Hoi allemaal! Sorry geen puf terug te lezen van al die dagen Zijn er nog nieuwtjes? @ Daisy...spannend! Ik denk weer een meisje Ik heb eindelijk 2 dagen vrij! X
Is dat nou chieffie of juudje, pff! Hahaha! Lekker hoor 2 daagjes vrij Schatje, bah! Ja moeilijk loslaten, voor half uurtje kan ik het wel maar voor hele avond en nacht, neej! Haha! Ik ben gewoon mietje..... Bij Myrna had ik ook hoor..... Ik gok op jongetje bij Daisy! Bij Petra, zeker een meisje! Sjorsje, een jongetje! Esprit, een meisje! Sorry hoor ! haha! Nou fijne avond verder en slaap lekker!
Oh leuk gokken, ik doe mee Daisy een jongentje! Petra een jongentje ! Sjorsje, een meisje! Esprit, een jongentje! Wie houdt de poll bij, haha!
Meiden ik wil jullie even laten weten dat mijn laptop weer terug is en hij doet het ook nog. Goed hè. Hier hadden we vanavond ook iets leuks, onze wc pot stond vol met badschuim. Het stak er gewoon boven uit. ha ha Nou kwam dat doordat onze meiden IETS te veel zeep in bad hadden waardoor het in de wc omhoog kwam toen we het water uit het bad lieten lopen. Was een erg leuk gezicht. Dionne wilde naar de wc en kwam hard lachend terug de kamer inlopen. Ik gok ook even: * Daisy een meisje * Petra een meisje * Sjorsje een jongen * Esprit een meisje * En Diana een jongen
@petra;ah wat schattig dat rooslief is haha @lauwie; vervelend voorje dat je niet lekker in je vel zit, hoop datje snel weer in je hum bent leuke foto trouwens @daisy; spannend weer een echo, hoop dat hij of zij er mooi voor gaat liggen @linka;oh balen van die bultjes, kan je laten testen toch? @schatje; niet teveel waarden aan dat pendelen hechten hoor, wij duimen allemaal voor je en piekeren werkt averechts hè. dikke knuffel mylan slaapt wat moeilijker in maar blijft er vrolijk bij haha dus vind niet erg, wel steeds erg vroeg wakker pff verder vind hij die potjes van 6 maanden geweldig, dus straks beginnen met zelf verder maken.meer dan alleen een groentenprut ben ik niet gekomen trusten
Haha, kunnen we niet beter een pooltje maken om te zien wie er de meeste goed heeft? Daisy: meisje Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: jongen
LINKA: Daisy een jongen Petra, zeker een meisje Sjorsje, een jongetje Esprit, een meisje Diana, LIQUE: Daisy een jongentje Petra een jongentje Sjorsje, een meisje Esprit, een jongentje Diana, een jongentje MIRANDA: Daisy een meisje Petra een meisje Sjorsje een jongen Esprit een meisje Diana een jongen LAUWIE: Daisy: meisje Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: jongen
Zoooo ****breekt weer eens in**** Dat is lang geleden! Ben beetje in emo-bui. Bij ons topic zijn we allemaal onze bevallingsverhalen aan het ophalen en ik heb net zitten neuzen in de NODlijst van december 2007. Zo leuk om te lezen dat ik toen aan het kletsen was met een aantal van jullie (oa daisy, miranda, mik, austin) en nu zijn we allemaal mama! Ik lees dat er alweer 4 dames zwanger zijn! Wauw, da's nog eens een vruchtbaar cluppie! Bij ons niet hoor, er is wel 1 mama zwanger geraakt, maar helaas werd dit een miskraam. Nou veel babbelplezier verder! liefs van Ingeltje, september mama! *** rent vlug weer weg ***
LINKA: Daisy een jongen Petra, zeker een meisje Sjorsje, een jongetje Esprit, een meisje Diana, LIQUE: Daisy een jongentje Petra een jongentje Sjorsje, een meisje Esprit, een jongentje Diana, een jongentje SJUDITH: Daisy een meisje Petra een meisje Sjorsje, een jongentje Esprit, een jongentje Diana, een jongentje MIRANDA: Daisy een meisje Petra een meisje Sjorsje een jongen Esprit een meisje Diana een jongen LAUWIE: Daisy: meisje Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: jongen
Jongen of Meisje LINKA: Daisy een jongen Petra, zeker een meisje Sjorsje, een jongetje Esprit, een meisje Diana, LIQUE: Daisy een jongentje Petra een jongentje Sjorsje, een meisje Esprit, een jongentje Diana, een jongentje SJUDITH: Daisy een meisje Petra een meisje Sjorsje, een jongentje Esprit, een jongentje Diana, een jongentje MIRANDA: Daisy een meisje Petra een meisje Sjorsje een jongen Esprit een meisje Diana een jongen LAUWIE: Daisy: meisje Petra: meisje Sjorsje: jongen Esprit: jongen Diana: jongen
probeer eerst even wat te reageren en lees dan weer verder, miranda wat een superleuke pakjes hebben die superleuke meiden van je aan! diana wat een idiote opmerkingen zeg. jammer, maar toen je zwanger van de eerste was, was er toen ook al niet wat wrijving? ook vanwege het werk? ik herinner me zoiets? setteke, of ik nog een babytje wil? hihi ik heb nu al 4 kids zo ga even verder lezen