Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ moniki; ik zou de huisregelementen van de kinderopvang er ook even op nakijken, of er iets over gezegd wordt. Anders zou ik (als je te maken hebt met lange wachtlijsten) gewoon in discussie met ze gaan; luister het staat niet vermeld dat jullie dit niet doen, mijn dochter moet om 16.00 uur een groentehap hebben, ze heeft structuur nodig, anders is ze een paar dagen van slag en eet ze slecht (lul de maar een verhaal van) evt met ondersteuning van je CB, ik neem aan dat ze vast bereidt zijn om je te helpen. En ondertussen zoek je een KO die wel deze ondersteuning biedt!

@Diana; nou kan me voorstellen dat dat geen pretje was... Laat die opmerkingen voor wat ze zijn, who cares! Jij moet er happy mee zijn en je man... 18 mrt duurt idd nog lang zeg.... Ik zou zeggen ga vast lekker met je hoofd in die roze wolk hangen... Niets mis mee!

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Miranda; Leuke foto's

@Setteke; Normaal laat ik hem ook huilen, binnen 10 min. valt hij dan altijd in slaap. Maar nu ligt hij met gemak 'n half uur te gillen (of langer), maar mijn man moet toch echt slapen. Het was idd geen erkende fokker. Ze zoeken via marktplaats e.d. 'n kruising. Maar dan nog is 't geen steil

X

3. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Chantal, de huisreglementen heb ik nageplozen hoor (nog dezelfde dag) en daar staat niks over dat ze geen groente geven aan babies. Ik ga woensdag wel weer met ze in discussie, want ik vind het gewoon van de zotte dat ik zijn schema compleet moet gaan omgooien en dat hij vervolgens 3 dagen van slag is, alleen omdat ze hem geen groente willen geven. En ze wilden vorige week wel evt fruit geven. Nou ik zie geen verschil in groente of fruit geven, dan kunnen ze toch ook gewoon groente geven? Zal nog eens vragen wat het verschil is volgens hun. Kan ook zijn dat ze dat alleen vorige week wilden doen, omdat ik maar 1 flesvoeding bij me had....

@Diana erg kinderachtig die opmerkingen! Geniet er lekker van meid, ze zijn gewoon stiekem jaloers of zo. Lekker laten gaan en je energie in dit nieuwe wondertje steken in plaats van in al die sneue opmerkingen (kan me wel goed voorstellen hoor dat je er de balen van hebt, daar niet van).

4. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    kom straks weer verder lezen hoor. M'n kleine man slaapt eindelijk en ik ga ook eventjes liggen. Tot straks!

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Lullig hoor Moniki! Gewoon even overleggen met KO ;)

Ach Diana, sommige mensen snappen het niet gewoon hoor ;) Je zus is toch in verwachting? Gewoon genieten!

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Miranda leuke foto's!

Setteke, Sam heeft weer een mooi blauwe bult op haar voorhoofd.. verders was ze gewoon gezellig vanmorgen.

Alles ligt nu in bed en ik ga ook proberen even te slapen.

7. Chantico

Chantico Niet meer actief

Bij de babys zat toch ook Djayden van Schatje? Bij uitzending gemist is het zeker terug te vinden!

Miranda, mooie outfits (en mooie meiden!)

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Puck, klopt, die zitten hier ook wel. Moeten we toch nog maar eens heen denk ik.

@ Moniki, dat vind ik nou echt belachelijk! En als het niet expliciet in hun algemene voorwaarden staat zou ik de discussie ook aangaan. Wat voor reden geven ze dat ze dat niet willen geven? Slaat toch nergens op! Jouw mannetje moet leren eten volgens een bepaald ritme en dan sturen zij dat helemaal in de war. Mocht je overwegen naar andere opvang te zoeken, al eens aan gastouderopvang gedacht? Ik zit bij Sisa: www.sisa.nu

@ Miranda, aah gossie, wat een lief bijtje! Dat cheerleaderpakje is ook gaaf. dat je daar geen rpijs voor hebt gewonnen!

@ Diana, zo'n reactie van je zus, kan het zijn dat ze zelf graag (nog) een kindje wil maar dat niet zo soepel gaat? want zo komt haar reactie een beetje op mij over.... En voor de rest, niks aantrekken van die domme reacties, geniet lekker van dit wondertje!

@ Duster, oh ja, je mannetje had nachtdienst. Dan is laten huilen idd geen optie. Balen! Misschien dat hij even in slaap valt met een wandelingetje?

@ Lique, nou dan valt het wel mee met Sam dus. Tymen heeft ook vaak dat soort ongelukjes, zit ook altijd onder de blauwe plekken!

Hier een mannetje dat niet gaat slapen. Ligt maar wat te zingen. Als hij met een kwartier nog niet stil is haal ik hem maar uit zijn bed denk ik. Anders maakt hij zijn zusje nog wakker.

Oh ja, weer een overwinning, Silke heeft heel goed van haar fruit gegeten bij de oppas!

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh ja, chantico, ik heb het terug gekeken bij uitzending gemist en het was idd Tycho van Kimm. (Je stond er mooi op Kimm, hihi!) Maar Djayden van Schatje deed toch niet mee?

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Setteke; Die wandeling heb ik toevallig net gemaakt. Hij heeft lekker liggen pitten, maar eenmaal thuis ligt hij alweer in zijn bedje te huilen :( . Volgens mij deed Djayden ook niet mee

X

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey dames, hoe is het hier! Kwam alleen even langswaaien en iedereen gedag zwaaien en een fijne dag wensen dus bij deze:

Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)

12. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    JOEHOE!

13. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Jee waar is iedereen toch?

Heb net ook maar even Baby te huur gekeken.
    Lijkt me beter dat die mensen nog niet aan kinderen beginnen hoor. ha ha

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Gerard belde net, onze laptop is weer klaar. \:D/

15. Setteke

Setteke Niet meer actief

Je praat tegen jezelf meid! ;)

ik ben ook weer weg, zal Silke wakker maken, want ze moet eten, anders is ze vanavond zo laat!

16. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hallo meiden!

Jullie hebben het over rust maar ik moest toch een stuk of 5 pagina's lezen hoor :)!

Ik heb van alles gelezen en wil gaan reageren, maar alles is uit m'n hoofd geloof ik :oops:. Toch ff proberen...

@ Lique: ach die arme Sam! Wat zijn ze het zelf snel vergeten he? Wat dat betreft zijn ze toch zo flexibel!

@ Diana: Meis, er zullen altijd mensen zijn die niet leuk reageren. Thomas was net iets van 16 mnd toen ik zwanger werd van Jasper en ook dan reageren sommige gewoon niet leuk... Jammer voor hun!

@ Setteke: Hier ook zo'n wasmachine fanaat :) Als ze het nou eens van ons over zouden nemen :)

@ Duster (dacht ik :oops:): Wat een lullige actie van die mensen!

@ Sjorsje: Hoe kunnen ze dan nou doen he? Je vraagt je toch af en toe af hoe dat gaat bij dat soort instellingen...!

Meiden, dit was het ff, ik ben het echt kwijt.

Hier gaat het zijn gangetje. Ik ben zelf alleen doodop. Gisteren heb ik me te pletter geniest na die verjaardag met die hond. Ik lag om 18u in bed!

17. Marleen2109

Oja, ik weet weer wat :)

@ Moniki: Lekker belachelijk! Ik irriteer me mateloos!

@ Miranda: Wat een leuke foto's van je meiden! En straks weer je laptop jippie!

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mooie muur he Miranda! Hahaha! Nou fijn hoor :D !

19. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    baby te huur was leuk he ;) haha

20. Marleen2109

Wat ik nu weer vergeet te vragen aan de mama's die al pap geven... Jasper krijgt nu sinds 3 dgn bambix door de fles ipv rijstebloem. Maar nu is zijn ontlasting vreselijk hard. Hebben jullie kindjes dat ook? Ik dacht juist dat ze van deze pap beter gingen poepen. Het zal de overgang wel zijn denk ik.Volgende week ga ik aan de opvolgmelk, ben benieuwd, want Thomas moest dat dus echt niet....

Deel Deze Pagina