@Setteke; Ik haatte Alfa, maar mijn man reed Alfa toen ik hem leerde kennen. En nu moet ik toch toegeven dat de Alfa wel erg prettig rijdt @Rebbel; Al iets gehoord van 't ZH? @Diana; Van harte gefeliciteerd. En je vooral niet druk maken over wat anderen denken, lijkt me juist hardstikke gezellig. @Naat; Een prettige vakantie @Daisy; Beterschap met je rug @Delilah; Gecondoleerd @Lauwie; Spannend. Heb je al iets gehoord? @Setteke; Een super-update voor Delilah @Marleen; Wat schattig van Thomas @Sjorsje; Balen dat hij nog langer in de spreidbroek moet @Lauwie; Lees het net van je kat. Hopelijk knapt hij komende nacht lekker op en heb je hem morgen weer lekker bij je @BoBam; Spannend....... @Denice; 2 jaar . Dan moet mijn man niet zo zeuren dat hij 'n jaar lang moeite voor me heeft gedaan @Daisy; De eerste 2x vond Matthijs 't zwemmen verschrikkelijk, maar nu vindt hij 't geweldig. Hij kan echt niet stil zitten of liggen en ook in 't water is hij hardstikke druk. Ligt hij de hele tijd te spartelen en te kraaien . Hij eist alle aandacht.
meiden ik ga NU ECHT WAT DOEN EVENTJES want ik moet nog eten maken enzo en anders leg ik hier vanavond ook nog op bed moet ik eigenlijk ook nog naar de vader van me vriend op visite straks met zijn alle gezellig nou ik ben ff niet gezellig met die hoofdpijn hoop dat straks me vriend niet zo hard en veel praat want dan krijgt tie toch echt een klets voor zijn hoofd kan niet verdragen aan me hoofd.
duster jah echt 2 jaar gewoon :S pff als ik er nu weer aan denk raak ik weer gefrustreerd ik vond hem zo leuk en hij vond mij ook erg leuk maar hij durfde het niet te zeggen en ik ook niet en jah gewoon duurde zooooooooooooo lang niet normaal. maar gelukkig ! alles is goedgekomen hihi
hihi wij hebben ook altijd zoveel speklapjes hahahhahaha is gewoon lekker met die lekkere kruiden erop jammie jammie he verdorrie nou ik moet nu echt weg hoor zit ik hier vanavond nog.
hallo allemaal, ik heb alleen de laatste 3 blz gelezen, spijt spijt maar anders red ik het allemaal niet. @lauwie, wat een gweldig nieuws van je kat, hoop dat het zo goed blijft gaan. ontmoeten vriend: Ik ken Andy via internet en we doen alles in supersneltreinvaart. Ik ken hem nu precies anderhalf jaar en ben nog elke dag dolgelukkig. Ik vind het wel grappig.....als ik hem 2 jaar ken hebben we 2 kinderen. zwangerschapsbuik: ik durf nog geen foto te maken/plaatsen. Heb een buik alsof ik 5 maanden zwanger ben, na de bevalling van Roos ben ik geen gram afgevallen en heb er ook niet mijn best voor gedaan. Na deze zwangerschap ga ik echt weer wat terug in gewicht. Ik ben nu lekker bij mn vader en moeder en ga uitgebreid in bad, ben natgeregent/gesneeuwd vandaag met werken dus ik laat me even lekker verwennen.
Wat ben ik blij dat ik bij jullie ook over stof in huis lees . ? Ik heb vanmorgen boodschappen gedaan en ik heb de vloer in huiskamer speelgoed vrij gemaakt en de keuken opgeruimd, want we hadden de vaatwasser gisterenavond niet aangezet, dus er stond een lading vaat te wachten. Het wasgoed en zelfs de strijk heb ik wel goed bijgehouden. Ik moet eigenlijk echt elke dag wel iets doen, anders komt het hier niet goed. Ik kom namelijk erg weinig aan echt goed schoonmaken toe met die 2 apen.
Hai Meiden, Even weer een berichtje van mij. Heb nog altijd niets meer gehoord van de papa van Justin. Vandaag precies een week dat hij nergens meer op reageerd. Heb daarom de moeilijkste beslissing uit mijn leven genomen en dat is dat ik hem uit mijn en justins leven laat gaan Ik word gewoon gek van die onzekerheid van komt papa je deze week wel of niet opzoeken? Als zijn papa contact wilt zal ik hem dat nooit onthouden maar dan zal hij zelf contact moeten zoeken want ik kan het niet meer. Ik heb zoveel verdriet wat hij ons aan heeft gedaan en nog steeds doet..
@Marleen: rustig blijven haha ehh oordopjes kopen? @Denice: wat een lief/mooi verhaal! Erg he eerste keer bij de ouders! Vond mijn vriend ook wel eng volgens mij! Eerste keer dat ze hem zagen was op mijn verjaardag geloof ik(toen hadden we nog niet écht'wat), maar daar waren toen veel meer vrienden. En toen de volgende ochtend (waren opstap geweest) wou ik hem het huis uit smokkelen, zat me vader in zijn kantoor wij lopen er langs eh hoi. Gauw weg gegaan. Toen ik weer binnen kwam, toen kreeg ik op mijn donder! haha vreselijk, ze mesten eens weten dat dat wel vaker was gebeurd in de slaapkamer naast hun! haha Paar dagen later wou mijn vriend mij ophalen , maar van mijn vader moest hij eerst binnenkomen! Nou ik wou dat niet want mijn vader kon nog wel eens rare praatjes hebben! Zo zei hij eens tegen een ex van mij dat hij zijn moeder en buurvrouw en oma ging verkrachten! (niet dat hij dat echt doet hoor!) Nou dan moet je zo'n hoofd zien van op dat moment je vriend! haha vreselijk! Nu kan ik er wel om lachen! Maar wat moeten die jongens hun rot gevoeld hebben op zo'n moment!
ik wacht nog even tot zaterdag met testen. Hoop dat ik morgen nog ongesteld wordt, we zullen zien. Want zaterdag moet ik al weer met de pil beginnen, normaal zou mijn menstruatie dan morgen al stoppen! Ik snap er niks meer van! Dan zou het al door de pil heen moeten zijn gegaan! tja, ik weet het niet. Ik heb ook nog steeds geen gevoel dat ik zo ongesteld wordt, anders voel ik het altijd wel in mijn rug of buik.misschien moet ik het even los schudden? haha @Tammie: Zo dat is een rotsituatie zeg! Je wil je kind toch zien? Vaag figuur hoor, sorry. Ik zou dan ook gewoon de beslissing nemen van dan krijg je hem nu helemaal niet meer te zien! Sterkte meid! Lekker blijven genieten van je kleine!
Idd vaag figuur zoals je zegt BoBam, terwijl hij ook nog 2 oudste dochtertjes hebben, heel erg zielig voor Justin, maar wees sterk Tammie, je wordt daardoor wel sterker van meis! En regel maar de advocaat meis! Dik knuff!
@ Tammie: Sterkte meis. Het moet ontzettend moeilijk voor je zijn dat hij zijn eigen kind niet wil zien. Maar misschien is het voor Justin juist wel beter zo. Ga je eigen leven leiden samen met Justin en maak er wat van! Ik snap dat je Justin zijn vader niet wilt onthouden, maar een vader die ene keer wel komt en de andere keer niet, kan ontzettend veel impact hebben op je mannetje. En een gespannen mama reageren ze ook op, dat kan ik je inmiddels uit ervaring vertellen... @ Bobam: Ik snap niet dat je nog een dag kunt wachten ! Ik had allang over een staafje heen gepiest hoor Dan weet je tenminste iets, maar ja dat ben ik en iedereen is anders gelukkig
Ben vorige week bij advocaat geweest en scheiding word aangevraagt en alimentatie en bezoeksregeling worden geregeld.
Hebben jullie ook weleens van die dagen dat je gewoon helemaal niks leuk vind en overal boos en geirriteerd om kan raken? Dat heb ik vandaag. Gelukkig hangt er een mooi hart aan de muur waar ik wel weer van op vrolijk, maar ja om nu de hele dag naar de muur te gaan zitten staren....
@ Tammie: Het lijkt me een vreselijke moeilijke stap om te nemen, maar ik denk dat je er goed aan doet meis!
@Tammie, het lijkt me heel moeilijk om zo'n beslissing te maken. Maar als ik het zo lees, lijkt het me wel de juiste. Veel sterkte.
Vreselijk moeilijk, zo'n grote stap! Nog geen jaar getrouwd en nu al gescheiden, dat is verschrikkelijk! heel veel sterkte! Marleen, ik ben vandaag emotinieel, raar maar waar! En heb weer last van me rug, verdorie! Ja door stomme bed! Haha!
Hoe ik mijn (inmiddels) man heb leren kennen? Ik werkte in een benzinestation en hij kwam daar enkele avonden als beveiliger de pomp mee afsluiten. Het viel wel op dat hij op 'n gegeven moment erg vaak shag kwam halen, maar ik had een relatie. Via via kwam hij aan mijn nummer en toen hebben we eerst een poosje ge-sms't. Ondertussen raakte mijn vorige relatie uit. Dirk heeft heel lang gevraagd of ik 'n keer mee ging stappen, maar ik had nooit tijd . Toen we dan toch 'n avondje naar de bios gingen, was het meteen raak. Een week later is hij zowat bij me ingetrokken en 5 maanden later waren we in blijde verwachting
@Denice; Ik heb de hele week gedacht ik moet haar wel feliciteren met haar 22,2,2,2e feestdag, maar nou ben ik 't dus nog vergeten . Maar alsnog gefeliciteerd en ook gefeliciteerd met je 22,2,2,3e dag X