LInka en daisy, leuk he de HEMA? Ik heb het jurkje maat 68 gekocht! De witte met blauwe bloemetjes...
Hier ook gewoon een speen. Ze zeggen dat het de eerste drie maand niet uitmaakt en de speen ook weer gauw af te leren is. Patrick heeft ook gewoon die zuigbehoefte na en tussen de fles door. Meestal slaapt hij dan ook snel weer na de fles. Las ook iets over het slapen in het ouderlijk bed. Vindt het maar eng. Er was vroeger een waarschuwingsspotje op de tv en dat is me altijd bijgebleven. De vader trekt de dekens wat hoger over zijn schouders en de baby ligt onder de dekens en stikt.... Ook het omdraaien in je slaap en dan over je kind heen rollen lijkt me een verschrikkelijke gedachte, maar misschien zie ik wel spoken hierin. Verder gaat hier alles prima. Een huiluurtje hier en daar. Kan me soms wel ergeren aan mijn man. Gaat hij de fles geven over ong. een uur en dan toch even de garage in. Als Patrick zich dan een half uurjte eerder aandient, vindt hij het gek dat ik de fles al aan het geven ben (na 10x hem geroepen te hebben). Gisteren was ik even weg met mijn schoonzus en kom een paar uurtjes later thuis, heeft Patrick nog helemaal geen fles gehad! Ja hij was wel huilerig en ze kregen hem niet stil. Nee gek he die jongen had een fles nodig. Ook niet even bellen ofzo of zelf even rekenen wanneer hij de laatste fles heeft gehad en dan 4 uur later. Tja even een ander ritme en leven met zo'n kleine erbij, ook voor vaders. Gisteren hebben we ook gipsafdrukken gemaakt van zijn handje en voetje. Ondanks dat hij aan het tegenstibbelen was bij het maken van de mallen, is het resultaat toch mooi geworden. Aankomende zaterdag laat ik een tatoeage zetten op mijn pols. Twee voetjes en dan een versiersel erom heen als zijnde een armband. Laat ik zetten bij Henk Schiffmacher in Amsterdam. Zal nog wel een foto plaatsen wanneer ik geweest ben. Groetjes aan iedereen en een prettige dag vandaag!
Goeimorgen meiden @marleen tja als je niet zo veel meer mag als aleen maar rusten dan ga je maar interneten en dan lekker met me meisje op me @Duster heel veel suces met de operatie van je kleine man. lees net dat de operatie geslaakt is wat supper. hoop dat ie snel op knapt @my angel dat voelt heerlijk. tis zo'n verijking van het leven @Delilah het gaat erg goed met Silver ze heeft er haast geen last meer van. en krijgt ook geen zetpil meer. heeft ze alleen de eerst twee dagen in het ziekenhuis gehad. @aliekeleppink wel balen dat ze toch weer is gaan huilen. @denicepino nou meis. die van mijn past nog maar een paar dingen in mt 50 en heeft voor de rest gewoon al 56 @linka meis doe je rustig aan @aykietje lekker is dat he zo samen slapen @Daisy het gaat nu erg goed met haar. ze komt al helemaal in een ritme en slaapt goed. en heeft haast geen last meer van der hoofd. @QueenBee hoe was je wiekendje weg? @kimm jeetje meis dat is wel minder dat ze zo huilde @Arri silver heeft heel veel zuigbehoefte en ik laat haar dan eerst even proberen zelf haar handjes te paken maar als ze dan heel onrustig wordt geef ik haar haar speen @kimm wat een super foto @miranda dat is wel minder van je man ja. kan me wel voor stellen dat je dan even denk wel minder ook dat ze vanacht weer kwam. @linka wat een leuke foto @petra wat een lekker beertje @daisy wat een plaatjesssss liefs sabrina
Hey allemaal, Goed om lezen dat het beter gaat met Mathijs! Stan wil de laatste tijd niet zo goed eten, hij krijgt 150 + 5 maar hij laat altijd tussen de 40 en de 60 staan. Ik krijg het er echt niet in. Nu hij vraagt ook niet meer dus hou ik het maar even zo. Verder heb ik nog een vraagje aan de mama's die gestopt zijn met BV. Ik ben nu ongeveer 2 weken gestopt met BV. Ik heb geen stuwing meer en de borsten zijn ook niet meer hard. Ik heb wel nog een zeer gevoelige tepel. Sinds eergisteren ben ik terug beginnen lekken en gisteravond was het zelfs zo erg dat mijn pijama kletsnat was. Ik ben dan mezelf beginnen melken (ik kan het niet anders noemen zoals een koe en de melk spoot er werkelijk uit. Hebben jullie dit ook en zo ja weten jullie wat je er aan kan doen? Sinds vandaag zit ik dus terug met borstcompressen na er een dikke week vanaf geweest te zijn!
Goedemiddag iedereen Wij hebben erg goed geslapen Van 0.30 tot 7.30 en van 8.00 tot 11.00 Dus ben lekker uitgerust @ Chantico, die gesprekken voeren wij ook, zoooooo lief he @Daisy, wat rot dat ze daarna zo van slag zijn he? Soms denk je dat die kleintjes niks merken maar dat is dus wel degelijk zo @Linka, is het niet zwaar zoveel alleen te moeten doen? Wat is de rol van je man hierin? En je hebt 2 heerlijke meiden, mmaar dat had ik al gezegd... @ Queenbee, hoe was je weekje weg? Waar zijn jullie geweest? @ Arri, wij gebruiken ook een speen, was er eerst op tegen maar ik merk dat ze het echt nodig heeft, mijn pink zag ik ook niet zitten . Ze gooit hem hier zelf uit zodra ze slaapt. @ Denice, hier sstaat ze niet echt, maar mevrouw kan wel erg goed tijgeren en haar hoofdje omhoog houden! @ Kimm, wat een moppies en je oudste kijkt zo leuk en blij @ Miranda, wij hebben een tijd terug flinke ruzie gehad hier om. Ik was het zo zat! Had het idee dat ik alles moest doen En nu doet hij wel erg zijn best, ben benieuwd voor hoe lang het duurt @ Petra, ik moet soms ook lachen als ze huilt hahaha erg he? Maar ze kijkt dan zooo zielig dat ik het weer grappig vind...ik ga haar wel troosten hoor Leuk pakje, waar heb je die vandaan? hahaha zag wel zoiets bij C&A geloof ik? @ Daisy, die foto te cute! Lekkere lachebekken! @ Alieke, ik ben eerlijk gezegd best makkelijk met het vasthouden en fles geven, maar niet bij iedereen @ Aykietje, ik geef nu al 4 weken geen bv meer en sinds 2 weken zonder pads... ik bleef lekken. Maar ook nu komt er nog wel eens melk uit hoor! En ik voel het nog prikken als ze huilt. Dus dat zal wel even zo blijven! Maar wat een slappe hap heb ik overgehouden! Zooo ik heb geloof ik gereageerd op iedereen...anders sorry Ik mis Noura? Ik mis Elleny? En weet iemand al hoe het met Happy's kindje is?
Gefeliciteerd Bizzy! Arri, ja leuk he, ik zag eerst jurkje maar ik zag ook deze dus heb ik maar snel gekocht vond veel leuker met broekje erbij! Jurkje vond ik wat minder Haha! Ik zat ook te twijfelen tussen roze of bruin en wit, dus heb ik maar snel roze genomen. Leuk leuk! Judith, dank je en ja ik doe ook rustig aan, heb net geslapen. En Philly, ja Myrna is ook zeer trots, dank je!
@Binna & Sjudith; We zijn een weekje in Hooghalen geweest in een huisje met mijn schoonouders. Mn mannetje is daarvandaan naar zn werk gegaan elke dag en ik had lekker vakantie met de kids en opa en oma! Was heel gezellig, hebben lekker weer gehad, Jamie heeft nog even lekker kunnen dobberen in het badje van Britt in de zon, heerlijk vond hij het! Britt krijgt ook de speen, het maakt haar rustig en ze valt ermee in slaap. Zodra ze echt diep slaapt, tuft ze hem zelf weer uit en slaapt lekker verder gelukkig. Dat deed Jamie ook altijd. Voor zijn 1e verjaardag was hij 'speenloos', hoop dat dat met Britt ook gaat lukken! Xx
@Linka, wat is Myrna toch een knapperdje zeg, mooie ogen ik vroeg dat omdat je zij ik en de vader van Myrna zijn uit elkaar, ik was even traag van denken hahahaha, je hebt natuurlijk een ander vriend. Vriendlief idd...ik schreef een poos terug manlief, weetje nog? Ach het is je mannetje of het je vriend is of je man he is yours... @Sjudith: jou meisje is er ook wel een hoor..mooie baby, ben jij nederlandse als ik het mag vragen? of ben ik brutaal
@ Angel, ik ben Nederlands mijn vriend half Italiaans. Maar er wordt vaak gevraagd of ik Turks/Marokaans/ Spaans of zelfs half Indisch ben
Dat truitje van Hema is gaaf he! Ik heb er ook al vaak mee in de hand gestaan, maar ik wil niets meer kopen de eerste tijd. Danique heeft zoveel, dat ik gewoon moet haasten om haar alles aan te doen voor het te klein is haha. Sjudith, wat een schatje is je meisje toch. En dat uitspugen van de speen doet Danique ook als ze genoeg heeft gesabbeld. Bizzy, welkom en gefeliciteerd met je zoon! Queenbee, wat heerlijk zeg even vakantie vieren. En een erg leuke foto zeg! Sabrina, ben je wel lekker aan het genieten van de kraamhulp? Laat je lekker verwennen deze dagen meid! Fijn dat het met Silver beter gaat. Daisy, die foto van jouw dames is echt leuk! Doe je ze veel dezelfde kleertjes aan? Of ook wel eens niet? Miranda, balen dat Laureen vannacht weer kwam. Wilde natuurlijk even weten hoe het ook alweer was om 's nachts ook voeding te krijgen Danique ligt nu heerlijk in bed te slapen. Ons schema voor vandaag ligt een beetje in de war doordat ze ineens vannacht pas om half 5 kwam. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het heerlijk! Maar moet nu even niet ritme zoeken Arri, bij ons in bed slapen wil ik ook niet nee. Al is het ons wel 1 x gebeurd dat we beiden wegdommelden terwijl ze bij ons in bed lag. Maar ik vind het dan ook maar een eng idee.
Ik denk dat hij niet wakker werd omdat Laureen eigenlijk al 3 weken 's nachts doorslaapt. Toen ze nog wel nachtvoedingen kreeg liep hij wel naar beneden om een flesje te maken hoor. Ik baalde alleen dat ik vannacht alleen zat te klooien. Weer mooie foto's gezien trouwens. We hebben er inderdaad allemaal prachtige kindjes van gemaakt! Ik ga Laureen wakker maken anders komen we helemaal niet meer uit met ons "ritme" ha ha Groote nieuws: Laureen slaapt al de hele ochtend in haar eigen bedje! Eindelijk is het zover. Ohhhhhhhhhh wat ben ik blij.
BUDDYNIEUWS!!!! Duster smste: Matthijs heeft een hele voeding gehad, als dit er in blijft zitten, mogen ze vanmiddag naar huis! WORDT VERVOLGT @ Miranda: YEAAAAAAAAH
Linka,hahhah,wat mooiiii! Ik dacht ik neem de bruine een keer wat anders dan roze,pfff hier hebben ze zoveel roze dat ik het niet meer leuk vindt! Wat een scheetje is ze toch zeg! @Arri,het jurkje vond ik ook errug leuk maar ze hadden er nog maar 1 @Pruts,nou spannend een tattoo of heb je er al meerdere? Ben erg benieuwd! @Binna,fijn om te horen dat het goed gaat met Silver,en al helemaal super dat ze al een ritme heeft Tis een knapperd hoor,mooie foto's heb je op je hyves! @Aykietje,ik heb helemaal geen last van mn borsten gehad toen ik stopte dus ik kan je helaas niet helpen! @Sjudith,jeetje wat lekker zeg zolang slapen,ik wil ook! Elleny had al aangegeven dat ze niet meer meekletste,of althans niet veel.. Wat een mooie foto,ze ligt er heerlijk ontspannen bij @Bizzy,gefeliciteerd met jullie zoon! @QueenBee,wat een schattige foto,is Jamie ook een rustig manneke? Hier hebben ze ook een speen,ik heb liever een speentje dan een vinger/duim,ik ga mezelf maar na,ik heb tot mn 10e ofzo getut en hopelijk kan ik de speen eerder wegnemen,alhoewel ze m niet vaak willen hoor,en idd als ze slapen wordt ie uitgespuugd... Wij gaan vanavond naar Ikea,shoppuhhh! De meiden gaan naar opa en oma toe.. We moeten nog enkele kasten hebben,de zolder staat nog vol met dozen Ik ga ff boven kijken,ik hoor er 1huilen...