maar met Valentijn doen we dus echt niets....

Marleen: Wat een lief kadootje heb je gekregen! Dat lijkt me zo leuk als ze met dat soort dingen thuis gaan komen *smelt* Wat ben je lekker aan het shoppen geweest bij Lief! Zag de mail ook, ook maar eens snuffelen...

Waar is Arri trouwens? Alieke is druk schreef ze al....

Wij gaan vanavond naar de schouwburg naar Romeo over Julia. Hopelijk gaat Olivier goed slapen, want dat is de laatste dagen een beetje een probleem....

15. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    http://www.topdoek.nl/de-laagste-prijzen

ik heb toen een actie gehad omdat ik al eens een doek besteld had maar een doek van 90 bij 90 kost hier 75 euro.
    ze sturen hem met tnt mee en het is heel goed verpakt.

16. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Leuk foto's op canvas! Wij wilden dat eerst doen maar hebben toch maar voor 3 grote foto's gekozen om in te lijsten. Wel in zwart/wit, van de serie waarvan ik ook een foto op mijn hyves heb staan, zo lief!

17. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    puck hier hebben wij onze "verkeringsdag" 28 februari hihi ... maar ik denk dat we dit jaar niet valentijn vieren ook. Heb niks gehoort van hubbie dat tie iets van plan is. dus jah misschien in de avond knuffelen hahahahahhaha is ook een beetje valentijn.

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ja, dat is altijd gezellig! ;) Wij zijn dit jaar op 6 augustus 12,5 jaar samen dan gaan we er wel wat aan doen, daar zorg ik wel voor! En in september zijn we 5 jaar getrouwd, dus het wordt leuk dit jaar! :)

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Valentijn? Wat is dat? Is toch een naam? Hihi! Sorry hoor, gewoon lekker plagen ;)

Nou boven schoongemaakt en bedden opgemaakt en alle stof verwijderd onder de bed bij latten die je niet echt bij kon, ik beetje boos, omdat het rot bed is die ik NIET mooi vind :) ! Haha! Want onder bed kan je moeilijk schoonmaken wonder boven wonder is Jeroen allergisch voor huisstofmijt, begrijp ik het niet hoor waarom hij zo'n bed had gekocht voor 1700 euro :rolleyes: !

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Puck, is idd leuke jaar ;) Ach, wij zijn erg kort samen :) ! Dus vraag me niks ;)

Deel Deze Pagina