Ik ken Jeroen bij uitgaansleven, hij was rokkejager en vond hem irritant, hahaha en ik was ook bevriend met zijn ex, raar maar waar, de dovenwereld is klein. Hij woonde toen ook in Hoofddorp netals ik (nog steeds haha) en ging ik altijd met hem mee rijden en kwam iedere dag bij mij en vond hem te lief en toen werd het raak en 9 maanden later werden wij in verwachting, haha!
Meiden, ik heb echt alleen even over de laatste pagina's gescrolld. Kan het echt niet bijbenen, maar als jullie het goed vinden schrijf ik zo af en toe nog wel mee. @Tammie heel veel sterkte meid. Lijkt me onwijs moeilijke beslissing die je hebt moeten nemen, maar misschien uiteindelijk wel de beste. @Bobam dat je het nog tot zaterdag uithoudt voordat je gaat testen... Ik zou niet kunnen wachten! Gelukkig inderdaad her en der wat stof en volle wasmanden bij jullie te vinden. Is weer een hele geruststelling, haha. En mijn man ken ik al 26 jaar. Hij was m'n buurjongetje. We hebben nu 8 1/2 jaar een relatie, waarvan we 8 jaar samen wonen en in augustus 2007 zijn we getrouwd.
ja maar zo'n test is ook best duur! Dat vind ik ok weer zonde van het geld, zul je net zien dat ik morgenvroeg toch ongesteld wordt! Heb ook te veel aan mijn hoofd om daar nu mee bezig te zijn! haha maar als ik zwanger zou zijn nu, dan ga ik echt wel juigen hoor, maar hoop nog even van niet, lijkt me leuker als Sven kan lopen om dan zwanger te zijn! Ik hou jullie op de hoogte! Ik heb morgenvroeg om half 10 een solicitatiegesprek! Gaan jullie voor mij duimen? Ik hoop dat ik niet al te zenuwachtig ben! Als jullie nog tips hebben, kom maar op!
Nou, Wesley sliep niet lang gelukkig knapte hij op na een flesje straks, heb geen groente gedaan hij was zo verdrietig dat ik het gevoel had dat hij meer zin had in een flesje Gelukkig komt mijn man over een uurtje thuis even de kar samen trekken Ik heb mijn man bijna 9 jaar geleden leren kennen toen wij samen vakantiewerk deden in het ziekenhuis, ik maakte de bedden schoon en op en hij bracht ze naar de kamers Ik ging altijd op de fiets naar het werk en hij met de bus maar op een gegeven moment stond hij me bij de kleedkamer op te wachten elke keer om alleen nog maar even samen naar buiten te kunnen lopen *smelt* zo lief! En toen ging ik een keer met de bus ipv de fiets om wat langer te kunnen kletsen nog, 2 hele bushaltes Toen probeerde we nog wat te chatten want dat deden alle collega's en toen kwam er een emailtje en een telefoonnummer en toen ging hij op vakantie en zou ik 'm een keertje bellen. Ik dacht dat doe ik midden in de week wel maar hij vond het eigenlijk de eerste dag meer de tijd ervoor dus toen heeft hij zijn hele week vakantie 'savonds met mij aan de telefoon gehangen toen hij terug kwam gingen we samen naar de film en de hele week hebben we toen afgesproken en was het "aan" april 2007 zijn we getrouwd en een half jaartje later waren we zwanger en nu is Wesley alweer een half jaar, de tijd vliegt!
@ Bobam, succes met je sollicitatiegesprek! Natuurlijk duim ik voor je! Gewoon jezelf zijn is mijn enigste echte tip @ Tammie, heel veel sterkte meis
Heb nog niet alles gelezen, maar wilde ff reageren bobam; je kunt via internet iets van 3 tests bestellen voor 3 euro nog wat en is snel in huis, ook accuraat! Mijn 1ste test van etos was vaag (en duur) vandaar die goedkope gehaald en 2 dgn later getest en ik had duidelijkheid! Succes met je gesprek!
@daisy: ik geen kindjes meer? wel hoor met heel veel liefde ben slleen benieuwd of ik al die drukte aan kan haha. en ja wel weer wat verkocht op marktplaats,helemaal goed @delilah: gecondoleerd meid, vreselijk @naat;ohnee hè zo zonde @tammie; vreselijk meid, ik leefmet je mee. gelukkig heeft je kleintje het nog nietdoor allemaal, maar hoop wel dat je ex vriend in zijn leven wil blijven. @marleen; ik heb een vriend in huis die nu niet te genieten is haha voor het eerst eigenlijk ik moet er alleen maar om lachen valentein; ik neem mijn vriend mee high tea-en, hij is echt een snoep kont en is gek op eten. heel burgelijk en waarschijnlijk zitten we tussen grijze pruiken maar boeiend haha hij weet het alleen nog niet dus dat is wel grappig
Hoi Tammie, Ik krijg kippevel van je bericht... Meid, ik leef met je mee. Mijn zus is alleenstaande moeder. Zei is per ongeluk zwanger geraakt, ze heeft een ziekte, waarvan de gynaecoloog zei, dat het voor haar praktisch onmogelijk was om zwanger te raken. Hierdoor was ze ook minder voorzichtig en boem, het was raak. In eerste instantie wilde ze het weg laten halen, ze is met haar toenmalige vriend naar de kliniek gegaan en uiteindelijk heeft de arts haar weg gestuurd omdat ze op de stoel zat te huilen. Ze moest er nog maar even over nadenken. Haar vriend heeft haar naar huis gereden, bij mijn ouders huis afgezet, huilend! Zonder een woord te zeggen. Uiteindelijk heeft ze besloten de baby te houden. Het verhaal erna is lang, maar mijn neefje is inmiddels 3, maar hij heeft zn vader niet meer gezien. Hoewel er wel een rechtszaak heeft gelopen over erkenning (toen hij 1 was) en een zaak over een bezoekregelijk (nu 2 jaar later!), krijgen alle betrokken partijen sterk het gevoel dat het dit niet om mijn neefje gaat, maar om mijn zus pijn te doen. Dit idee heeft de jeugdzorg, de advocaat en zelfs de rechter uitgesproken. Hij krijgt dan ook het komende half jaar nog niet de kans om zijn zoon te zien omdat met dit inmiddels niet meer ziet als het beste voor hem als kind. Mijn zus heeft ook heel erg veel verdriet gehad tijdens de zwangerschap die ze alleen moest doen en daarna. Ze heeft haar eigen gevoelens na de geboorte van mijn neefje aan de kant gezet en toch contact met hem gezocht, hem uitgenodigd, etc, etc.... Het ergste was, dat hij daadwerkelijk toen mijn neefje ook een paar maal had gezien, hij zat bij ons in huis, maar zodra mijn zus en hij alleen waren, schold hij haar uit en kleineerde haar. Omwille van haar zoon, heeft ze dit zelfs die paar keer dat hij er was getolereerd.... Tammie, kies voor jezelf en Justin! Succes samen....
@ Bobam: Succes morgen! Ik ken Jeroen al heel lang van gezicht! Hij reed op zo'n belachelijk brommer met ijs in bakken, hoe noem je zoiets? Ijscokar...brommer...pff, weet ik veel! Dat is zo'n 20 jaar geleden. Ik durfde nooit zonder mijn moeder een ijsje te halen want ik was als de dood voor die gozer. Ik werd helemaal verlegen van m Maar goed 6 jaar geleden werkte bij een drogisterij en hij woonde daar boven. Toen we gingen verhuizen met de winkel en liepen te sjouwen heeft hij me heel vaak in de gaten gehouden (fijn idee). Toen ik m daarna in een kroeg tegenkwam hadden we ff een praatje, maar ik was een beetje aangeschoten en liep doodleuk weer verder. Een maandje later kwam ik m tegen in een andere kroeg en ik had net met iemand anders staan te zoenen maar ben er met Jeroen vandoor gegaan . Gezoend, maar verder niks. Die maandag erop stond hij voor m'n neus in de drogisterij en heeft ie flink moeite moeten doen, want het was echt een vreselijke versierder en ik had echt zoiets van nou jou hoef ik niet . Maar t is m toch gelukt ! Als we een ex tegenkomen, en dat is best vaak want het zijn er nu eenmaal veel , dan zijn ze helemaal verbaasd dat ie getrouwd is en nu 2 kinderen heeft! Fijne avond meiden! X
Goeiavond meiden @Denciepino beterschap (en daar heb je nu niks meer aan. maar soms verkoopt een tank station of ah ook medichijne) @Daisy je kan op zich minder in de fles doen. alleen is het dan ook minder vulend/ maar je kan ook het gat in de fles groter maken. en wat fijn dat de bank goed zit. wij willen ook een nieuw hebben nu een inmens grote hoek bank @Lauwie hoe is het gegaan met je kat. lees nu dat het goed is gegaan maar wel een zware operatie., wel fijn dat het goed is @Delilah gecondeleerd. dat is zekker een rot begin @Naat jeejte wat balen zeg van die tv. onze buren hebben er een verzekering voor afgesloten. konden jullie het niet op je gewone verzekering goeien. en fijne vakantie @juud zwaaai terug @sjorsje ben beneiuwt hoe het nu is. o lees nu nog 8 weken en dan 23 uur perdag. nou meis. neem van mijn aan dat dit nog niks is. wij haden een meisje bij ons op het werk. en die moest in atractie en dat meerder keren. en kreeg toen een gipse sprijtbroek. dus dat is een hele broek van gips. aleen haar voeten waren los. en haar doos en kont. ze kon dus niet in bad. en dat erg lang. @marleen gaaf is dat he. als je iets mooi's krijgt. wij hebben een mooi vlinder gehad. @Setteke ik heb voor me ouders een zelf gemaakt hardjes memoblokje met silver haar voetje er op. voor steve een kaart van mijn en een van silver. en dat was het. wat jammer dat de oppas waar thymen is niet met hem knutseld. @marleen weet je want leuk is om te doen met die boeken leger. hem plastiviseren hebben wij ooit gemaakt als vader dag cadeau @puck veel plezier vanaf @sjorsje is ook een leuke eerst date de mac @bomam spannend @duster fijn dat je ome er vredig uit ziet. doet je toch altijd goed he om dat dan zo te zien, ipv wat anders( je ziet gewoon vaak hoe iemand is gegaan) @sjorsje als je niet in een vakantie jarig bent, hoef je de mensen toch niet heel vroeg uit te nodigen en snap wel dat je je ouders er bij wilt. hoe is het nu met je moeder na de operatie @petra dat is zekker grapig dat je straks 2 kids hebt en me kaar 2 jaar kent @tammie. jeetje meis. wat een K*t situatie. en een Piep van een vet. een dikke knufel voor jou. en heel veel sterkte @bomam als je postief test wel een mooi valentijns cadeau Wat leuk om te lezen hoe jullie partners allemaal kennen. ik zal het straks even schrijven
@Binna, ik ben op 10 juli jarig, dus qua vakanties zal het idd wel meevallen, maar het valt op 'n vrijdag. Of ik moet het de 11e vieren, is eigenlijk wel makkelijker. Ik hoorde vanmiddag dat m'n moeder van de sondevoeding, de morfine en de catheter af is. Maar ze is nog wel erg moe en ze durft haast niet te eten, want dat was voor de operatie erg pijnlijk. Zelfs 500ml drinken kreeg ze niet meer weg.
Weet iemand waar je leuke zwangerschapsbanners voor op hyves kunt maken? Heb er wel eentje gezien van een collega (aftelbanner), maar dat vind ik dan niet leuk om zo'n zelfde te doen.
Sjorsje ik er eentje waar je een babytje al groter in zag worden. een soort buik. zal even de link zoeken dit heb ik steve voor ze verjaardag gegeven
Hoe wij me kaar hebben ontmoet. nou verhaal apart. Toen ik met mijn ex was. ging ik met een vriendin van mij naar een conster van alica keys. daar was zei ook met haar vriend. (Steve dus ). Toen een tijdje later ging me vriendin verhuizen en ik en me ex helpen. toen met de hous warming leerde ik steve beter kennen( was nog wel met me ex) en hij onder tussen een ander vriendin. (en mijn vriendin had onder tussen ook een vriendin jaa je leest het goed ) en toen ging we vaker afspreken als stelletjes. (hij en ze vriendin en ik en me ex) toen ging het uit met me ex en bij hem ook. en deden we veel dingen met ze twee. en toen groeide er wat. en vorig jaar getrouwt en een kindje. kennen me kaar dus al jaren. hebben dus al 4 jaar een relatie. en wat ook nog even grapig is er bij te vertelen. dat is dat zijn en mijn ex ook nog even met me kaar zijn geweest.
@Binna: oh ja ! Daar had ik nog niet eens aan gedacht, dat zou wel heel speciaal zijn ja! Apart nou wordt ik nieuwschieriger maar dan moet ik wel wachten tot zaterdag haha En wat een mooie tas! Ik zag dat je bij de hema ook hele leuke dingen kan laten maken met foto's! Ik doe voor vrienden van ins (ze is in juni geloof ik uitgeteld) een romper met daarop een foto van hun en dan mijn papa en mama , zoiets, leek me wel een leuk idee!
Ik vind die sneeuwbollen ook zo leuk, kun je ook in de winkel kopen, maar je kan ze ook via WIJ jonge ouders fotoservice volgens mij bestellen met een foto en tekst erin... Tas is ook leuk, romper heb ik besteld toen ik zwanger was als kado voor mn vriend. Een rode romper met lange mouwen, incl muts en broek en op de romper staat aan de voorkant een brandweerauto (mijn kerel vrijwillige brandweer, wie weet straks beroeps...!) en aan de achterkant zijn volledige naam met zijn achternaam dus, want we zijn niet getrouwd. Toen pinkte hij wel een traantje weg.... En volgens mij heb je ook houten puzzels voor kids bij de hema, vind ik ook leuk...
@binna, zo wat een verhaal! Hahahah, maar wel 1 voor de kleinkinderen of niet dan?! Ik en mijn vriend werkten samen, hij was mijn leidinggevende... Ik wilde graag salarisverhoging....